Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Uplatnění marketingu v sektoru služeb
Klimová, Monika ; Pretóry, Lukáš (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Diplomová práce na téma: „Uplatnění marketingu v sektoru služeb“ se zaměřuje na analýzu vnitřního a vnějšího marketingového prostředí a marketingový výzkum spokojenosti zákazníků. V první části diplomové práce je uvedeno teoretické shrnutí základních marketingových pojmů, dále je provedena marketingová analýza a vyhodnocení marketingového výzkumu a v poslední části jsou vypracovány vlastní návrhy na optimalizaci v oblasti spokojenosti zákazníků a oblasti marketingových aktivit.
Etické aspekty fenoménu interkulturality v příjezdovém cestovním ruchu České republiky zaměřeném na ruské turisty
Klímová, Monika ; Pinc, Zdeněk (vedoucí práce) ; Haškovcová, Helena (oponent) ; Strobachová, Ingrid (oponent)
1 ABSTRAKT Etické aspekty fenoménu interkulturality v příjezdovém cestovním ruchu České republiky zaměřeném na ruské turisty jsou analyticko-empirickou studií, mapující téma, která dosud nebyla v podobném rozsahu zpracovaná. V teoretické části předložené práce je podrobně popsána významová odstíněnost slov multikulturní a interkulturní, protože jejich terminologická neukotvenost je značná. Zvláštní pozornost je věnována nejen požadavkům a preferovaným zájmům turistů, ale historii cílené zejména na tzv. ruskou duši a vymezení pozic "my" a oni" a "oni" a "my". Údaje získané kvalitativním i kvantitativním výzkumem autorky doplňují a prolínají teoretický rámec práce. Vlastní výzkumná část obsahuje kvantitativní (24 dotazovaných) i kvalitativní (2 respondentů rozhovorů) šetření. Detekuje etická dilemata a prezentuje zvláštnosti ruských turistů v příjezdovém cestovním ruchu do České republiky. Výsledkem je doložené konstatování, že předsudky vůči kategorii "oni" na obou stranách jsou značné a vyvolávají nepříjemné střety, kterým při znalosti důvodů proč a jak předsudky vznikly, jde předejít. Etické problémy jako důsledek existujících předsudků spojených s konkrétními projevy specifik ruské kultury, jejího hodnotového paradigmatu a ruské duše, jsou příčinou vysoké iritace Čechů vůči ruským turistům. Stupně této...
Uplatnění marketingu v sektoru služeb
Klimová, Monika ; Pretóry, Lukáš (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Diplomová práce na téma: „Uplatnění marketingu v sektoru služeb“ se zaměřuje na analýzu vnitřního a vnějšího marketingového prostředí a marketingový výzkum spokojenosti zákazníků. V první části diplomové práce je uvedeno teoretické shrnutí základních marketingových pojmů, dále je provedena marketingová analýza a vyhodnocení marketingového výzkumu a v poslední části jsou vypracovány vlastní návrhy na optimalizaci v oblasti spokojenosti zákazníků a oblasti marketingových aktivit.

Viz též: podobná jména autorů
1 KLÍMOVÁ, Magdaléna
1 KLÍMOVÁ, Marcela
8 KLÍMOVÁ, Markéta
6 KLÍMOVÁ, Martina
6 KLÍMOVÁ, Michaela
1 KLÍMOVÁ, Michala
1 Klimová, Miroslava
3 Klimová, Monika
2 Klímová, Marie
8 Klímová, Markéta
6 Klímová, Martina
6 Klímová, Michaela
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.