Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Město. Já, Ty, My, Oni. Místo, kde žiji
Kalinová, Hana ; Kornatovský, Jiří (vedoucí práce) ; Jakubcová Hajdušková, Lucie (oponent)
Název: Město Já, Ty, My, Oni. Místo, kde žiji. Abstrakt: Diplomová práce se v obecné rovině zabývá tématem města z hlediska historického, filosofického, psychologického a výtvarného. Subjektivní pojetí tématu dokládá didaktická část zaměřená na využití města ve výuce výtvarné výchovy a výtvarná část věnovaná osobnímu prožívání konkrétního města - Pacova. Tato práce dále zkoumá město jako námět pro výtvarné dílo od historie po současnost, město jako prostor pro výtvarné vyjadřování a pojem genius loci. Klíčová slova: Město, genius loci, prožitek, proces, městský chodec, mýtus, paměť
Město. Já, Ty, My, Oni. Místo, kde žiji
Kalinová, Hana ; Kornatovský, Jiří (vedoucí práce) ; Jakubcová Hajdušková, Lucie (oponent)
Název: Město Já, Ty, My, Oni. Místo, kde žiji. Abstrakt: Diplomová práce se v obecné rovině zabývá tématem města z hlediska historického, filosofického, psychologického a výtvarného. Subjektivní pojetí tématu dokládá didaktická část zaměřená na využití města ve výuce výtvarné výchovy a výtvarná část věnovaná osobnímu prožívání konkrétního města - Pacova. Tato práce dále zkoumá město jako námět pro výtvarné dílo od historie po současnost, město jako prostor pro výtvarné vyjadřování a pojem genius loci. Klíčová slova: Město, genius loci, prožitek, proces, městský chodec, mýtus, paměť
Analýza nástrojů marketingového mixu ve firmě FORMAT, s.r.o. v Bystřici pod Hostýnem
Zámrská, Marcela ; Kalinová, Hana (vedoucí práce) ; Šenk, Daniel (oponent)
Bakalářská práce je zaměřena na analýzu nástrojů marketingového mixu ve firmě Format s.r.o. v Bystřici pod Hostýnem. Na základě poznatků získaných z odborné literatury, které jsem uvedla v teoretické části, nejprve popisuji stávající situaci ve firmě. Metoda popisu je zvolena pro názornost a správné uvedení do problematiky. Následně analyzuji jednotlivé nástroje: produkt, cena, distribuce a propagace ve firmě Format s.r.o. U každého nástroje je uvedena analýza tohoto využívání a také návrh na zlepšení stávající situace. Celá práce je pak ukončena SWOT analýzou, která na problematiku ve zvolené firmě nahlíží komplexně. Jistě bude tato práce přínosem nejen pro další studenty, ale především pro vedení firmy -- pro změnu či úpravu některých kroků za účelem zlepšení stávající situace.
Analýza nástrojů marketingového mixu ve zvolené firmě
Mikulová, Kristýna ; Kalinová, Hana (vedoucí práce) ; Jurášková, Olga (oponent)
Cílem mé bakalářské práce je charakterizovat společnost Cvrčovická pekárna s.r.o. Provézt analýzu všech prvků marketingového mixu, zhodnotit současný stav a případně navrhnout doporučení, vedoucí k zlepšení situace ve společnosti.
Analysis of Marketing Mix Tools in a chosen company
Budišová, Emília ; Kalinová, Hana (vedoucí práce) ; Dunaj, Milan (oponent)
Bakalářská práce je zaměřená na společnost Chemkostav, a.s.. Cílem práce je analýza jednotlivých nástrojů marketingového mixů, a následné navrhnutí možných doporučení k zlepšení stávajících stavů, nebo řešení zjištěných nedostatků.
Space management v TESCO STORES ČR, a.s.
Kupková, Marcela ; Kalinová, Hana (vedoucí práce) ; Horká, Zuzana (oponent)
Cílem práce je analyzovat a zhodnotit space management ve vybrané společnosti a zjistit, jak vnímají zákazníci prostředí prodejen Tesco.

Viz též: podobná jména autorů
1 Kalinová, Helena
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.