Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingový mix
Štěpánková, Barbora ; Kajfošová, Iveta (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Tato bakalářské práce se zabývá marketingovým mixem Punčového Baru společnosti XFactory Group s.r.o. Práce je rozdělena do tří hlavních částí. V teoretické části jsou definovány nejdůležitější pojmy z oblasti marketingu. Analytická část obsahuje popis a analýzu aktuálního stavu podniku. V návrhové části jsou na základě provedených analýz vytvořeny návrhy pro zlepšení marketingového mixu podniku.
Podnikatelský záměr na založení zážitkové kavárny s nehtovým studiem
Kajfošová, Iveta ; Jiří,, Pačes (oponent) ; Bočková, Nina (vedoucí práce)
Předmětem mojí bakalářské práce je reálné zjištění poznatků a detailů k založení kavárny. Práce se skládá z části teoretické, kde definuji právní formy podnikání a podnikatelský záměr, který obsahuje plán výrobní, marketingový a finanční analýzu. V další kapitole se zaměřuji na praktickou část podnikatelského záměru, kde je vypracován plán výrobní, marketingový a finanční. Cílem bakalářské práce je vytvořit reálný podnikatelský záměr na založení zážitkové kavárny s nehtovým studiem.
Hodnocení finanční situace vybrané soukromoprávní korporace metodami finanční analýzy a návrhy na její zlepšení
Pírková, Kateřina ; Kajfošová, Iveta (oponent) ; Hanušová, Helena (vedoucí práce)
Bakalářská práce na téma „Hodnocení finanční situace vybrané soukromoprávní korporace metodami finanční analýzy a návrhy na její zlepšení“ je zaměřena na vybranou společnost Kurzy Jílek s.r.o. a hodnotí její finanční zdraví z poskytnutých výkazů v rozmezí let 2015-2019 pomocí vybraných finančních ukazatelů. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Na základě výsledků z praktické části jsou předloženy návrhy na zlepšení.
Marketingový mix
Štěpánková, Barbora ; Kajfošová, Iveta (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Tato bakalářské práce se zabývá marketingovým mixem Punčového Baru společnosti XFactory Group s.r.o. Práce je rozdělena do tří hlavních částí. V teoretické části jsou definovány nejdůležitější pojmy z oblasti marketingu. Analytická část obsahuje popis a analýzu aktuálního stavu podniku. V návrhové části jsou na základě provedených analýz vytvořeny návrhy pro zlepšení marketingového mixu podniku.
Hodnocení finanční situace vybrané soukromoprávní korporace metodami finanční analýzy a návrhy na její zlepšení
Pírková, Kateřina ; Kajfošová, Iveta (oponent) ; Hanušová, Helena (vedoucí práce)
Bakalářská práce na téma „Hodnocení finanční situace vybrané soukromoprávní korporace metodami finanční analýzy a návrhy na její zlepšení“ je zaměřena na vybranou společnost Kurzy Jílek s.r.o. a hodnotí její finanční zdraví z poskytnutých výkazů v rozmezí let 2015-2019 pomocí vybraných finančních ukazatelů. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Na základě výsledků z praktické části jsou předloženy návrhy na zlepšení.
Podnikatelský záměr na založení zážitkové kavárny s nehtovým studiem
Kajfošová, Iveta ; Jiří,, Pačes (oponent) ; Bočková, Nina (vedoucí práce)
Předmětem mojí bakalářské práce je reálné zjištění poznatků a detailů k založení kavárny. Práce se skládá z části teoretické, kde definuji právní formy podnikání a podnikatelský záměr, který obsahuje plán výrobní, marketingový a finanční analýzu. V další kapitole se zaměřuji na praktickou část podnikatelského záměru, kde je vypracován plán výrobní, marketingový a finanční. Cílem bakalářské práce je vytvořit reálný podnikatelský záměr na založení zážitkové kavárny s nehtovým studiem.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.