Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Adaptace marketingové strategie společnosti Chipotle na českém trhu
Hofmannová, Veronika ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Janecký, Vlastimil (oponent)
Diplomová práce se zabývá fastfoodovým řetězcem Chipotle, známým především ve Spojených státech amerických, a jeho potenciálním vstupem na český trh. Analyzuje marketingovou strategii společnosti a řeší její adaptaci pro český trh. Konkurenční výhodou společnosti je používání lokálních bio surovin, proto ve své diplomové práci zkoumám zájem Čechů o mexickou kuchyni a udržitelný rozvoj. Cílem mé diplomové práce je analýza marketingové strategie mexického fast foodového řetězce Chipotle a následná adaptace marketingového mixu na českém trhu.
Budování značky Czevitrum na trhu sklářských výrobků
Janecký, Vlastimil ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Santariusová, Markéta (oponent)
Tato práce se zabývá otázkou, zda je možné se v dnešních tržních podmínkách prosadit na trhu designových výrobků se zcela novou značkou, a to s minimálními finančními prostředky bez vstupu strategického investora. Odpověď na tuto otázku se snažím nalézt na příkladu designového start-upu Czevitrum. Práce mapuje vývoj této značky v časovém úseku téměř dvou let. Během této doby se zaměřuji na strategii vstupu na zahraniční trhy, analyzuji samotný produkt a marketingovou komunikaci. Na závěr hodnotím získané poznatky a navrhuji další vývoj budování značky.
Analýza činnosti agentury Czech Trade na exportně významných trzích
Janecký, Vlastimil ; Plchová, Božena (vedoucí práce) ; Nigrinová, Lenka (oponent)
V této práci se zabývám rolí agentury Czech Trade v proexportní politice ČR. Její podporu exportu českých firem analyzuji na základě nabídky služeb, které agentura poskytuje českým vývozcům, a to jak přímo v tuzemsku, tak prostřednictvím sítě zahraničních kanceláří Czech Trade. Činnost zahraničních kanceláří demonstruji na trzích USA a Spojených arabských emirátů. Kromě obecné charakteristiky dokládám exportní význam těchto trhů pro ČR na příkladu sklářského průmyslu, který patří k tradičnímu odvětvím českého exportu. V závěru práce rovněž uvádím dva konkrétní příklady firem působících ve sklářském odvětví, které v minulosti spolupracovaly právě s agenturou Czech Trade při vstupu na zmíněné trhy.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.