Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
První vývojová stádia reklamy v tradičních médiích
Kesl, Jakub ; Vošahlíková, Pavla (vedoucí práce) ; Sekera, Martin (oponent)
První vývojová stádia reklamy v tradičních médiích Jakub Kesl Abstrakt Diplomová práce "První vývojová stádia reklamy v tradičních médiích" se zabývá komerčním využitím médií ve svých prvních formách a pojednává o vývoji reklamní komunikace v součinnosti s vývojem jednotlivých medií. Pro účely této práce byla zvolena média tradiční, jimiž je myšlen tisk, rozhlas a televize, v období od vzniku těchto médií po dobu, kdy se inzerce v nich etablovala jako víceméně samozřejmá součást. Diplomová práce se snaží zodpovědět tyto otázky:  Jak se v prvních okamžicích své existence reklama v tradičních médiích formovala a vyvíjela?  Jak vypadala první vývojová stádia mediální reklamy?  Jaká byla reakce společnosti na nové formy mediální reklamy?  Jak vstup reklamy do médií ovlivnil samotná média a jejich obsahy či jak média ovlivnila podobu reklamy? V diplomové práci je poukázáno na podoby vlivu reklamy na média a jejich obsahy i vlivy médií na reklamu, či popisuje formy a podoby komerčních sdělení v tradičních médiích ve svých počátcích. Práce se primárně zabývá prvními vývojovými stádii reklamy v zemích, kde počal vývoj tisku, rozhlasu a televize a reklamy nejdříve. Důraz je kladen na situaci ve Velké Británii a Spojených státech amerických, a je doplněn specifikami situace v naší zemi, přičemž se snaží nabídnout...
První vývojová stádia reklamy v tradičních médiích
Kesl, Jakub ; Vošahlíková, Pavla (vedoucí práce) ; Sekera, Martin (oponent)
První vývojová stádia reklamy v tradičních médiích Jakub Kesl Abstrakt Diplomová práce "První vývojová stádia reklamy v tradičních médiích" se zabývá komerčním využitím médií ve svých prvních formách a pojednává o vývoji reklamní komunikace v součinnosti s vývojem jednotlivých medií. Pro účely této práce byla zvolena média tradiční, jimiž je myšlen tisk, rozhlas a televize, v období od vzniku těchto médií po dobu, kdy se inzerce v nich etablovala jako víceméně samozřejmá součást. Diplomová práce se snaží zodpovědět tyto otázky:  Jak se v prvních okamžicích své existence reklama v tradičních médiích formovala a vyvíjela?  Jak vypadala první vývojová stádia mediální reklamy?  Jaká byla reakce společnosti na nové formy mediální reklamy?  Jak vstup reklamy do médií ovlivnil samotná média a jejich obsahy či jak média ovlivnila podobu reklamy? V diplomové práci je poukázáno na podoby vlivu reklamy na média a jejich obsahy i vlivy médií na reklamu, či popisuje formy a podoby komerčních sdělení v tradičních médiích ve svých počátcích. Práce se primárně zabývá prvními vývojovými stádii reklamy v zemích, kde počal vývoj tisku, rozhlasu a televize a reklamy nejdříve. Důraz je kladen na situaci ve Velké Británii a Spojených státech amerických, a je doplněn specifikami situace v naší zemi, přičemž se snaží nabídnout...

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.