Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Sexuální motivy v reklamě v ženských časopisech v České republice v letech 2009-2011
Karpova, Tatiana ; Hejlová, Denisa (vedoucí práce) ; Klabíková Rábová, Tereza (oponent)
Bakalářská práce s názvem "Sexuální motivy v reklamě v ženských časopisech v České republice v letech 2009-2011 se zabývá problematikou motivů sexuality v tištěné reklamě v časopisech o životním stylu pro ženy Elle, Marianne a Cosmopolitan. Bakalářská práce je rozdělena na teoretickou a analytickou část. Teoretická část se zabývá definicí pojmu sexuality v reklamě a její klasifikací, zároveň se také daný pojem vysvětluje v rámci teorie sociálního konstruktivismu Petera L. Bergera a Thomase Luckmanna a věnuje se etické problematice sexuálních motivů v reklamě, jeho současné situaci a efektivitě použití sexuálních motivů v reklamě. Výzkumná část práce se věnuje otázkám, do jaké míry a jakým způsobem se v reklamách projevují motivy sexuality. Vybrané výstupy tištěných reklam jsou podrobené deskriptivní analýze, pomocí které jsou popsány druhy sexuálních motivů, charakter sexuálního chování a typy sexuálních ženských obrazů, které se v analyzovaných reklamách vyskytují nejčastěji. Daná práce vykresluje problematiku sexuálních motivů v reklamě jak z hlediska marketingového, tak i v širším sociokulturním kontextu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.