Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 70 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Data Structure Proposal for Travel Agency’s Information System
Solárik, Róbert ; Jošth, Radovan (oponent) ; Kříž, Jiří (vedoucí práce)
This bachelor‘s thesis deals with data structure developement for travel agency’s information system. First part of this thesis analyses current situation and possible problems within the company. The data structure proposal for the travel agency’s information system is based on this analysis.
Grafické intro 64kB s použitím sledování paprsku
Luňák, Miroslav ; Herout, Adam (oponent) ; Jošth, Radovan (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá popisem tvorby grafického intra 64kB s použitím sledování paprsku. V dokumentu jsou popisovány problémy a principy související s danou tématikou práce. Dokument dále popisuje vlastní realizaci aplikace a dosažené výsledky práce. Závr pak obsahuje zhodnocení a možné cesty pro pokraování práce na projektu.
Knihovna pro generování čárových kódů
Horáček, Tomáš ; Řezníček, Ivo (oponent) ; Jošth, Radovan (vedoucí práce)
Tato práce se v teoretické části zabývá popisem lineárních, skládaných a dvoudimenzionálních čárových kódů. Důraz je kladen na popis QR kódu. V praktické části práce je popsána implementace knihovny pro generování čárových kódů. Knihovna je pak použita v několika demonstračních aplikacích.
Real-time vizualizace povětrnostních vlivů v terénu
Vlček, Adam ; Jošth, Radovan (oponent) ; Seeman, Michal (vedoucí práce)
Díky obrovskému výpočetnímu výkonu se virtuální realita stává stále pestřejší a dynamičtější. Tato práce si klade za cíl prozkoumat vybrané povětrnostní vlivy v terénu, možnosti jejich simulace a dynamického zobrazení v reálném čase na současných osobních počítačích. Cílem je spíš nalezení dobře vypadajících rychlých aproximací než dokonalý fyzikální model. Je zde rozebráno použití moderních programovatelných GPU nejen pro účely zobrazování, ale také jako velmi silný výpočetní prostředek pro simulaci přírodních dějů. Práce je zaměřena zejména na pohyb vody terénem a její vliv na něj. Jedná se například o tání sněhu, erozi nebo výskyt různých druhů rostlin podle preferované vlhkosti. Pro tyto účely je využito dynamické texturování terénu a algoritmy umožňující rychlou úpravou zobrazované geometrie včetně počítání normál.
Rychlá implementace geometrických algoritmů
Krba, Martin ; Jošth, Radovan (oponent) ; Havel, Jiří (vedoucí práce)
Jedním z nejčastěji využívaných výpočtů v počítačové grafice je určení kolize mezi paprskem reprezentujícím šíření světla a trojúhelníkem na povrchu objektu v 3D prostoru. A právě jeho časté využití je motivací pro nalezení nejvhodnějších metod při tomto výpočtu. Tato práce obsahuje vysvětlení základů dané problematiky kolizí a testování metod s využitím reálných vstupních údajů pro lepší a přesnější porovnání vhodnosti jejich použití.
Měření výkonnosti grafického akcelerátoru
Vanek, Juraj ; Jošth, Radovan (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Tato práce pojednává o možnostech a funkcích moderních grafických akcelerátorů a měření jejich výkonu pod rozhraním OpenGL. Využívají se při tom rozšířené algoritmy na zobrazování scény v reálném čase. Zaměřuje se na otestování každé části grafického řetězce akcelerátoru podobně, jako na měření rychlosti zobrazení pokročilých efektů a teoretickou rychlost obecných výpočtů pomocí grafického procesoru. Toto testování je realizováno pomocí více sérií testů a jejich následném vyhodnocení. Výsledná aplikace umožňuje nastavovat parametry testů a jejím výstupem je skóre, podle kterého je možné srovnávat výkon akcelerátoru s ostatními.
Exploitation of GPU in graphics and image processing algorithms
Jošth, Radovan ; Svoboda, David (oponent) ; Trajtel,, Ľudovít (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
This thesis introduces several selected algorithms, which were primarily developed for CPUs, but based on high demand for improvements; we have decided to utilize it on behalf of GPGPU. This modification was at the same time goal of our research. The research itself was performed on CUDA enabled devices. The thesis is divided in accordance with three algorithm’s groups that have been researched: a real-time object detection, spectral image analysis and real-time line detection. The research on real-time object detection was performed by using LRD and LRP features. Research on spectral image analysis was performed by using PCA and NTF algorithms and for the needs of real-time line detection, we have modified accumulation scheme for the Hough transform in two different ways. Prior to explaining particular algorithms and performed research, GPU architecture together with GPGPU overview are provided in second chapter, right after an introduction. Chapter dedicated to research achievements focus on methodology used for the different algorithm modifications and authors’ assess to the research, as well as several products that have been developed during the research. The final part of the thesis concludes our research and provides more information about the research impact.
Webové rozhraní pro zpracování obrazu
Wollný, Pavel ; Jošth, Radovan (oponent) ; Beran, Vítězslav (vedoucí práce)
Práce pojednává o tvorbě webového rozhraní pro zpracování obrazu. Definuje základní požadavky na výslednou aplikaci. Zabývá se návrhem klientského rozhraní, serveru a jejich vzájemné komunikace. Následně se věnuje implementaci těchto částí. Systém je postaven na technologiích HTML, CSS, JavaScriptu, PHP a AJAXu. Vlastní zpracování fotografií pak zajišťuje GD knihovna PHP a externí aplikace napsaná za pomoci OpenCV.
Simulace tekutin a plynů
Štambachr, Jakub ; Polok, Lukáš (oponent) ; Jošth, Radovan (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá simulacemi kapalin a plynů, obzvláště pak počítačovou simulací toku viskózních newtonských kapalin s volným povrchem. Hlavním cílem této práce je implementovat výkonný simulační model, využívající paralelní architektury grafických karet k obecným výpočtům. K implementaci jsem zvolil Smoothed Particle Hydrodynamics, lagrangeovskou metodu založenou na částicích. Podstatnou část této práce tvoří analýza rychlosti implementovaného algoritmu, srovnání dosažených výsledků s pracemi jiných autorů a demonstrace přínosu použití grafických karet oproti klasické implementaci pro CPU. Výstupem práce je interaktivní program umožňující simulovat (a vizualizovat) vodě podobné kapaliny v reálném čase.
Creating of Internet Travel Agency
Solárik, Róbert ; Jošth, Radovan (oponent) ; Koráb, Vojtěch (vedoucí práce)
This dissertation thesis focuses on creating a business plan for starting an online travel agency with aim to find out if is it feasible to start a business in tourism industry as a travel agency operating over the internet. Analysis of the environment is performed and recommendations in form of time projection, marketing plan, operation plan and financial plan are provided. Based on the forecasted financial reports, the feasibility of the project is evaluated.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 70 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.