Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Pracovní prostředí a osobní pohoda zaměstnance
Stanková, Lucie ; Riedl Černíková, Barbora (vedoucí práce) ; Kašická, Jana (oponent)
Práce se věnuje tématům osobní pohody zaměstnanců, pracovnímu prostředí a leadership koučinku. Cílem práce je popsat téma osobní pohody v kontextu pracovního prostředí a zhodnotit vliv individuálního leadership koučinku na styl vedení a osobní pohodu v pracovním prostředí. Práci tvoří pět hlavních kapitol. V prvních třech kapitolách je podán přehled literární rešerše. Představen je koncept osobní pohody a uvedeny jsou hlavní teorie a modely věnované problematice osobní pohody. Popsány jsou možnosti ovlivňování osobní pohody v pracovním prostředí, přičemž je vyzdvižen vliv koučování jako faktor ke zvýšení osobní pohody v pracovním prostředí. Ve čtvrté kapitole práce je podán návrh na realizaci výzkumu, v němž by byl zkoumán vliv individuálního leadershipu na vnímání osobní pohody a styl vedení ve vztahu k pracovnímu prostředí. V rámci popsaného konceptu výzkumu je vycházeno především z teorie osobní pohody Ryffové, která vytvořila nástroj k měření šesti dimenzí osobní pohody, který by byl společně s dalšími dvěma dotazníky užit ke zjištění rozdílu ve vnímání osobní pohody a vedení podřízených manažery absolvujícími a neabsolvujícími leadership koučink dle zvolených parametrů. V diskusi jsou zhodnoceny přednosti a limity navrženého výzkumu.
Efekt koučování na kompetence manažerů
Spilková, Karolína ; Šípová, Ivana (vedoucí práce) ; Kašická, Jana (oponent)
Diplomová práce se věnuje efektu koučování pozitivního leadershipu na kompetence manažerů. Teoretická část práce vysvětluje pojem leadershipu a jeho teorie. Blíže se soustředí na jeho rozvoj s hlavním důrazem na koučování pozitivního leadershipu. Dále pak představuje koncept koučovacích kompetencí manažerů s jeho jednotlivými částmi a také metody měření a dosavadní výzkumy tohoto jevu. Cílem empirické části bylo ověřit, zda trénink koučování pozitivního leadershipu u manažerů signifikantně zvýší hodnotu jejich kompetencí. Vzhledem k výzkumné povaze této diplomové práce byl využit longitudinální terénní pre-post design výzkumu. Také byla zohledněna moderující role tzv. procesních proměnných. Výsledná analýza nepotvrdila vztah mezi intervencí koučování pozitivního leadershipu a zvýšením kompetencí manažerů. Došlo ale k signifikantnímu zvýšení komponenty kompetencí - pracovního spojenectví, a to za předpokladu, že byl tento vztah moderován procesní proměnnou - integrita kouče, blíže popsána v kapitole 4.3. Pokud jde o praktické důsledky, výsledky naznačují, že program koučování pozitivního leadershipu může být cenný jako aplikovaná pozitivní intervence, která pomáhá manažerům rozvíjet koučovací kompetenci pracovní spojenectví. Výsledky je nutné interpretovat v kontextu organizačních změn obou...
Souvislost citové vazby, sebehodnocení a vědomí vlastní účinnosti u adolescentů.
Kašická, Jana ; Gillernová, Ilona (vedoucí práce) ; Šulová, Lenka (oponent)
Tato práce si kladla za cíl zmapovat citovou vazbu k rodičům a kamarádovi a zjistit, jakou má tato proměnná souvislost se sebehodnocením a s vědomím vlastní účinnosti v adolescenci. Dalším cílem práce bylo ověřit, zda vědomí vlastní účinnosti mediuje vztah mezi dimenzemi citové vazby a sebehodnocením. Výzkumnou populaci tvořilo 206 adolescentů ve věku 15 - 17 let. Data byla získána pomocí vyplnění dotazníků. Citová vazba v dimenzích "úzkostnosti" a "vyhýbavosti" byla zjišťována dotazníkem struktury vztahů Experience in CloseRelationships - Relationship Structures Questionnaire (ECR-RS), k měření sebehodnocení byla použita Rosenbergova škála sebehodnocení a k měření vědomí vlastní účinnosti metoda General Self-Efficacy Scale (GSE). Bylo zjištěno, že téměř všechny dimenze citové vazby vůči matce, otci i vůči kamarádovi mají signifikantní souvislost se sebehodnocením i s vědomím vlastní účinnosti. Pouze u vyhýbavosti vůči kamarádovi byla prokázána nepřímá souvislost. Dále bylo prokázáno, že u chlapců sebehodnocení a vědomí vlastní účinnosti nesouvisí s citovou vazbou ke kamarádovi. U chlapců i dívek byl potvrzen silný vliv vztahu s matkou na úroveň sebehodnocení a vědomí vlastní účinnosti. Vliv vztahu s otcem na úroveň vědomí vlastní účinnosti byl prokázán pouze u chlapců, nikoliv u dívek....

Viz též: podobná jména autorů
2 Kašička, Jan
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.