|
Návrh zlepšení marketingového mixu ve společnosti
Hradil, Jiří ; Johnson, Kateřina (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na analýzu a následné návrhy v jednotlivých segmentech marketingového mixu, které povedou k dosažení cíle, kterým je zvýšení tržeb ve společnosti. Obsahuje návrhy na rozšíření portfolia, zvýšení atraktivity pro zákazníky a zvýšení efektivity procesů ve společnosti zabývající pronájmem reklamních ploch umístěných na městském mobiliáři.
|
|
Návrh zlepšení marketingového mixu
Hradil, Jiří ; Johnson, Kateřina (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Cílem bakalářské práce je analyzovat vnější i vnitřní prostředí podniku. Po provedení analýz vyhledat problémy podniku v jednotlivých segmentech marketingového mixu - 5P. Následně tyto problémy v jednotlivých segmentech marketingového mixu řešit v podobě vlastních návrhů pro zlepšení. Podnik se zabývá pronájmem reklamních ploch na čekárnách, které jsou postaveny na zastávkách veřejné hromadné dopravy ve městech.
|
|
Návrh zlepšení marketingového mixu ve společnosti
Hradil, Jiří ; Johnson, Kateřina (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na analýzu a následné návrhy v jednotlivých segmentech marketingového mixu, které povedou k dosažení cíle, kterým je zvýšení tržeb ve společnosti. Obsahuje návrhy na rozšíření portfolia, zvýšení atraktivity pro zákazníky a zvýšení efektivity procesů ve společnosti zabývající pronájmem reklamních ploch umístěných na městském mobiliáři.
|
|
Návrh zlepšení marketingového mixu
Hradil, Jiří ; Johnson, Kateřina (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Cílem bakalářské práce je analyzovat vnější i vnitřní prostředí podniku. Po provedení analýz vyhledat problémy podniku v jednotlivých segmentech marketingového mixu - 5P. Následně tyto problémy v jednotlivých segmentech marketingového mixu řešit v podobě vlastních návrhů pro zlepšení. Podnik se zabývá pronájmem reklamních ploch na čekárnách, které jsou postaveny na zastávkách veřejné hromadné dopravy ve městech.
|