Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 89 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingová komunikace Citibank v letech 2008-2009 se zaměřením na venkovní reklamu a komunikaci událostmi
Špina, Adam ; Báča, Ladislav (vedoucí práce) ; Köppl, Daniel (oponent)
Diplomová práce "Marketingová komunikace Citibank v letech 2008 - 2009 se zaměřením na venkovní reklamu a komunikaci událostmi" pojednává o marketingové komunikaci banky Citi v České republice v uvedeném období. Jejím cílem je popsat a srovnat východiska, cíle, použitá média a vizuální zpracování reklamních materiálů v komunikačních kampaních; důraz je kladen též na korelace sdělení s identitou značky, která je zevrubně popsána v úvodní části práce. Nedílnou součástí je výzkum, jehož cílem je otestovat povědomí veřejnosti o značce a vybrané vizuály kampaně k ověření efektivity komunikace.
Současné umění jako nástroj art marketingu hlavního města Prahy
Pilná, Barbora ; Dolanský, Pavel (vedoucí práce) ; Köppl, Daniel (oponent)
Práce Současné umění jako nástroj art marketingu hlavního města Prahy si klade za cíl ukázat, že kultura již není jen něčím nedoknutelným a posvátným, ale že se jedná o velmi důležitou součást státní ekonomiky, především v rámci cestovního ruchu. Pojednává o vztahu kultury a marketingu, o významu kultury jako takové a o jejím významu v oblasti kulturní turistiky. Zkoumá komunikaci Prahy právě optikou kultury a kriticky nahlíží na současný stav, jakým se Praha zahraničním turistům prezentuje. Prezentace Prahy pouze z hlediska historie je totiž v konkurenci ostatních kulturních metropolí dlouhodobě neudržitelná a Praha by se měla zamyslet nad nutným rozvojem a změnou komunikace. Nástrojem této změny, který může i Praha nabídnout, by mohlo být právě alternativní umění, které pro budování image využívají mnohé kulturní destinace (Berlín, Londýn, NYC) a které konotuje otevřenost a místo pro život. Magistrát v poslední době podporoval řadu alternativních kulturních projektů, a tím začal Prahu prezentovat nejen jako historické centrum, ale také jako tvůrčí a dynamické město. Tato práce pojednává o tom, zda se tak děje nevědomě, nebo s dlouhodobým záměrem, a tím se snaží identifikovat směr, kterým se komunikace Prahy dále ubírá.
Značka Baťa v reklamě v letech 1920-1925
Peprníková, Tereza ; Kopecký, Ladislav (vedoucí práce) ; Köppl, Daniel (oponent)
Má bakalářská práce "Značka Baťa v reklamě v letech 1920-1925" pojednává o marketingové komunikaci zlínské firmy ve zmíněných letech. První část práce se zabývá krátkou historií firmy Baťa. Následující kapitola se věnuje samotnému zakladateli firmy a jeho vztahem k reklamě, který byl velice kladný. Hlavní jádro celé práce popisuje pomocí deskripce po časové ose tiskovou reklamu na stránkách Národních listů v první polovině dvacátých let minulého století. V dalších částech práce rozebírám filmovou reklamu, kterou firma Baťa propagovala své výrobky. Mezi další formy marketingové komunikace, které firma v letech 1920-1925 používala, patřily plakáty, letáky, výkladní skříně, firemní nápisy, logo, reklama službou, baťovská cena, brožury. Bakalářská práce se jimi také zabývá. Práce také rozebírá způsoby, kdy komunikovala, co komunikovala a jak komunikovala. Reklamu dává do časových souvislostí s děním v tehdejším Československu. V závěru pak shrnuje způsob, jakým firma pomocí reklamy budovala svou značku.
Využití médií pro tvorbu mediálního obrazu Jaromíra Nohavici
Němečková, Petra ; Köppl, Daniel (vedoucí práce) ; Štechová, Markéta (oponent)
Záměrem této bakalářské práce je přiblížení postupů využitých při tvorbě mediálního obrazu písničkáře Jaromíra Nohavici. První kapitola definuje public relations a osobnostní marketing, fenomény image a pověst. Druhá kapitola je zaměřená na kariéru Jaromíra Nohavici od počátku až do roku 2010. Třetí kapitola je věnovaná analýze výroků a činů Jaromíra Nohavici ve vztahu ke tvorbě mediálního obrazu, mediální komunikace a osobnostního marketingu. Jako příklady dopadu jeho sebe-propagační činnosti jsou v práci užity statistiky prodejnosti hudebních nosičů zveřejněné Mezinárodní federací hudebního průmyslu, výsledky hudebních cen Akademie populární hudby a anket Český slavík a Žebřík. Cílem práce bylo zmapovat postupy komunikační a marketingové činnosti Jaromíra Nohavici a jejich výsledky v praxi. Práce měla sloužit jako vodítko pro zájemce o osobnostní marketing a public relations, tvorbu mediálního obrazu a jejich účinnost.
Marketingová komunikace značky Gambrinus se zaměřením na spotřebitelské soutěže v letech 2009-10
Hrabáková, Alexandra ; Báča, Ladislav (vedoucí práce) ; Köppl, Daniel (oponent)
Bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací značky Gambrinus a je zaměřena zejména na spotřebitelské soutěže v letech 2009 - 2010. Pomocí deskriptivní metody se snaží předvést, jak vypadají reklamní kampaně značky, která se dlouhodobě drží na prvním místě v oblíbenosti a spotřebě na českém pivním trhu. Úvodní část práce ukazuje historický vývoj, který přispěl k vybudování silných základů značky postavených na pevných hodnotách a postupné rozvíjení marketingových aktivit. Představuje Gambrinus v rámci portfolia Plzeňského Prazdroje a ukazuje jeho vymezení vůči ostatním značkám, a to zejména na srovnání cílových skupin. Jádro práce seznamuje se spotřebitelskými soutěžemi, které proběhly během vymezených dvou let. Ukazuje jejich princip, výhry a mediální kampaně, které je doprovázely. Lehce nastiňuje jejich silné a slabé stránky a poukazuje na fakt, že ve své podstatě, jsou všechny tyto soutěže stejné. Samotný závěr práce vyhodnocuje jednotlivé soutěže a poukazuje, kterým směrem by se Gambrinus měl vydat, zejména pak, co by na svých soutěžích měl zlepšit. Největší chybou shledává komunikaci na sociálních sítích, která během těchto kampaní nebyla příliš dobrá, a proto navrhuje způsob, jakým tento problém vyřešit. Celá práce ukazuje, že přes veškeré nedokonalosti kampaní, je nejdůležitější názor...
Relaunch zavedené značky na příkladu Benzina plus v roce 2008
Ročková, Daniela ; Köppl, Daniel (vedoucí práce) ; Kopecký, Ladislav (oponent)
Bakalářská práce "Relaunch zavedené značky na příkladu Bezina plus v roce 2008" se zabývá procesem znovuuvedení tradiční české značky Benzina, jejíž komerční potenciál zeslábl a způsobil pokles značky na trhu čerpacích stanic v roce 2006. Společnost Benzina se tedy rozhodla pro zásadní strategickou změnu, jejíž průběh je hlavním tématem mé práce. V úvodu mé práce se zaměřuji na charakteristiku a význam značky, jakožto důležitého atributu pro úspěch každé společnosti. Následně se věnuji analýze českého trhu čerpacích stanic a představení společnosti Benzina. Přestože na českém trhu působí již přes 50 let, její image a asociace spojené s touto značkou byly velmi nejasné, spíše negativní. I přes dobrou cenovou politiku tak ztrácela své zákazníky, proto bylo rozhodnuto provést relaunch značky. Klíčovou část mé bakalářské práce představuje proces uvedení nové značky Benzina plus. Zaměřuji se zde na její prezentaci, hodnoty, změnu image i cílové skupiny, na níž se nová značka zaměřila. Představen je také marketingový komunikační mix, jehož prostřednictvím společnost Benzina komunikovala tuto klíčovou změnu. Poslední část mé práce věnuji kampani "Měníme se v čase", která v roce 2008 zosobňovala příchod nové značky Benzina plus na trh a seznamovala ji s veřejností. V jednotlivých podkapitolách se věnují jejímu...
Komparativní studie marketingové komunikace Mercedes-Benz a BMW na českém trhu v letech 2006-2009
Popov, Dmitry ; Kopecký, Ladislav (vedoucí práce) ; Köppl, Daniel (oponent)
Mercedes-Benz a BMW mají různou filozofii značky, ale sdílejí tržní segmenty, primární cílovou skupinu a technologii implikovanou v jejich produktech. Vše výše popsané charakterizuje komunikaci těchto značek jako velmi přínosnou a zajímavou studii o komunikaci obrovských nadnárodních firem, které sdílejí téměř všechny tržní, ekonomické a marketingové aspekty, kromě vlastních názorů na produkt, který vyrábějí. Cílem je určit rozdíly v tom jak společnosti, které mají velice podobný marketingový a komunikační mix, sdělující primární cílovou skupinu, komunikuji s českým trhem. Během této práce proberu a porovnám jednotlivé příklady ATL a BTL komunikačních výstupu společností, projednám marketingový a komunikaci mix. Výsledkem této práce je vymezeni klíčových rozdílů komunikace společností a zpracování SWOT analýzy. Tyto znalosti jsou příspěvkem k pochopení důležitosti marketingové komunikace v rámci nadnárodních společností. Přínosem této práce je hlubší pochopení problematiky konkurenční marketingové komunikace.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 89 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.