Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Ovlivnění pKa rozpoznávací části azaftalocyaninových sensorů II.
Karlíková, Martina ; Zimčík, Petr (vedoucí práce) ; Zitko, Jan (oponent)
Univerzita Karlova, Farmaceutická fakulta v Hradci Králové Katedra farmaceutické chemie a farmaceutické analýzy Kandidát: Martina Karlíková Školitel: prof. PharmDr. Petr Zimčík, Ph.D. Název diplomové práce: Ovlivnění pKa rozpoznávací části azaftalocyaninových senzorů II. V návaznosti na předchozí činnost naší výzkumné skupiny byly v rámci této práce syntetizovány azaftalocyaniny (AzaPc) obsahující ve své rozpoznávací části jednu nebo dvě fenolické skupiny, díky kterým mohou fungovat jako fluorescenční senzory v závislosti na pH prostředí a pKa rozpoznávací části. To může být modifikováno různými substituenty. Syntéza AzaPc byla zahájena syntézou jejich prekurzorů. Výchozí látkou byl ve většině případů 4-hydroxyacetofenon, který byl dále vhodně modifikován elektrofilní substitucí. Produkty byly poté oxidovány na vicinální ketoaldehydy s použitím oxidu seleničitého a následně ihned kondenzovány s diaminomaleonitrilem na příslušný pyrazin-2,3-dikarbonitril. Všechny syntézy byly zakončeny cyklotetramerizační reakcí takto připraveného pyrazin-2,3-dikarbonitrilu s 5,6-bis(terc-butylsulfanyl) pyrazin-2,3-dikarbonitrilem za použití butanolátu hořečnatého jako iniciátoru. Takto bylo získáno šest rozdílných kongenerů, ze kterých byl sloupcovou chromatografií požadovaný kongener typu ABBB izolován. Část...
Ovlivnění pKa rozpoznávací části azaftalocyaninových sensorů II.
Karlíková, Martina ; Zimčík, Petr (vedoucí práce) ; Zitko, Jan (oponent)
Univerzita Karlova, Farmaceutická fakulta v Hradci Králové Katedra farmaceutické chemie a farmaceutické analýzy Kandidát: Martina Karlíková Školitel: prof. PharmDr. Petr Zimčík, Ph.D. Název diplomové práce: Ovlivnění pKa rozpoznávací části azaftalocyaninových senzorů II. V návaznosti na předchozí činnost naší výzkumné skupiny byly v rámci této práce syntetizovány azaftalocyaniny (AzaPc) obsahující ve své rozpoznávací části jednu nebo dvě fenolické skupiny, díky kterým mohou fungovat jako fluorescenční senzory v závislosti na pH prostředí a pKa rozpoznávací části. To může být modifikováno různými substituenty. Syntéza AzaPc byla zahájena syntézou jejich prekurzorů. Výchozí látkou byl ve většině případů 4-hydroxyacetofenon, který byl dále vhodně modifikován elektrofilní substitucí. Produkty byly poté oxidovány na vicinální ketoaldehydy s použitím oxidu seleničitého a následně ihned kondenzovány s diaminomaleonitrilem na příslušný pyrazin-2,3-dikarbonitril. Všechny syntézy byly zakončeny cyklotetramerizační reakcí takto připraveného pyrazin-2,3-dikarbonitrilu s 5,6-bis(terc-butylsulfanyl) pyrazin-2,3-dikarbonitrilem za použití butanolátu hořečnatého jako iniciátoru. Takto bylo získáno šest rozdílných kongenerů, ze kterých byl sloupcovou chromatografií požadovaný kongener typu ABBB izolován. Část...
Podnikatelský plán
Karlíková, Martina ; Machek, Ondřej (vedoucí práce) ; Špička, Jindřich (oponent)
Cílem této práce je vypracování takového podnikatelského záměru, který bude vhodným podkladem pro další jednání s bankami, dodavateli apod. a zároveň odrazovým můstkem pro zahájení vlastního podnikání. V neposlední řadě je cílem této práce i zhodnocení, zda takovýto projekt má šanci na přežití v rámci konkurenčního prostředí. Práce obsahuje teoretická východiska založení firmy a vypracování podnikatelského plánu. Následuje popis firmy, situační analýza a analýza konkurence a zákazníků. Další část se zabývá marketingovým a výrobním plánem. Poté je proveden finanční plán vč. predikce budoucího vývoje, analýza rizik a závěrečné zhodnocení.
Vzdělávání a rozvoj zaměstnanců ve společnosti Kovolis Hedvikov
Karlíková, Martina ; Němec, Otakar (vedoucí práce) ; Campbell, Jan (oponent)
Tato bakalářská práce analyzuje přístup k vzdělávání ve společnosti Kovolis Hedvikov a.s. Cílem je zhodnotit přínos pro firmu, efektivnost vzdělávání, spokojenost zaměstnanců s vlastním rozvojem a možný budoucí vývoj ve společnosti. První část je věnována teoretickým východiskům, jako jsou teorie vzdělávání, formy a metody vzdělávání a rozvoje, identifikace potřeby vzdělávání, legislativní požadavky na vzdělávání zaměstnanců, atd. V praktické části je popsána aktuální strategie firmy, používané metody vzdělávání, způsob zajištění jednotlivých školení, plány vzdělávacích akcí, využívání příležitostí k vzdělávání a čerpání prostředků na vzdělávání, motivovanost pracovníků vzdělávat se a rozvíjet se. Na základě těchto údajů jsou identifikovány slabé stránky aktuálního přístupu k rozvoji zaměstnanců a na závěr jsou doporučeny další kroky, které mohou mít pozitivní vliv na dlouhodobý chod firmy.

Viz též: podobná jména autorů
1 Karlíková, Magdaléna
2 Karlíková, Michaela
2 Karlíková, Monika
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.