Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Jak ovlivnila sociální práce osobní život sociálních pracovníků
KUKLOVÁ, Barbora
V diplomové práci popisuji charakteristiku sociální práce, sociálního pracovníka a nízkoprahového zařízení. Zaměřuji se na obecné stimuly v oblasti sociální práce, které se mohou podílet na vlivu sociální práce do osobního života. Těmi stimuly jsou role sociálního pracovníka, pracovní podmínky a důležité dokumenty v oblasti sociální práce, supervize, hranice mezi sociálním pracovníkem a klientem, péče o sebe a další faktory. V hlavní části práce se věnuji třem psychologickým aspektům, jako jsou osobnost, hodnoty a postoje, které se také mohou podílet na přesahu sociální práce do osobního života. V závěru práce popisuji pozitivní psychologii a propojení pozitivní psychologie se sociální prací. Poslední podkapitolou jsou rozbory sond respondentů doložených odbornou literaturou. Cílem práce je zjistit, jak ovlivňuje sociální práce osobní život sociálních pracovníků. Zaměřuji se záměrně na vybrané obecné stimuly a psychologické aspekty, které mohou zabránit velkému přesahu sociální práce do osobních životů pracovníků. K teoretickému základu práce jsem provedla výzkumnou sondu s pěti respondenty z nízkoprahových zařízení. K získání potřebných dat jsem využila metodu polostrukturovaného rozhovoru. Zvolila jsem záměrně vybrané otázky, které vedly k zjištění cíle.
Povědomí o syndromu CAN u dětí v dětském domově v Radeníně
KUKLOVÁ, Barbora
V bakalářské práci popisuji syndrom CAN a jeho typy. Hlavní částí práce je popis rodiny, školy, institucí, projektů a organizací, jejímž prostřednictvím se děti o syndromu CAN mohou dozvědět. Zaměřuji se také na multidisciplinární tým, prevenci a popis dětského domova. V praktické části práce se zabývám výzkumem u vybraných klientů v Dětském domově Radenín. Cílem práce je zjistit, jaké mají povědomí o syndromu CAN. Stanovím, zda vědí, na koho se mohou obrátit, zda měly ve škole preventivní programy, možné následky apod. Pro naplnění cíle byl použit kvalitativní výzkum. Jako výzkumnou techniku volím polostrukturovaný rozhovor. Domnívám se, že tato technika je pro děti nejvhodnější. Některé z dětí nemusí mít žádné povědomí, proto jim pojem mohu vysvětlit a rozhovor může dále pokračovat.
Konflikt v Severním Irsku
Kuklová, Barbora ; Veselý, Zdeněk (vedoucí práce) ; Dubský, Zbyněk (oponent)
Tato práce zkoumá, analyzuje a hodnotí mírové smlouvy podepsané během procesu vyjednávání v Severním Irsku od 60. let 20. století do roku 1998. Zároveň objasňuje jednotlivé události, které způsobily severoirský konflikt a teorii konfliktů, jejíž znalost je pro tuto problematiku žádoucí.

Viz též: podobná jména autorů
3 Kuklová, Barbora
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.