Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingová komunikace vybrané společnosti poskytující službu
Jirešová, Aneta ; Vymětalová, Radka (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na marketingovou komunikaci vybraného podniku působí-cího na trhu B2B. Na základě vymezení teoretického rámce se práce věnuje zhodnocení stávající situace ve společnosti a následnému doporučení a navržení možných zlepšení, která firmě přinesou nové zákazníky, posílí loajalitu stávajících zákazníků a zároveň roz-šíří povědomí o jejím působení na trhu.
Distribuce a propagace nového produktu vybrané firmy
Jirešová, Aneta
Předmětem bakalářské práce „Distribuce a propagace nového produktu vybrané firmy“ je firma Radislav Jireš, která se zabývá zakázkovou výrobou nábytku. Živnostník a majitel firmy figuruje také pod názvem Truhlářství U Břízek. Cílem této bakalářské práce je návrh efektivní distribuce a propagace pro nový výrobek vybrané firmy. Truhlářství U Břízek bude uvádět na trh svůj nový produkt – dětské kuchyňky na hraní. První část práce je zaměřena na literární rešerši k probíranému tématu, ve druhé části jsou teoretické poznatky aplikovány do praxe. Nejdříve je provedena analýza firmy a vybraného produktu a následně je zpracován návrh efektivní distribuce a propagace výrobku. Součástí je i kalkulace nákladů.
Marketingová komunikace vybrané společnosti poskytující službu
Jirešová, Aneta ; Vymětalová, Radka (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na marketingovou komunikaci vybraného podniku působí-cího na trhu B2B. Na základě vymezení teoretického rámce se práce věnuje zhodnocení stávající situace ve společnosti a následnému doporučení a navržení možných zlepšení, která firmě přinesou nové zákazníky, posílí loajalitu stávajících zákazníků a zároveň roz-šíří povědomí o jejím působení na trhu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.