Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Využití pohybových her v tréninku dětí v atletických přípravkách
Klapetková, Kristýna ; Kaplan, Aleš (vedoucí práce) ; Vindušková, Jitka (oponent)
Název: Využití pohybových her v tréninku dětí v atletických přípravkách Cíl: í t t dip v prác y vytv ř í i v tář p hy v ch h r pr tr i k dětí v at tick ch přípravkách a a ák adě d ta ík v h tř í pak i tit í t a t pravid a ž ti ařa í jednotlivých her do tréninku. Metody: Na ák adě literární r r a stanovených kritérií bylo vybráno 15 pohybových her, které byly ěh tř í ařa vá y do tréninku dětí v atletické přípravce vybraného atletického oddílu v Praze. Výzkumný soubor tv ři celkem 20 dětí ve věku 6-8 let,ve kterém bylo 11 dívek a 9 ch apců. S učá tí výzkumného souboru byli také 2 tr ři. Oblíbenost a jasnost pravidel byla u dětí i ť vá a formou dotazníkového tř í pr tř d ě po d k č í dané hry. Výsledky byly př v d y do tabulek, a poté d k jejich porovnání. Na ák adě dotazníkového tř í tr rů byly vybrané hry d p ě y o určitá pravidla, modifikace a postupy realizace. Výsledky: V této práci byl na ák adě studia literatury a expertního d p ruč í dvou trenéru vytv ř i v tář 15 pohybových her, které jsou d p ě y o k tář či modifikace a je ž je využít v tréninku dětí v atletických přípravkách. Pohybové hry byly r č ě y do 3 kategorií podle vybraných pohybových dovedností ( ěh skok, hod), ž byly při hraní daných pohybových her osvojovány. Výsledky ukázaly, ž pohybové hry jsou v tréninku dět i velmi oblíbené a...
Hodnocení skoku do dálky z místa u dětí mladšího školního věku v atletické přípravce
Klapetková, Kristýna ; Kaplan, Aleš (vedoucí práce) ; Feher, Jan (oponent)
Název: Hodnocení skoku do dálky z místa u dětí mladšího školního věku v atletické přípravce Cíl: Cílem této bakalářské práce bylo zhodnotit a porovnat rozdíly pohybové úrovně ve skoku do dálky z místa u dětí mladšího školního věku, které navštěvují atletickou přípravku, s dětmi, které atletickou přípravku nenavštěvují. Dalším cílem bylo také se seznámit s metodikou Haywoodové a Getchellové (2009) a následně ji využít pro kvalitativní hodnocení skoku do dálky z místa u vybraného souboru dětí. Metody: Pohybová úroveň ve skoku do dálky z místa byla hodnocena a porovnávána mezi dětmi z vybrané základní školy v Praze a dětmi navštěvujícími atletickou přípravku. Celkově se testování zúčastnilo 106 dětí, z toho 77 školních dětí a 29 dětí z atletické přípravky. U dětí byla pohybová úroveň zjišťována kvalitativně metodou pozorováním, kdy byly děti při provádění skoku natáčeny kamerou umístěnou na stativu. Následně byly tyto vytvořené video záznamy zpomaleně přehrávány a dle metodiky a manuálu Haywoodové a Getchellové (2009) vyhodnocovány. Každé dítě provedlo v rámci měření jeden skok. Dětem byly také dosažené výkony měřeny a vyhodnoceny dle norem UNIFITTESTU 6 - 60. Následně se všechny výsledky převáděly do tabulek a grafů a byly mezi sebou porovnávány. Výsledky: V této práci se mi podařilo zhodnotit...

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.