Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Badatelsky orientovaná výuka technických témat na 1. stupni ZŠ
KAŠPAROVÁ, Lucie
Tato diplomová práce se zabývá tématem badatelsky orientované výuky technických témat na 1. stupni ZŠ. Práce bude rozdělena na dvě části, přičemž první část se bude zabývat charakteristikou pojmů technika a technická výchova, další část bude zaměřena na nalezení prvků badatelského přístupu v RVP rámcově vzdělávací program, na což naváže popis BOV badatelsky orientovaná výuka a vymezení terminologie to úzce souvisí s rolí žáka a učitele v BOV, které budou rovněž rozpracovány v první části práce spolu s vymezením historických okolností vztahujících se k BOV. Dalším klíčovým tématem první části práce bude badatelsky orientovaná výuka v technickém vzdělávání. Na závěr teoretické části bude provedena analýza různých projektů a publikací, které se na badatelský přístup více zaměřují. Druhá část práce se zaměří na zkoumání konkrétních námětů hodin pro badatelsky orientovanou výuku, a to v podobě navržení šesti výukových námětů pro začlenění badatelsky orientované výuky do běžné výuky na 1. stupeň ZŠ. Všechny návrhy jsou obohaceny o celkovou přípravu hodin včetně fotodokumentace jejich postupů a návodů.
Marketingová komunikace na Internetu se zaměřením na copywriting
Kašparová, Lucie ; Kubálková, Markéta (vedoucí práce) ; Koubalíková, Jitka (oponent)
Cílem práce je navrhnout nejvhodnější kombinaci komunikačních prostředků a zároveň způsob a obsah komunikace pro vzdělávací instituce a obdobné organizace. První část se věnuje vlivu internetu na marketing a možnostem, které společnost při výběru vhodných komunikačních prostředků má. Druhá část se zabývá copywritingem, a tedy způsobům podání obsahové stránky komunikace. Další část se věnuje konkrétnímu příkladu vzdělávacího střediska a hledání jeho nejvhodnější kombinace komunikačních prostředků a problémům, které se mohou v praxi vyskytnout. Závěrem je shrnutí podstatných kroků, které dohromady tvoří návod, jak dosáhnout optimální kombinace komunikačních prostředků na Internetu pro vzdělávací střediska.
Projekt založení internetového obchodu
Kašparová, Lucie ; Kubálková, Markéta (vedoucí práce) ; Topolová, Ivana (oponent)
Tato bakalářské práce se zabývá tématem založení internetového obchodu. První část se věnuje zakládání internetového obchodu obecně: právními náležitostmi zakládání, webovými stránkami, vztahem k zákazníkům z pohledu práva, distribucí zboží a platebními možnostmi. V další části jsou popsány různé možnosti propagace na internetu. Další část se zabývá projektem založení internetového obchodu Tonermag.cz. Jsou zde popsány kroky, které vedly k jeho založení a také způsoby jeho propagace. Cílem práce je shrnout kroky a vytvořit postup k založení internetového obchodu.

Viz též: podobná jména autorů
7 KAŠPAROVÁ, Lenka
4 KAŠPAROVÁ, Lucie
7 Kašparová, Lenka
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.