Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Využití literárního příběhu k rozvoji předčtenářské gramotnosti v mateřské škole
KOZÁKOVÁ, Renata
Ve své bakalářské práci se zabývám problematikou čtenářské gramotnosti a aktivit, které napomáhají s rozvojem předčtenářských dovedností dětí předškolního věku. V teoretické části je vymezen termín čtenářská gramotnost a popsán význam četby v předškolním období. Další část se zaměřuje na možnosti využití literárního příběhu v rozvoji předčtenářské gramotnosti, na metody práce s literárním příběhem v mateřské škole. Praktická část názorně ukazuje způsoby práce a návrhy činností v oblasti rozvoje předčtenářské gramotnosti. Integrované tematické celky, které vycházejí z literárních příběhů, byly využity při práci s dětmi a následně zhodnoceny podle evaluačního plánu.

Viz též: podobná jména autorů
2 Kozáková, Radka
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.