Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Chování spotřebitele na trhu ovocných šťáv
Jurčeková, Kamila
Jurčeková, K. Chování spotřebitele na trhu ovocných šťáv. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2017. Bakalářská práce se zaobírá chováním spotřebitele na trhu ovocných šťáv, zvláště chováním spotřebitelů Ugovy čerstvé šťávy. Práce je tvořena dvěma částmi. První část obsahuje teoretický přehled, který popisuje chování spotřebitele, nákupní rozhodování spotřebitele, marketingové prostředí, marketingový mix a image podniku. V druhé části je pomocí marketingového mixu popsána společnost Ugova čerstvá šťáva a její konkurence. Prostřednictvím dotazníkového šetření je zjištěno, jaké faktory ovlivňují chování spotřebitele při nákupu ovocných šťáv, a lze určit typického spotřebitele ovocných čerstvých šťáv. Na základě celé praktické části je vytvořeno doporučení pro společnost Ugova čerstvá šťáva, jak získat nové zákazníky a v čem se může podnik zlepšit.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.