Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 7 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
MS Project a jeho alternativy
Hudec, Jiří ; Jon, Jakub (vedoucí práce) ; Mittner, Jan (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou využití programového vybavení užívaného k podpoře projektového řízení v drobném podniku. Hlavním cílem práce je konstrukce postupu pro výběr vhodného SW pro užití v drobných podnicích. Dílčím cílem práce je doporučení vhodného softwaru specifické firmě pro využití při plánování a realizaci existujícího projektu. Text práce obsahuje v teoretické části rešerši relevantní a již existující literatury z oboru projektového řízení. V první půli praktické části práce popisuji vybraná programová vybavení a následně je mezi sebou srovnávám pomocí vícekriteriálního rozhodovacího procesu. Váhy jednotlivých parametrů užitých v rozhodovacím modelu jsou stanoveny na základě průzkumu provedeném mezi drobnými podniky. Následuje vyhodnocení optimální varianty a srovnání této optimální varianty s její přímou konkurencí. Při srovnání s konkurencí docházím k závěru, že konkurenční softwarový nástroj je novým optimálním řešením. V druhé půli praktické části práce aplikuji všeobecné doporučení pro reálně existující projekt závodu motorových člunů, k němuž jsem dospěl. Dále analyzuji potřeby tohoto projektu na softwarové zajištění a následně pak dávám podniku doporučení, jaký softwarový nástroj použít pro zajištění aktivit spojených s daným projektem. V závěru uvádím, k čemu jsem došel a jak se dle mého názoru dá výstup této bakalářské práce použít v podmínkách reálných projektů.
Inbound marketing
Popek, Tomáš ; Jon, Jakub (vedoucí práce) ; Trnka, Lukáš (oponent)
Ve své práci se věnuji Inbound marketingu, který představuje nový pohled na marketing a kterému dosud není věnována taková pozornost, jakou si zaslouží, vůči výsledkům, které může přinášet. Jedná se o kombinaci již existujících a ověřených marketingových metod, které jsou použity pro získání nového zákazníka s minimálními náklady pro organizaci, která tento marketing používá. V první části mojí práce se věnuji definování pojmu Inbound marketing a vysvětlení jeho definice. Dále představuji seznam nástrojů používaných v Inbound marketingu, jejich definice a rozdíly oproti použití těchto nástrojů v ostatních typech marketingů. V druhé části své práce se věnuji představení softwarů pro vedení Inbound marketingových kampaní, jejich popisu a zhodnocení z pohledu koncového uživatele. Dále představuji praktickou ukázku práce v jednom z těchto softwarů na základě reálných požadavků klienta a v závěru své práce uvádím splnění stanovených cílů a vlastní názor na vývoj tohoto trendu v současném marketingu.
Možnost využití sociálních sítí v prostředí firmy
Shchapiotkina, Hanna ; Jon, Jakub (vedoucí práce) ; Vacek, Martin (oponent)
Tato bakalářská práce se věnována možnostem využití sociálních sítí v prostředí firmy. V současnosti jsou korporátní sociální sítě velmi důležitým nástrojem pro komunikaci a usnadnění práce uvnitř firem. Proto je užitečné vědět, k čemu slouží firemní sociální sítě a jaké jsou klady a zápory využití těchto nástrojů. Práce je rozdělena do dvou hlavních částí: teoretické a praktické. První část podává přehled o hlavních sociálních sítích, jak o všeobecných tak i o oborových. Druhá část představuje praktickou realizaci firemní sociální sítě. Případová studie ukazuje výběr a implementaci sociální sítě uvnitř společnosti. Navíc jsou analyzovány potenciální výhody a nevýhody této implementace. Mezi hlavní cíle dané práce patří blíže seznámit čtenáře s fenoménem firemních sociálních sítí, navrhnout řešení ohledně výběru vhodné firemní sociální sítě pro vybranou společnost, následně zjistit a stanovit užitečnost tohoto nástroje pro firemní rozvoj, představit a prozkoumat moderní komunikační technologie na firemní úrovni. Tyto technologie jsou považovány za sociální sítě a jsou určeny ke zlepšení komunikace uvnitř a mezi podniky.
Úskalí outsourcingu vývoje IS
Hora, Josef ; Jon, Jakub (vedoucí práce) ; Novotný, Josef (oponent)
Předmětem bakalářské práce "Úskalí outsourcingu vývoje IS" je analýza vlivů na vývoj IT systémů, rizika a úskalí s tím spjatá. V teoretické části popisuji vymezení pojmu IT outsourcing včetně důvodů, které vedou podniky k jeho realizaci. V praktické části popisuji firmu 6K, spol. s r.o., její produkty a proces průběhu outsourcingového kontraktu. V poslední části analyzuji konkrétní dopady, výhody a rizika při outsourcingu a navrhuji řešení.
Možnost využití sociálních sítí v prostředí firmy
Daněk, Lukáš ; Jon, Jakub (vedoucí práce) ; Měsíček, Libor (oponent)
Sociální sítě jsou na vzestupu. Jsou využívány podniky všech velikostí, napříč odvětvími. Jsou však opravdu cestou k zvýšení produktivity zaměstnanců, nárůstu prodeje a celkového zájmu o firmu? Nebo se jedná jen o módní trend? Možnosti využití sociálních sítí, jako nástroje pro podporu businessu, jsou široce diskutované. V této práci je shrnutí objektivních i subjektivních názorů a zkušeností s využíváním sociálních sítí ve firmě. Autor seznamuje čtenáře s možnostmi využití sociálních sítí pro interní komunikaci. Klade důraz na praktické zkušenosti i koncepty jednotlivých veřejných sociálních sítí a porovnává je s neveřejnými sociálními sítěmi. Dále představuje možnosti využití sociálních sítí pro externí komunikaci a marketingovou prezentaci, opět s důrazem na reálnou použitelnost i koncept každé jednotlivé sítě. V práci jsou dále uvedeny studie a nejnovější průzkumy, které dokazují důležitost a rozvoj sociálních sítí v 21. století. Cílem práce je utvořit ucelený přehled využitelnosti sociálních sítí ve firmě, se zaměřením na interní komunikaci a komunikaci firmy s okolím.
Řízení projektů
Jon, Jakub ; Řepa, Václav (vedoucí práce) ; Lacko, Branislav (oponent)
Všechny sféry lidského konání se neustále vyvíjí. Schopnost pružně reagovat na změny a potřeby okolí jsou klíčovým bodem konkurenceschopnosti moderního podniku. Tento předpoklad je stále častěji naplňován pomocí projektů. Diplomová práce na téma řízení projektů analyzuje prvek zaměstnance a dopad jeho spokojenosti na efektivitu projektů. Tato zjištění se stala opěrným bodem vymezení zásadních faktorů (jako například atmosféra v organizaci, informovanost, hodnocení, atd.), které ovlivňují průběh projektů. Každý faktor má přiřazenu sadu opatření s cílem zefektivnění řízení projektů běžného podniku. V rámci analýz byly také identifikovány základní předpoklady pro prostředí, ve kterém jsou projekty realizovány a od nich odvozen model zralosti projektového prostředí, který by měl firmu vést k zamyšlení nad dosaženou kvalitou a návodem pro další zdokonalení prostředí pro projekt management.
Internet a informační společnost
Jon, Jakub ; Rosický, Antonín (vedoucí práce) ; Pavlíček, Antonín (oponent)
Tato práce se zabývá vlivem informací na společnost. Jejím cílem je definovat informační společnost, analyzovat roli Internetu a jeho dopad na lidskou společnost a dále popsat jeho výhody a nevýhody. V neposlední řadě bylo mým cílem nastínit další možný vývoj a poukázat na možnosti řešení vybraných problémů. První polovina práce definuje především základní pojmy využité k popisu informační společnosti a procesů, které jsou pro ni klíčové. Druhá část je zaměřena na Internet, jeho historii, výhody a nevýhody a využívá nadefinovaných pojmů k určení vlivu na informační společnost. Z mé práce vyplývá, že Internet je zásadně provázán s dalším vývojem společnosti a že by neměl podléhat regulaci jakéhokoli subjektu, nýbrž by měla být zachována jeho volnost přístupu a modifikace, zprostředkovaná tržními mechanismy, zejména reklamou a internetovou kulturou, která staví převážně na samovolném rozvoji tohoto média prostřednictvím jeho uživatelů, jejichž chování a informovanost jsou současně klíčem zlepšení funkčnosti Internetu. Klíčová slova: Informační společnost, Informace, Komunikace, Informovanost, Internet, Reklama, Kolektivní znalost.

Viz též: podobná jména autorů
6 JON, Josef
6 Jon, Josef
1 Jón, Jiří
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.