Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Využití firemní filantropie v marketingové komunikaci
Blechová, Štěpánka ; Bursíková, Marcela (vedoucí práce) ; Kamarytová, Monika (oponent)
Tato diplomová práce je zaměřena na vymezení pojmu firemní filantropie, která je součástí společenské odpovědnosti firem. Dále je práce zaměřena na zjištění možnosti měření firemní filantropie (zjištění její efektivity pro firmu) a možnosti její komunikace vůči stakeholderům. Praktická část této práce byla provedena v rámci společnosti Johnson & Johnson, s.r.o., ale vzhledem k citlivým údajům nebyla zveřejněna.

Viz též: podobná jména autorů
2 KAMARÝTOVÁ, Markéta
2 Kamarýtová, Magdaléna
3 Kamarýtová, Martina
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.