Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingová komunikace Domu umění města Brna v letech 2007-2011
Jelínková, Adéla ; Dolanský, Pavel (vedoucí práce) ; Klabíková Rábová, Tereza (oponent)
Práce analyzuje marketingovou komunikaci Domu umění města Brna v letech 2007 - 2011. Dům umění města Brna patří mezi nejvýznamnější regionální kulturní instituce, jeho návštěvnost však ve sledovaném období významně poklesla. Práce se věnuje otázce, zda tomu mohlo být i kvůli nedostatečné komunikační strategii. Součástí práce je analýza komunikační strategie bezprostřední konkurence instituce - Moravské galerie a Wannieck Gallery. Stěžejní část práce se zabývá jednotlivými prvky komunikačního mixu Domu umění. Zvláštní zřetel je věnován změně vizuální identity galerie, která proběhla v roce 2008. Na základě teorie a poznatků z odborné literatury jsou hodnoceny kladné i záporné stránky marketingových aktivit galerie. Vše doplňuje bohatá obrazová příloha. Pomocí výzkumu, který proběhl formou dotazníkového šetření, chce přiblížit, jak je instituce vnímána brněnskou veřejností. Závěrem se práce snaží zodpovědět na otázku, zda galerie svými aktivitami naplňuje své poslání a vytyčenou vizi, v níž figuruje jako součást sítě prestižních evropských galerií.
Dopad kolostomie na život pacienta
JELÍNKOVÁ, Adéla
Tato bakalářská práce je zaměřena na problematiku kolostomických pacientů, především na změny v životě od předchozího života bez kolostomie. Cílem této práce bylo zjistit, jaké životní změny se u pacientů s kolostomií objevují. K dosažení stanoveného cíle jsme v rámci empirické části použili kvalitativní výzkumné šetření, které bylo provedeno za pomoci polostrukturovaných rozhovorů s kolostomickými pacienty a stomickými sestrami. Ve výzkumném šetření jsme zjistili mnoho faktů, týkajících se změn v životě těchto pacientů. Nastaly změny především ve společenském životě, stravovacích návycích, vyprazdňování, naopak méně změn se objevilo v sociální oblasti, kam lze zařadit zaměstnání, sportovní aktivity, záliby a dokonce i cestování. Z rozhovorů od pacientů, jsme si také potvrdili komplikace spojené s vyšitím kolostomie. Jednalo se zejména o časné komplikace, především kožního charakteru (zarudnutí, bolestivost, macerace kůže, vyrážka). Další a velmi zásadní změnou v životě, se u těchto pacientů objevilo ošetřování kolostomie. S touto změnou pacientům pomáhá stomická sestra, která napomáhá s výběrem stomických pomůcek a učí je zvládat ošetřování kolostomie samostatně. Z rozhovorů od stomických sester jsme se dozvěděli o změnách psychiky. U pacientů se objevuje deprese, stud, pocit méněcennosti a sociální izolace. Při řešení těchto problémů je důležitá pomoc rodiny. Zpracováním této práce vznikl přehledný materiál pro semináře zdravotních pracovníků, zejména a především sester.
Marketingová komunikace Domu umění města Brna v letech 2007-2011
Jelínková, Adéla ; Dolanský, Pavel (vedoucí práce) ; Klabíková Rábová, Tereza (oponent)
Práce analyzuje marketingovou komunikaci Domu umění města Brna v letech 2007 - 2011. Dům umění města Brna patří mezi nejvýznamnější regionální kulturní instituce, jeho návštěvnost však ve sledovaném období významně poklesla. Práce se věnuje otázce, zda tomu mohlo být i kvůli nedostatečné komunikační strategii. Součástí práce je analýza komunikační strategie bezprostřední konkurence instituce - Moravské galerie a Wannieck Gallery. Stěžejní část práce se zabývá jednotlivými prvky komunikačního mixu Domu umění. Zvláštní zřetel je věnován změně vizuální identity galerie, která proběhla v roce 2008. Na základě teorie a poznatků z odborné literatury jsou hodnoceny kladné i záporné stránky marketingových aktivit galerie. Vše doplňuje bohatá obrazová příloha. Pomocí výzkumu, který proběhl formou dotazníkového šetření, chce přiblížit, jak je instituce vnímána brněnskou veřejností. Závěrem se práce snaží zodpovědět na otázku, zda galerie svými aktivitami naplňuje své poslání a vytyčenou vizi, v níž figuruje jako součást sítě prestižních evropských galerií.
Analýza online komunikace Českých center a návrh nové strategie online komunikace
Jelínková, Adéla ; Kubálková, Markéta (vedoucí práce) ; Topolová, Ivana (oponent)
Diplomová práce na téma Analýza online komunikace Českých center a návrh její nové strategie v teoretické části představuje specifika marketingu a komunikace na internetu, nejčastěji využívané kanály a trendy jejich užití. Popisuje rovněž vybrané aspekty kulturní diplomacie a objasňuje činnost a poslání Českých center, příspěvkové organizace Ministerstva zahraničních věcí. Praktická část zahrnuje analýzu současného stavu online komunikace centrály i poboček organizace, konkurenční analýzu internetové komunikace kulturních institutů Slovenska, Polska a Maďarska a nejlepší příklady v oblasti představující výběr online prezentace British Council, Goethe-Institutu a Dánského kulturního institutu. Další část se věnuje výsledkům interního průzkumu názorů pracovníků Českých center. Závěrečná část navrhuje novou strategii online komunikace, její cílové skupiny, cíle a komunikační mix. Cílem práce bylo ukázat postavení online komunikace Českých center na konkurenčním trhu a doporučit organizaci směr k jejímu zlepšení mimojiné propojením a důslednějším využitím online kanálů, přestavbou webu a zvýšením aktivity na sociálních sítích.
Obraz ženy v díle Benoîte Groultové
JELÍNKOVÁ, Adéla
Tato diplomová práce je zaměřena na zkoumání vlivu života a feministických postojů na literární tvorbu francouzské spisovatelky Benoîte Groultové. Práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou. V Teoretické části je periodizován a popsán vývoj feminismu ve Francii. Dále životopis Benoîte Groultové, počátky její spisovatelské dráhy a vztah Groultové k feministickému dění Francie druhé poloviny 20. století. Praktická část je zaměřena na vlastní analýzu dvou děl Benoîte Groultové. Soustředí se především na charakteristiku hlavních ženských postav a jejich vztahů s okolím. Prostřednictvým analýzy zjistíme, jestli a jakým způsobem se feministické postoje Groultové odráží v její tvorbě a do jaké míry jsou inspirované jejím životem.
Analýza webových prezentací agentury CzechTourism a Ministerstva zahraničních věcí se zaměřením na cestovní ruch
Jelínková, Adéla ; Vaško, Martin (vedoucí práce) ; Valentová, Jana (oponent)
Práce se zabývá analýzou webových stránek www.czechtourism.com a www.czech.cz. Důraz je kladen na to, jakou image České republice jako destinaci cestovního ruchu vytváří. Jsou objasněny pojmy týkající se internetového marketingu, teorie značky, corporate identity a image. Je přibližována problematika prezentace České republiky v zahraničí a budování CI ČR. Praktickým výstupem je analýza webů z různých hledisek. Závěrem je posouzen vliv webů na image ČR jako atraktivní turistické destinace.

Viz též: podobná jména autorů
7 JELÍNKOVÁ, Adéla
5 JELÍNKOVÁ, Alena
4 JELÍNKOVÁ, Aneta
9 JELÍNKOVÁ, Anna
1 Jelínková, Adriana
5 Jelínková, Alena
1 Jelínková, Alena,
3 Jelínková, Andrea
4 Jelínková, Aneta
9 Jelínková, Anna
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.