Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 8 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Novel business models based on sustainable multiple customer value creation
Kita, Peter ; Kožená, Marcela (oponent) ; Strážovská, Lubomíra (oponent) ; Živělová, Iva (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
The dissertation deals with the issue of novel business models based on sustainable multiple customer value creation. The issue is evaluated from the perspective of novel approaches to business models integrating environmental, social, and economic value into corporate activities. The dissertation’s objective is creating novel business model concepts based on sustainable multiple value creation for the Czech chemical industry, namely category CZ_NACE 20.1. Primary and secondary research was conducted in the making of dissertation. Research results are presented as partial conculussions describing individual areas, as well as a general conclussion. For easier interpretation of results, the disseratation emphasizes visual interpretations of provided novel business model ceoncepts. The conclussion provides contributions for theory and research, practictioners and teaching practice.
Marketingový plán pro vybranou společnost
Večeřová, Aneta ; Mráček, Pavel (oponent) ; Kita, Peter (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je vytvoření marketingového plánu pro Body Diamond fitness. V teoretické části bude marketing popisován ze soustavy poznatků a nezbytných informací pro sestavení marketingového plánu. Analytická část bude zaměřována na společnost a budou aplikovány poznatky na toto fitness centrum. Budou vymezeny silné a slabé stránky, zanalyzován současný stav. Závěrem bude navrhnuto řešení na zlepšení fungování a zvýšení návštěvnosti Body Diamond.
Proposal of Marketing Mix for New Product in Starting-up Company
Babičová, Kristína ; Kita, Peter (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
The subject of this bachelor’s thesis is to provide a proposal of marketing mix and commercialization for a company entering market with a new product. This proposal is based on theoretical background, providing information that affect company from different angles: US market environment, introduction and promotion of a new product and company, contemporary marketing concept, and general recommendations for marketing planning. Other part of this thesis is based on current company information and its analyses, which provide us practical application of general statements. These analyses include current marketing mix, PEST analysis, competitor’s analysis and summary of this analyses. Therefore, the proposal is a result of theoretical search and practical study of the company and its environment.
Marketingový plán pro vybranou společnost
Ondrišová, Karolína ; Mráček, Pavel (oponent) ; Kita, Peter (vedoucí práce)
Předmětem této bakalářské práce je vytvoření marketingového plánu pro přírodní koupaliště Albatros v Ostrožské Nové Vsi. V teoretické části práce jsou definovány základní pojmy marketingového plánování a základy vnější a vnitřní analýzy podniku. V analytické části je popsán současný stav podniku a je provedena samotná vnitřní a vnější analýza. V praktické části je popsán a navržen samotný marketingový plán společnosti, který vychází z poznatků získaných pomocí předchozí analýzy.
Využití ICT nástrojů pro podporu marketingových strategií
Barnet, Lukáš ; Kita, Peter (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Využití ICT nástrojů v marketingových strategiích, tedy ve své podstatě využití internetového marketingu jako takového, se v dnešní době pro společnosti stává naprosto nezbytnou součástí komunikace se zákazníkem a jeho význam se neustále stupňuje. Cílem bakalářské práce je vlastní řešení využití právě jednoho z ICT nástrojů a rovněž návrh zlepšení jejich využití pro společnost Kasa.cz, s.r.o.
Podnikatelský záměr pro založení e-shopu
Sedlák, Radoslav ; Kita, Peter (oponent) ; Fojtů, Kateřina (vedoucí práce)
Bakalárska práca sa zaoberá vytvorením podnikateľského plánu pre internetový obchod s oblečením. Práca vychádza z teoretických poznatkov, na ktorých je založená analýza tržného prostredia a konkurencie. Na záver je vypracovaný detailný postup pre uvedenie značky na trh s ekonomickými podkladmi.
Akční plán marketingové komunikace FP VUT v Brně prostřednictvím sociálních médií
Červený, Benjamín ; Kita, Peter (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Sociálne médiá v dnešnej dobe predstavujú určitý nový priestor pre komunikáciu, marketing a propagáciu firiem s okolitým svetom. Práca sa zameriava na analýzu aktuálneho stavu marketingového plánu a spôsobu propagácie na sociálnych sieťach konkurenčných fakúlt a Fakulty podnikateľskej VUT Brno. Hlavným cieľom práce je vytvoriť akčný marketingový plán Fakulty podnikateľskej na sociálnych sieťach so zámerom na zvýšenie počtu uchádzačov o Fakultu podnikateľskú.
Online marketingová komunikace pro portál zprostředkující IT služby
Tomášek, Jan ; Kita, Peter (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá komplexním návrhem řešení propagace portálu zprostředkovávající IT služby na internetu. Tento návrh má podpořit úspěšné fungování portálu a vybudování jeho značky na internetu, kvalitní propagaci nabízených služeb, zajištění dostatečně velké klientely zákazníků a získání jejich důvěry. V první části bakalářské práce jsou obsaženy teoretické východiska k vytvoření marketingové strategie na internetu. V druhé části je provedena analýza potřebná k návrhu vlastního řešení marketingové strategie obsažený v další části.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.