Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingová strategie komunitní stítě Bezones
Kadlčková, Anna
Bakalářská práce předkládá marketingovou studii jedinečného ambiciózního br-něnského start-up projektu akciové společnosti Bezones, který je primárně zamě-řen na rozvoj obchodních vztahů mezi společnostmi, jejichž cílovým zákazníkem není koncový spotřebitel. V literární rešerši jsou shrnuty teoretické poznatky týka-jící se strategií jako takových a marketingové situační analýzy. V navazující vlastní části práce byly popsány složky stávajícího marketingového mixu a na základě vy-braných typů marketingových analýz bylo provedeno zhodnocení vnitřního i vněj-šího prostředí společnosti a také oborového okolí. Proces analýzy dané firmy byl podpořen také dotazníkovým šetřením. Všechny výsledky byly následně shrnuty pomocí SWOT analýzy. Výstupem mé práce je návrh marketingové strategie této internetové obchodní komunitní sítě, určené výhradně pro segment firem typu B2B (business-to-business).

Viz též: podobná jména autorů
2 Kadlčková, Alena
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.