Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Cestovní ruch v EU: současné trendy
Jurištová, Lucia ; Vošta, Milan (vedoucí práce) ; Kašpar, Václav (oponent)
Cílem této diplomové práce je analýza aktuálních trendů cestovního ruchu v Evropské unii. Dále pak také zjištění, které faktory ovlivňují jeho další vývoj, stejně jako predikce budoucích tendencí cestovního ruchu v EU. Práce se zároveň snaží odpovědět na vědecké otázky týkající se vlivu světové ekonomické a finanční krize na vývoj cestovního ruchu v jednotlivých regionech Evropské unie, konkrétních faktorů majících vliv na trendy cestovního ruchu v Evropské unii a činností orgánů Evropské unie na podporu pozitivního vývoje cestovního ruchu v Evropské unii. Práce je členěna do tří kapitol. První je teoreticky zaměřená a obsahuje definice pojmů souvisejících s cestovním ruchem, metodiku jeho výzkumu, jeho vývoj a ekonomický význam. Druhá se zaměřuje na pozici Evropské unie v problematice cestovního ruchu ve srovnání se světem i ostatními regiony, a zároveň na aktuální trendy v rámci jednotlivých regionů Evropské unie a jejich hlavních turistických destinací. Třetí kapitola pak analyzuje aktuální trendy včetně faktorů, které je mohou ovlivňovat. Dále pak obsahuje informace o činnostech orgánů Evropské unie na podporu cestovního ruchu v této oblasti, informace o udržitelném rozvoji cestovního ruchu v EU i konkrétní predikce budoucího vývoje cestovního ruchu v Evropské unii.
Analýza formátů obchodu TESCO na českém trhu
Jurištová, Lucia ; Chylíková, Hana (vedoucí práce) ; Khelerová, Vladimíra (oponent)
Cílem této práce je srovnat jednotlivé formáty obchodu obchodního řetězce Tesco, analyzovat jejich výhody a nevýhody a vzájemně je porovnat. Současně práce informuje o tom, co jednotlivý formát přináší. A stejně tak vysvětluje, jaké mají formáty společné a rozdílné rysy. Tato práce je členěna do tří základních kapitol. První obsahuje vysvětlení významu základních pojmů, které jsou pro práci stěžejní. Druhá je zaměřena na seznámení se společností Tesco - s její historií, činností, a zároveň i s teoretickým vymezením jejích jednotlivých formátů. Třetí kapitola je pak konkrétní analýzou daných formátů na základě mého subjektivního názoru.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.