Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 558 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketing Strategy Proposal for the Company Italmarket Slovakia a.s.
Bortelová, Slavomíra ; Stračina, Peter (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
The paper analyses current marketing environment for the company Italmarket Slovakia a.s.. Based on an analysis it suggests a strategy for service supply expansion leading to acquisition of new customers, enhancing current customer satisfaction, obtaining competitive advantage and strengthening a reputation in a position of exclusive goods importer within a current market.
Doprovodné služby podniku
Záškodová, Lenka ; Živný, Rostislav (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá zhodnocením současné situace firmy IP IZOLACE POLNÁ, s.r.o. v jejím konkurenčním prostředí. Cílem mé diplomové práce bylo navrhnutí nových doprovodných služeb pro firmu na základě provedených analýz. Dle zjištěných skutečností je sestaven návrh činností, které by měli posílit její konkurenceschopnost do dalších let.
Marketingový výzkum
Jadrná, Michaela ; Kaňovská, Lucie (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá marketingovým výzkumem spokojenosti zákazníků Kavárna a Bistro termoska s.r.o. ve Velkém Meziříčí. V teoretické části jsou vymezeny marketingové pojmy, externí a interní prostřední podniku a metody marketingového výzkumu. Praktická část práce se zabývá analýzami marketingového prostředí podniku a marketingovým výzkumem spokojenosti zákazníků. V závěru práce jsou podány návrhy vedoucí ke zlepšení současné situace podniku.
Využití nástrojů interního marketingu pro zvýšení spokojenosti zaměstnanců
Urbánková, Simona ; Hytychová, Kristýna (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na problematiku uplatnění interního marketingu v podnikové praxi konkrétní společnosti, a to v oblasti zvýšení spokojenosti zaměstnanců. Důležitým prvkem je analýza současného stavu firemního prostředí a výzkum spokojenosti zaměstnanců, který je klíčovým východiskem. Součástí práce jsou návrhy.
Návrh změn marketingového mixu společnosti
Kotková, Diana ; Kaňovská, Lucie (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce je zaměřena na vytvoření návrhů marketingového mixu společnosti Ekolube, s. r. o., které by mohly v budoucnu vést k posílení loajality stávajících a oslovení nových zákazníků. Teoretická část rozebírá marketing a marketingový mix a popisuje jeho využití. Analytická část se věnuje analýzám a rozboru stávajícího stavu marketingového mixu společnosti Ekolube, s. r. o. a poslední návrhová část se zabývá návrhy na jeho zlepšení.
Marketingový mix podniku
Bilík, Tomáš ; Horáková, Kateřina (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na návrh marketingového mixu restaurace Sherwood. V teoretické části jsou uvedeny definice základních pojmů marketingu a marketingového mixu. Analytická část práce obsahuje analýzy vnějšího a vnitřního prostředí a analýzu současného marketingového mixu společnosti. Na základě zjištěných výsledků jsou v závěrečné části uvedeny možné návrhy na zlepšení marketingového mixu.
Návrh komunikačního mixu tenisového klubu
Procházková, Nikola ; Zajícová, Ivana (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na návrh komunikačního mixu pro nově založený tenisový klub na základě provedených analýz. Gross Tenis club Nová Ves je spolkem, jehož základním účelem a hlavní činností je péče o zvyšování výkonnosti talentovaných mladých tenistů a o sportovní výchovu mládeže. Práce je složena z teoretické, analytické a návrhové části. V teoretické části jsou shrnuty základní poznatky z literatury. Analytická část obsahuje analýzu stávající situace podniku a dotazníkové šetření mezi potenciálními zákazníky klubu. V návrhové části práce jsou uvedeny vlastní návrhy komunikačního mixu tenisového klubu.
Design of Company Marketing Plan
Straňanek, Juraj ; Ďuriančík, František (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
The subject of this bachelor thesis is to develop a marketing plan for FESTER REAL s. r. o. Its task will be to analyze current state of marketing in the company and its surroundings. Subsequently it will identify strenghts and weaknesses, on which basis it will propose changes, which will help achieve bigger attention of the public and raise of merchantability.
Proposal for Company Communication Mix
Jakubčová, Michaela ; Novák, Petr (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
The diploma thesis deals with improving communication mix of the selected joint stock company. The first part focuses on the theoretical interpretation and definition of the important concepts of the marketing, environmental analysis, marketing and communication mix tools. The following part describes the activity of the analysed company, the current marketing and communication mix. This section also contents the SWOT analysis and the questionnaire survey. In the last part I propose the new communication mix to improve the company’s market position.
Marketingový mix při expanzi společnosti na maďarský trh
Zapletal, Jakub ; Bumberová, Veronika (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Tato diplomová práce je zaměřena na marketingový mix české společnosti, působící v České republice na trhu B2C a B2B a jeho optimalizaci pro B2C trh v Maďarsku. V první části diplomové práce je uvedena problematika a cíle této práce. Teoretická část práce definuje základní marketingové pojmy, marketingový mix, analýzu společnosti a jeho okolí. V další části je rozebrána analytika a charakteristika současného stavu společnosti a maďarského trhu. V návrhové části je uveden návrh pro optimalizaci marketingového mixu pro již zavedené portfolio výrobků společnosti s cílem proniknutí společnosti na maďarský trh a získat výsledky, vedoucí k zavedení a ustálení značky na maďarském trhu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 558 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.