Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingová komunikace vybrané firmy
KROUŽKOVÁ, Lucie
Cílem této diplomové práce je sběr dat a analýza současné marketingové komunikace vybrané firmy a následné zhodnocení její efektivity. Identifikování nedostatků, navržení možností zlepšení marketingové komunikace této firmy a uvedení příkladu jejich implementace do nového plánu marketingové komunikace.
Faktory ovlivňující spokojenost návštěvníků Jihočeského kraje (Jindřichohradecko)
KROUŽKOVÁ, Lucie
Cílem práce byla identifikace faktorů ovlivňujících spokojenost návštěvníků Jindřichohradecka a posouzení souladu jejich představ s reálným stavem. Dále bylo zkoumáno vnímání kvantity a kvality nabídky cestovního ruchu v tomto regionu z hlediska poptávky. Na základě zjištěných poznatků byla stanovena opatření vedoucí ke zvýšení spokojenosti návštěvníků Jindřichohradecka.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.