Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketing na sociálních médiích se zaměřením na cestovní ruch
Jiránek, Pavel ; Vaško, Martin (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce jsou sociální média a jejich využití v marketingu cestovního ruchu. Cílem práce je určit, jaká sociální média jsou nejvhodnější pro marketing cestovního ruchu a identifikovat efektivní způsoby marketingového využití sociálních médií v cestovním ruchu. Úvodní kapitola se zabývá vývojem a současným postavením internetu, digitálního marketingu a jednotlivých druhů sociálních médií. Druhá kapitola zkoumá vliv sociálních médií na účastníky cestovního ruchu a trendy v marketingu na sociálních médiích. V následující kapitole jsou analyzovány a vyhodnoceny výsledky průzkumu mezi uživateli sociálních sítí. Poslední kapitola je věnována analýze a komparaci aktivit konkurenčních cestovních kanceláří na sociálních médiích. Hlavní poznatky práce jsou shrnuty v jejím závěru.

Viz též: podobná jména autorů
1 Jiránek, P.
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.