Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 61 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Zastřešení železniční stanice "Brno - hlavní nádraží"
Jež, Matěj ; Pešek, Ondřej (oponent) ; Karmazínová, Marcela (vedoucí práce)
Úkolem diplomové práce je návrh a posouzení nosné konstrukce zastřešení hlavního nádraží v Brně. Konstrukce má nepravidelný půdorys s maximálními rozměry cca 260 x 260 m. Konstrukce zastřešeni tvoří v půdoryse pravidelný rošt. Konstrukce má proměnnou výšku, nejvyšší bod střechy leží ve výšce 25,060 m nad terénem. V této práci jsou řešeny dvě varianty konstrukce.
Ocelová výrobní hala
Svoboda, Petr ; Pilgr, Milan (oponent) ; Karmazínová, Marcela (vedoucí práce)
Cílem bakalářské práce je návrh a posouzení ocelové dvoulodní haly pro průmyslovou výrobu ve Znojmě. Hala má obdélníkový půdorys o šířce 36 m (18 m a 18 m) a délce 75 m. Celková výška nosné konstrukce je 10,6 m. V hale je umístěn mostový jeřáb o nosnosti 5 t. Nosná konstrukce je tvořena příhradovými vazníky, plnostěnnými sloupy, ztužidly a plnostěnnými vaznicemi.
Hala pro strojírenskou výrobu
Slezák, Jaroslav ; Pilgr, Milan (oponent) ; Karmazínová, Marcela (vedoucí práce)
Cílem bakalářské práce bylo provést návrh a posouzení ocelové dvoulodní haly pro strojírenskou výrobu v Rajhradě. Hala má obdélníkový půdorys o šířce 32 m (20 m a 12 m) a délce 63 m. Celková výška hlavní lodě je 13,5 m. V hale pojíždí jeden mostový jeřáb o nosnosti 5 t a rozpětí 19 m. Objekt bude zastřešen sedlovou střechou se sklonem 5 %. Modulová vzdálenost příčných vazeb je 6 m. Nosná konstrukce je tvořena příhradovými vazníky, plnostěnnými sloupy, ztužidly a plnostěnnými vaznicemi. Pro stanovení vnitřních sil na jednotlivých konstrukčních prvcích byl využit program RFEM.
Most 203 na dálnici D1 v Považské Bystrici
Mudrík, Marián ; Štrba, Michal (oponent) ; Karmazínová, Marcela (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá alternativním návrhem mostu na dálnici D1 u Považské Bystrice. Most je navržen jako ocelobetonový o 6 polích s teoretickým rozpětím 35,7m + 42m + 42m + 42m + 42m + 35,7m. Celková délka nosní konstrukce činí 241m. Použitý konstrukční materiál je ocel S355, beton C35/45 a betonářská výztuž třídy B500B. V předběžném návrhu byly vypracovány dvě varianty nosné konstrukce mostu. První variantou je most dvoutrámový, druhou variantou je most komorového průřezu. Vítězný dvoutrámový most byl rozpracován v podrobném statickém výpočtu. Výstavba ocelové konstrukce bude provedena blokovou montáží na montážních podpěrách. Betonáž mostovky bude provedena pomocí posuvného betonářského vozíku. Návrh a výpočet mostní konstrukce byl proveden dle platných evropských norem. Součástí diplomové práce je technická zpráva, statický výpočet variant, statický výpočet vítězné varianty, výkaz materiálu montážních celků a výkresová dokumentace.
Dvorana patrového objektu v areálu VŠ
Jež, Matěj ; Melcher, Jindřich (oponent) ; Karmazínová, Marcela (vedoucí práce)
Úkolem bakalářské práce je návrh a posouzení nosné konstrukce a opláštění z konstrukčního skla. Objekt se nachází v areálu VŠ na okraji městské zástavby města Ostrava, městská část Ostrava Poruba. Půdorysné rozměry objektu jsou 8,5 x 12 m. Objekt se sestává ze šesti nadzemních pater s celkovou výškou 21 m. Objekt je napojen na zbývající konstrukci budovy. Hlavní nosná konstrukce je rámová, tvořena ocelobetonovými sloupy a ocelovými nosníky. Prostorové ztužení je zajištěno ocelovými schodnicemi a železobetonovou stropní konstrukcí. Objekt je navržen v souladu s platnými normami a posouzen na mezní stav únosnosti a mezní stav použitelnosti.
Zastřešení atletické haly
Potůčková, Simona ; Melcher, Jindřich (oponent) ; Karmazínová, Marcela (vedoucí práce)
Náplní diplomové práce je variantní řešení střešní konstrukce atletického stadionu. Hlavní objekt je obdélníkového půdorysu o rozměrech 67 x 102 m, k němuž náleží ještě krajní úsek o rozměrech přibližně 61 x 8 m, ve kterém se nachází zázemí atletického stadionu. Minimální světlá výška objektů je dána požadavky provozovaných sportů. Navrženy jsou dvě řešení hlavní střešní konstrukce a detailní zpracování výhodnějšího návrhu. Hlavní střešní konstrukce je navržena z oceli pevnostní třídy S355 a pro krajní úsek se zázemím je použita ocel pevnostní třídy S235. Výpočty jsou zpracovány dle platných norem ČSN EN.
Železniční most na trati Brno - Česká Třebová v km 157,430
Kováčová, Zuzana ; Melcher, Jindřich (oponent) ; Karmazínová, Marcela (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je návrh a posouzení nosné konstrukce železničního mostu na trati Brno - Česká Třebová. Most převádí dvoukolejnou železniční trať přes ulici Šámalova v Brně. Rozpětí mostu je 16,58 m, délka nosné konstrukce 17,1 m a šířka v příčném řezu 17,81 m. Jsou vypracovány dvě varianty nosné konstrukce. První varianta je most se spřaženou nosní konstrukcí, druhá varianta je most se zabetonovanými ocelovými nosníky. Pro vybranou variantu je vypracována technická zpráva a výkresová dokumentace.
Multi-storey building for administrative purposes
Lehocký, Peter ; Melcher, Jindřich (oponent) ; Karmazínová, Marcela (vedoucí práce)
This bachelors thesis deals with design of administrative building adjacent to a metalworking shed. The administrative building is statically independent on metalwork shed. Building is located in Brno. Floor plan of building is in shape of letter L. Axis distance of columns is 9m longitudinal and 7,5m transverse. Total length of building is 27m longitudinal and 15m transverse ( distance is measured between axis of columns). In narrow part of transverse is width of the building 7,5m. Ceiling is made of composite steel-concrete structure. Height of the building is 18,7m.
Zimní stadion v Olomouci
Tomčíková, Lucie ; Melcher, Jindřich (oponent) ; Karmazínová, Marcela (vedoucí práce)
Náplní diplomové práce je přepočet a variantní řešení střešní konstrukce zimního stadionu v Olomouci. Objekt má obdélníkový půdorys o rozměrech 68 x 100 m, minimální světlá výška uvnitř objektu je dána požadavky provozovaných zimních sportů. Cílem je navržení dvou variant a detailnější řešení výhodnější varianty. Ocelová konstrukce je vyrobena z oceli pevnostní třídy S355. Výpočty jsou zpracovány podle platných norem ČSN EN.
Možnosti využití vláknobetonů v ocelobetonových spřažených konstrukcích
Pozdíšek, Jan ; Karmazínová, Marcela (vedoucí práce)
Předložená disertační práce je zaměřena na analýzu využití netradičních betonových směsí a jejich přínos u spřažených ocelobetonových konstrukcí. Jedná se zejména o nadpodporovou část spojitých nosníků, kde zpravidla působí záporný ohybový moment. Tyto statické systémy se používají jak v mostním stavitelství, tak i při výstavbě pozemních staveb. V současné době se v oblasti záporných ohybových momentů se statickým působením betonu nepočítá. Proto v této oblasti je účinná pouze ocelová část průřezu, případně betonářská výztuž. Tato práce se zaměřuje na možnost statického využití netradičního betonu i v tahu. Potřebné zlepšení meze pevnosti betonu v tahu je zde dosaženo použitím rozptýlené výztuže v cementové matrici v podobě skelných vláken. V úvodní části této práce jsou popsány současné přístupy k navrhování a posouzení výše zmiňovaných stavebních systémů. Dále je zde i popsáno dosavadní využití betonových směsi s rozptýlenou výztuží v praxi.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 61 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.