Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Nezaměstnanost absolventů na trhu práce v ČR
KATRUŠINOVÁ, Adriana
Hlavním cílem této diplomové práce je analýza nezaměstnanosti absolventů vysokých škol na trhu práce v ČR. Teoretická část je věnována definici a přiblížení nezaměstnanosti. V praktické části této práce se porovnává nezaměstnanost absolventů nižšího stupně vysokoškolského vzdělání s nezaměstnaností absolventů navazujícího vysokoškolského studia. V grafickém vyjádření jsou pak analyzovány 3 situace. První z nich se týká celkové nezaměstnanosti absolventů ve sledovaném období podle jednotlivých oborů. Druhá je výsledkem sledování nezaměstnanosti absolventů vysokých škol z pohledu dlouhodobé nezaměstnanosti. Poslední sada grafů vždy zobrazuje praktické zkušenosti nezaměstnaných absolventů dle jednotlivých studijních oborů. Dále je část práce věnována také komparaci nezaměstnanosti absolventů v rámci EU. Závěr práce obsahuje tři návrhy vedoucí ke snížení nezaměstnanosti absolventů vysokých škol.
Postavení privátní značky obchodního řetězce
KATRUŠINOVÁ, Adriana
Hlavním cílem této práce je především zjistit, jak zákazníci vnímají jednotlivé privátní značky obchodního řetězce Albert. Dále také posoudit, v jaké míře zákazníci zboží privátních značek nakupují a navrhnout možná řešení, pro zvýšení prodeje těchto výrobků. Teoretická část práce byla zaměřena na definici a vysvětlení nejdůležitějších pojmů. Konkrétně se jedná především o značku jako celek. Tento pojem byl dále rozvíjen a specifikován podle jednotlivých navazujících podkapitol. Další významnou částí jsou značky privátní a jejich podrobnější popis. Na privátní značky nahlížím z mnoha pohledů a snažím se také nastínit vztahy různých činitelů vystupujících na trhu. Poté následuje kapitola zahrnující maloobchodní činnost tzv. retailing. Závěr teoretické části je věnován metodám marketingového výzkumu. Navazující praktická část se soustředí na konkrétní privátní značky obchodního řetězce Albert. Zaměřuje se zejména na představení obchodního řetězce a jednotlivých privátních řad, které jsou zákazníkům nabízeny.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.