Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Návrh demonstračního panelu KNX
Kalfus, Petr ; Kunc, Josef (oponent) ; Bátora, Branislav (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem demonstračního panelu KNX, který má demonstrovat ovládání světel, žaluzií a spotřebičů domu za pomoci přístrojů od různých výrobců. Nejprve je zde provedena rešerše a seznámení se systémem KNX, jeho topologickým uspořádáním, přístroji a používanými komunikačními medii. Dále je provedeno seznámení s jednotlivými přístroji využitými na demonstračním panelu, s funkcemi které umožňují a s jejich aplikačními programy pro prostředí ETS. Na základě možností přístrojů je proveden návrh funkcí panelu. Tyto funkce byly naprogramovány v programu ETS 5. Dále je proveden nákres elektrického zapojení panelu a zhotovena k němu dokumentace. Nakonec je provedeno celkové zhodnocení.
Měření oslnění jasovým analyzátorem
Kalfus, Petr ; Baxant, Petr (oponent) ; Škoda, Jan (vedoucí práce)
Jedním ze základních parametrů jakéhokoliv osvětlení je kvalita provedení osvětlenosti, a jakým způsobem oslňuje. Tato práce se zabývá oslněním a jeho hodnocením. Jsou popsány základní veličiny používané při jeho hodnocení. Jsou popsány metody hodnocení vnitřního oslnění pomocí různých indexů. Dále jsou popsány metody hodnocení oslnění od denního světla a hodnocení oslnění venkovních soustav. Poté je popsán princip činnosti jasových analyzátorů a popsán školní jasový analyzátor LDA, kterým bude prováděno měření. Je popsáno provedené měření oslnění ve vnitřních prostorách, je manuálně vyhodnoceno, vypočteno a srovnáno s novým automatizovaným výpočtem v programu lumiDISP. Dále je popsáno, vyhodnoceno a srovnáno s novým automatizovaným výpočtem provedené měření oslnění denním světlem a oslnění venkovních prostor. V závěru je shrnuta možnost měření oslnění jasovým analyzátorem a je zhodnocena správnost nových funkcí programu lumiDISP.
Měření oslnění jasovým analyzátorem
Kalfus, Petr ; Baxant, Petr (oponent) ; Škoda, Jan (vedoucí práce)
Jedním ze základních parametrů jakéhokoliv osvětlení je kvalita provedení osvětlenosti, a jakým způsobem oslňuje. Tato práce se zabývá oslněním a jeho hodnocením. Jsou popsány základní veličiny používané při jeho hodnocení. Jsou popsány metody hodnocení vnitřního oslnění pomocí různých indexů. Dále jsou popsány metody hodnocení oslnění od denního světla a hodnocení oslnění venkovních soustav. Poté je popsán princip činnosti jasových analyzátorů a popsán školní jasový analyzátor LDA, kterým bude prováděno měření. Je popsáno provedené měření oslnění ve vnitřních prostorách, je manuálně vyhodnoceno, vypočteno a srovnáno s novým automatizovaným výpočtem v programu lumiDISP. Dále je popsáno, vyhodnoceno a srovnáno s novým automatizovaným výpočtem provedené měření oslnění denním světlem a oslnění venkovních prostor. V závěru je shrnuta možnost měření oslnění jasovým analyzátorem a je zhodnocena správnost nových funkcí programu lumiDISP.
Návrh demonstračního panelu KNX
Kalfus, Petr ; Kunc, Josef (oponent) ; Bátora, Branislav (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem demonstračního panelu KNX, který má demonstrovat ovládání světel, žaluzií a spotřebičů domu za pomoci přístrojů od různých výrobců. Nejprve je zde provedena rešerše a seznámení se systémem KNX, jeho topologickým uspořádáním, přístroji a používanými komunikačními medii. Dále je provedeno seznámení s jednotlivými přístroji využitými na demonstračním panelu, s funkcemi které umožňují a s jejich aplikačními programy pro prostředí ETS. Na základě možností přístrojů je proveden návrh funkcí panelu. Tyto funkce byly naprogramovány v programu ETS 5. Dále je proveden nákres elektrického zapojení panelu a zhotovena k němu dokumentace. Nakonec je provedeno celkové zhodnocení.
Jazzová kvarteta bez harmonického nástroje
Kalfus, Petr ; SLAVÍK, Jiří (vedoucí práce) ; SOUKUP, Luboš (oponent)
Cílem této magisterské práce je popsat a zmapovat vývoj fenoménu jazzového kvartetu bez harmonického nástroje ve složení dva dechové nástroje, kontrabas a bicí od jejího vzniku (druhá polovina 20. století) až do současné podoby. Dalším cílem je poukázat na historické proměny stylistiky hry a také na změny rolí jednotlivých nástrojů jak z hlediska kompozičního, tak z hlediska improvizace a interakce v kapele. V praktické části této práce budou tyto proměny demonstrovány na konkrétních příkladech transkripcí. V neposlední řadě je mým cílem popsat, jak se tento formát odráží v mém vlastním aktivním působení na jazzové scéně, a to ve vlastních technikách kompozice a interpretace.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.