Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Participativní rozpočet jako jeden z možných zdrojů finančních prostředků pro oblast sportu
Jerieová, Berenika ; Štědroň, Bohumír (vedoucí práce) ; Kraft, Jiří (oponent)
Název: Participativní rozpočet jako jeden z možných zdrojů finančních prostředků pro oblast sportu Cíle: Zjistit, jaké jsou možnosti financování konkrétního projektu - výstavby venkovního fitness hřiště - z veřejných prostředků poskytovaných formou dotačních programů na podporu sportu. Metody: V práci byla použita metoda analýzy dokumentů, následně syntéza získaných dat za účelem vytvoření přehledů pro snazší orientaci v dotačních programech a nakonec metoda případových studií pro ukázku konkrétních příkladů žádostí o dotaci. Výsledky: Výsledkem jsou přehledné tabulky sloužící pro výběr správného dotačního programu pro konkrétní zvolený případ. Práce dále obsahuje návrhy a doporučení vycházející ze zkušeností získaných osobní účastí v projektu Moje stopa financovaném formou participativního rozpočtu. Výsledkem je návrh vyčlenit samostatný program pro sport v připravovaném dalším ročníku tohoto projektu. Klíčová slova: financování sportu, dotace, programy podpory sportu, případová studie
Inovace marketingu sportovního centra Squash Sport
Jerieová, Berenika ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Omcirk, Vilém (oponent)
Název: Inovace marketingu sportovního centra Squash Sport Cíle: Náplní práce je porovnání současné situace dvou sportovních zařízení, která byla založena ve stejné době podle podobné koncepce. Cílem práce je na základě nalezených rozdílů podat návrhy na zlepšení méně úspěšného zařízení. Metody: V této bakalářské práci byla použita komparativní metoda, a to na základě předchozího pozorování a konzultací s vedoucími sportovních zařízení. Výsledky: Výsledky jsou zpracovány v tabulkách. Z celkového porovnání vyplynuly hlavní rozdíly mezi srovnávanými zařízeními, které byly podkladem pro následné návrhy na zlepšení méně úspěšného zřízení. Klíčová slova: sportovní zařízení, marketingový mix, komparativní analýza

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.