Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh vhodných stratégií pre podnik
Kántorová, Marcela
Cílem bakalářské práce je navrhnout vhodné strategie pro společnost FIT & HARMONY s.r.o. Práce je rozdělena na dvě části - literární rešerše a vlastní práce. Literární rešerše poskytuje teoretický základ z oblasti managementu, který je ve vlastní práci aplikován na daný podnik. Vlastní práce obsahuje analýzu vnějšího a vnitřního prostředí podniku, jejichž cílem je identifikace příležitostí, hrozeb, silných a slabých stránek. K posouzení faktorů vnějšího prostředí je využita PESTE analýza a Porterův model pěti konkurenčních sil. Vnitřní prostředí podniku je analyzováno prostřednictvím Porterova hodnotového řetězce. Výsledky jednotlivých analýz jsou shrnuty ve SWOT analýze, která je východiskem pro návrh konkrétních strategií vedoucím ke zlepšení postavení daného podniku na trhu.
Spotrebné správanie na trhu s vybranými kozmetickými komoditami
Kántorová, Marcela
Kantorová, M. Spotřební chování na trhu s vybranými kosmetickými komoditami. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2020. Diplomová práce se zabývá spotřebitelským chováním žen v České republice na trhu kosmetických produktů na péči o pleť. V rámci orientační analýzy je zkoumán trh kosmetiky a osobní péče a jeho vývojové trendy v České republice i ve světě. Primární výzkum realizovaný na základě dotazníkového šetření se věnuje identifikaci spotřebitelských preferencí a zvyklostí při nákupu kosmetických produktů na péči o pleť a faktorů ovlivňujících nákupní rozhodování. Na základě primárních dat je provedena shluková analýza, pomocí které jsou definovány 4 spotřebitelské segmenty působící na trhu kosmetických produktů na péči o pleť. Následně jsou formulována doporučení pro subjekty daného trhu.

Viz též: podobná jména autorů
1 KANTOROVÁ, Michaela
4 Kantorová, Markéta
4 Kantorová, Martina
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.