Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Chování a kultura followerů z perspektivy influencerů
Kalousová, Kristýna ; Soukup, Martin (vedoucí práce) ; Švelch, Jaroslav (oponent)
Předmětem této diplomové práce je fenomén influencerů - konkrétně to, jak tito producenti mediálních obsahů vnímají své publikum. Cílem práce je poznat a pochopit chování a kulturu followerů z perspektivy influencerů v kontextu mediální gramotnosti. Sledujícím influencera se totiž dnes může stát každý, kdo má přístup k internetu, a základní znalost kyberprostoru není podmínkou vstupu do něj. Na základě provedení kvalitativního výzkumu mezi šesti influencery práce nabízí nejen teoretický, ale také empirický pohled na chování, kulturu a mediální gramotnost mladého digitálního publika. První část diplomové práce se věnuje teoretickým východiskům práce vztahujícím se k digitálním publikům, internetu, nebezpečí, která souvisejí s pobytem v kyberprostoru, i mediální gramotnosti v kontextu nových médií. Další část práce se věnuje výkladu metodologie výzkumu, na který navazuje prezentace výsledků vlastního výzkumu a jejich shrnutí. Autorka na základě výzkumu zjistila, že participující influenceři pozorují souvislost mezi svým chováním a svými zájmy a chováním a zájmy svých followerů. Subjekty výzkumu vnímají své publikum pozitivně, jeho zpětná vazba je pro ně důležitá a přizpůsobují se jí. Mezi participanty se liší názory na to, zda je jejich publikum mediálně gramotné, téměř všichni ale uvedli, že jsou jejich...
Současná vyjadřovací a jazyková praxe v oblasti marketingu z perspektivy marketingových specialistů
Kalousová, Kristýna ; Klabíková Rábová, Tereza (vedoucí práce) ; Schneiderová, Soňa (oponent)
Bakalářská práce si klade za cíl podat přehled o současných jazykových prostředcích a jazykových specificích, jež jsou užívány zejména profesionály v oblasti marketingové komunikace a PR jako součásti specifického profesního diskurzu i funkčního stylu, a popisuje vztah těchto uživatelů k jazyku a k jimi užívané slovní zásobě. Cílem práce je jednak postihnout aktuální trendy ve tvoření specifického slangu a profesní mluvy oboru a vysvětlit jejich funkci v komunikační praxi oboru marketingové komunikace a PR, jednak charakterizovat racionální a emocionální vztah expertů na PR a marketingovou komunikaci k tomuto vyjadřování. V dnešní době je zkoumán především jazyk reklamy, nikoliv šířeji jazyk marketingové komunikace a jeho praktické užívání ani jeho reflexe samotnými aktivními uživateli, což představuje přínos práce.
Tradiční lidová kultura jako prostředek příjmů cestovního ruchu - Středočeský kraj
Kalousová, Kristýna ; Malcová, Zuzana (vedoucí práce) ; Skopová, Věra (oponent)
Cílem práce je zhodnocení, jak se tradiční lidová kultura podílí na rozvoji cestovního ruchu ve Středočeském kraji. První část práce je zaměřena na seznámení se s oblastí péče o tuto oblast kultury v České republice a také na půdě UNESCO. Práce obsahuje i popis institucionálního zajištění péče o tradiční lidovou kulturu ve Středočeském kraji a také odhalení nejdůležitějších turistických atraktivit ve spojitosti s tradiční lidovou kulturou v regionu, jako jsou muzea v přírodě a folklorní festivaly. Nedílnou součástí je i vyhodnocení přínosu této části kulturního dědictví pro cestovní ruch.

Viz též: podobná jména autorů
4 Kalousová, Kamila
1 Kalousová, Karin
7 Kalousová, Klára
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.