Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 38 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Sociální sítě ve firemním prostředí
Pupcsik, Michal ; Němečková, Lenka (vedoucí práce) ; Johnova, Radka (oponent)
Bakalářská práce "Sociální sítě ve firemním prostředí" se zabývá tématikou sociálních sítí (Social Business) ve firmách. V úvodu práce definuje pojem sociální sítě a Social Business a podává stručnou historii sociálních sítí, s důrazem na vnitrofiremní užití, zejména jako vývojový stupeň a doplněk intranetových portálů. V další části srovnává jednotlivá softwarová řešení. V další části si všímá přínosů, ale i rizik sociálních sítí a jejich využívání ve firmách a popisuje způsob analýzy sociální sítě. V závěru seznamuje s posledními trendy, výhledem do budoucna a na základě výzkumu podává i obraz využívání sociálních sítí a Social Business konceptu ve firmách různé velikosti a zaměření, působících na území České republiky. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
Metodika public relations knihoven v Karlovarském kraji
Němcová, Michaela ; Johnova, Radka (vedoucí práce) ; Pátek, Jiří (oponent)
Tématem mojí bakalářské práce je oblast public relations (PR), neboli budování vazeb a kontaktů s vnějšími i vnitřními subjekty v městských a obecných knihovnách. Tato oblast práce firem a organizací je pro jejich úspěšný chod a rozvoj velice důležitá a ani knihovny se bez public relations neobejdou, pokud chtějí uspět v dnešním přetechnizovaném světě, kde je zájem o tištěná média, literaturu a kulturu vůbec, na ústupu. Práce má dvě části. Úvodní teoretickou, která vysvětlí historii, podstatu, činnosti a nástroje public relations jako účinného prostředku marketingu organizace. Zvláštní pozornost bude věnována formám PR, jako jsou media relations, fundraising, interní PR a metodám zjišťování zpětné vazby od uživatelů. Praktická část vychází z poznatků a osobních zkušeností z práce PR v Krajské knihovně Karlovy Vary, z metod a postupů, které jsou v této instituci využívány. Na jejich základě a na základě provedeného průzkumu v knihovnách Karlovarského kraje, budou v této části práce rozebrány získané informace a jejich zhodnocení. Výsledkem všech těchto sebraných informací a poznatků práce bude vytvoření jednoduché a přehledné metodiky pro práci v oblasti PR pro městské a obecní knihovny.
Využití marketingových nástrojů v Knihovně Jiřího Mahena
Slabá, Iva ; Johnova, Radka (vedoucí práce) ; Šušáková, Zdeňka (oponent)
Práce se věnuje marketingu knihoven a jeho specifickým formám v oblasti marketingových nástrojů. V první teoretické části je představena Knihovna Jiřího Mahena. Druhá část pojednává o marketingových nástrojích a jejich využití. Ve třetí empirické části je uvedena SWOT analýza, ve čtvrté části je dotazníkový průzkum, grafy, hodnocení a návrhy na zlepšení.
Průzkumy trhu a veřejného mínění v České republice jako druh komunikační zpětné vazby
Svobodová, Eliška ; Slámová, Hana (vedoucí práce) ; Johnova, Radka (oponent)
Bakalářská práce pojednává o průzkumu trhu a veřejného mínění v České republice se zaměřením na masmédia. Představuje průzkum jako vhodnou zpětnou vazbu pro použití v masové komunikaci a v masmédiích. První část práce vymezuje některé základní termíny ohledně masové komunikace a médií, další část se zabývá stručnou historií průzkumů v České republice a v bývalém Československu, následující část vysvětluje určité metodiky a postupy, které se v průzkumu používají. Další část práce pak podává seznam nejhlavnějších agentur působících v oblasti průzkumu trhu a veřejného mínění v České republice, v závěru je v práci ukázána etika výzkumů a zásahy státu, zákonů a norem do průzkumu. [Autorský abstrakt].
Popis a evaluace projektu nové služby e-výpůjčky v Městské knihovně Úvaly
Modřanská, Gabriela ; Johnova, Radka (vedoucí práce) ; Lipková, Helena (oponent)
Bakalářská práce se zabývá tématem elektronického půjčování beletristických dokumentů ve veřejných knihovnách. Práce je postavena na marketingovém pohledu veřejné knihovny na problematiku e-výpůjček a je rozdělena do dvou částí. V první části, po vymezení pojmu e-výpůjčka, následuje podrobný postup činností při zavádění a realizaci služby v konkrétní instituci Městské knihovně Úvaly. Druhá část práce hodnotí využívanost služby e-výpůjčky po dvou letech provozu, a to na základě statistických údajů o e-výpůjčkách a kvantitativním dotazníkovém šetření určeném registrovaným čtenářům knihovny. Na základě výsledků výzkumu byla formulována doporučení pro zlepšení fungování služby e-výpůjčky, a také zhodnocen postup při zavádění služby do provozu, i samotný provoz služby v konkrétním časovém období.
Plakát a leták v knihovně - vývoj a příklady užití
Ruxová, Jana ; Římanová, Radka (vedoucí práce) ; Johnova, Radka (oponent)
Bakalářská práce informuje o systému archivace propagačních materiálů, a to plakátu a letáku, jako dokumentů krátkodobého charakteru, ve vybraných českých a moravských knihovnách. Zároveň zpravuje o tom, k jakým účelům se nejčastěji tato propagační média v knihovnách využívají a jakými distribučními cestami se dostávají na veřejnost. Na dokumentech dvou vybraných knihoven, a to Knihovny Matěje Josefa Sychry ve Žďáře nad Sázavou a Knihovny města Hradce Králové, je podrobně sledován vývoj v přípravě obou poutačů počínaje 60. léty minulého století. V práci jsou také podchyceny a popsány změny, které do výše uvedených procesů (archivace, užití, distribuce a výroba) přineslo zavedení ICT. Text práce se skládá ze dvou částí, a to z části teoretické a z případové studie. Teoretická část poskytuje odbornou podporu případové studii a je v ní zpracován vývoj plakátu a letáku v historickém kontextu a připomenuta jejich role v marketingové komunikaci.
Marketing a etika podnikání v oblastech chráněných autorskými právy
Černý, Michal ; Johnova, Radka (vedoucí práce) ; Bláha, Václav (oponent)
Bakalářská práce je zaměřena na rozbor marketingových nástrojů a obchodní strategie, s využitím v nakladatelském odvětví. První část je věnována rozboru autorského práva, jímž je činnost těchto podniků ovlivněna. Vysvětleny jsou nejdůležitější statě autorského zákona, platného v České republice. Předložen je přehled významných mezinárodních norem, zabývajících se otázkou duševního vlastnictví. V druhé kapitole je vyložena teorie marketingu a prozkoumána problematika etiky v reklamní a obchodní činnosti. Jsou zde definovány základní pojmy, popsány marketingové nástroje a osvětleny nejdůležitější kroky, při tvorbě marketingové strategie. Závěr této kapitoly shrnuje možnosti využití marketingových nástrojů v nakladatelské praxi. V poslední části práce jsou praktickým způsobem využity poznatky získané během jejího vytváření. Dvěma různými způsoby je vypracován marketingový plán pro nakladatelství Knižní klub. Oba postupy jsou důkladně popsány a na závěr porovnány.
Propagace a reklama na internetu - vývoj, nové trendy a využití
Habartová, Lucie ; Očko, Petr (vedoucí práce) ; Johnova, Radka (oponent)
Bakalářská práce seznamuje s aktuálními trendy v on-line reklamě. Rozebírá a popisuje jednotlivé možnosti propagace. Zkoumán je vliv reklamy na uživatele v kontextu informační hodnoty a uspokojení informační potřeby. Práce odhaluje uživateli míru komerce na internetu.
Popis a evaluace projektu nové služby e-výpůjčky v Městské knihovně Úvaly
Modřanská, Gabriela ; Johnova, Radka (vedoucí práce) ; Lipková, Helena (oponent)
Bakalářská práce se zabývá tématem elektronického půjčování beletristických dokumentů ve veřejných knihovnách. Práce je postavena na marketingovém pohledu veřejné knihovny na problematiku e-výpůjček a je rozdělena do dvou částí. V první části, po vymezení pojmu e-výpůjčka, následuje podrobný postup činností při zavádění a realizaci služby v konkrétní instituci Městské knihovně Úvaly. Druhá část práce hodnotí využívanost služby e-výpůjčky po dvou letech provozu, a to na základě statistických údajů o e-výpůjčkách a kvantitativním dotazníkovém šetření určeném registrovaným čtenářům knihovny. Na základě výsledků výzkumu byla formulována doporučení pro zlepšení fungování služby e-výpůjčky, a také zhodnocen postup při zavádění služby do provozu, i samotný provoz služby v konkrétním časovém období.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 38 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
1 Johnová, Radka
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.