Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 11 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Reporting vybrané firmy
Jandová, Martina ; Procházka, Libor (oponent) ; Hanušová, Helena (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá oblastí reportingu ve společnosti PBS Turbo s.r.o. V první části práce je vysvětlen pojem reportingu, jako jedné ze základních funkcí controllingu, a také jsou zde uvedeny teoretické poznatky týkající se reportingu. Druhá část práce se zabývá analýzou současného stavu reportingu ve vybrané společnosti. Na závěr jsou zformulována doporučení umožňující zefektivnění procesu reportování ve společnosti.
Případová studie domova pro seniory ve Středočeském kraji v době pandemie covidu-19
Jandová, Martina ; Hasmanová Marhánková, Jaroslava (vedoucí práce) ; Tučková, Anna (oponent)
JANDOVÁ, Martina. Případová studie domova pro seniory ve Středočeském kraji v době pandemie covidu-19. Praha, 2022. 65 s. Bakalářská práce (Bc). Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Institut sociologických studií, Katedra sociologie. Vedoucí diplomové práce PhDr. Mgr. Jaroslava Hasmanová Marhánková, Ph.D. Abstrakt Tato případová studie se zabývá průběhem pandemie nemoci covidu-19 v domově pro seniory ve Středočeském kraji z pohledu instituce. Cílem práce je popsat realitu zaměstnanců na různých pozicích v zařízení mezi lety 2020 až 2022 ve vztahu k nové nečekané události a objasnit, jak se pandemie dotkla podoby a obsahu sociální péče. Výzkum je založen zejména na osobních výpovědích personálu domova napříč hierarchickým uspořádáním. Druhým pilířem výzkumu je obsahová analýza interních a externích dokumentů ohledně pandemických opatření v domově v době krizové situace. Hierarchické uspořádání pracovních pozic v instituci je pro tuto práci klíčové, protože jsem na základě kvalitativní analýzy primárních a sekundárních dat došla k následujícím zjištěním: v době pandemie se domov jako "totální instituce" proměňuje, protože se řadoví zaměstnanci stávají "vězni" domova a protiepidemických opatření, nikoli pouze dozorujícími. Tato hierarchie je rovněž klíčová díky odlišným specifikům práce nejvyššího...
Syndrom vyhoření u učitelek mateřských škol
Jandová, Martina ; Smetáčková, Irena (vedoucí práce) ; Sotáková, Hana (oponent)
RÉSUMÉ Diplomová práce se věnuje stresu a syndromu vyhoření. Cílem diplomové práce je zjistit, jaká je míra psychické zátěže s ohledem na syndrom vyhoření a zmapovat výskyt syndromu vyhoření u učitelek mateřských škol. Zajímalo nás, jaký vliv na výskyt syndromu vyhoření má délka praxe, počet dětí ve třídě, místo působení, spokojenost v kolektivu a stupeň osobního uspokojení vzhledem k věku učitele. Pozornost je věnována učitelské profesi a v ní specifickým stresorům. Pro zpracování výzkumu jsem použila dotazník Maslach Burnout Inventory, který je standardizován pro měření syndromu vyhoření a dotazník zjišťující citlivost vůči stresu. Pro zjištění demografických údajů jsem použila vlastní dotazník. Ve výsledcích se ukazuje, že větší počet učitelek je proti stresu odolných. Syndrom vyhoření napříč všemi třemi oblastmi se ukázal pouze u jednoho respondenta z celkového počtu 100 dotázaných. U osmi dotázaných byl syndrom vyhoření potvrzen ve dvou oblastech.
Hodnocení ekonomického vývoje ve vyspělých zemích
Jandová, Martina ; Tichá, Milena (vedoucí práce) ; Jirásková, Věra (oponent)
Tato diplomová práce se věnuje problematice hodnocení ekonomického vývoje ve zemích Visegrádské skupiny v porovnání s Německem v letech 2005 až 2015. Cílem práce je zachytit a zhodnotit ekonomický vývoj v tomto období na základě rozboru makroekonomických ukazatelů. V teoretické části je vymezen pojmový aparát, jsou vysvětleny pojmy jako HDP, tempo ekonomického růstu, míra nezaměstnanosti, míra inflace, platební bilance nebo ekonomický cyklus. V praktické části je provedena analýza vývoje konkrétních dat makroekonomických ukazatelů v zemích Visegrádské skupiny v porovnání s Německem a následně jsou vyvozeny obecné charakteristiky jednotlivých zemí. V závěru práce jsou poznatky shrnuty a jsou nastíněna i možná rozpracování této problematiky.
Pracovník v nízkoprahových službách
Jandová, Martina Ania ; Šotolová, Eva (vedoucí práce) ; Valešová Malecová, Barbara (oponent)
Diplomová práce "Pracovník v nízkoprahových službách" v teoretické části vymezuje hranice oboru nízkoprahových služeb a popisuje význam pracovníků v přímé práci pro efektivitu poskytovaných služeb. Definuje poznatky v oblasti motivace pracovníků pro dlouhodobé působení v oboru. V praktické části odpovídá na výzkumnou otázku a zároveň cíl celé práce: "Jaké pozitivní a negativní faktory působí na motivaci k setrvání v oboru?" Odpovědi byly nalezeny s použitím analytického nástroje otevřeného kódování dle zakotvené teorie Strausse a Corbinové ve výpovědích vzorku deseti pracovníků, kteří dlouhodobě působí v nízkoprahových službách. Důležitý výstup z práce představuje zjištění, že existuje řada motivačních faktorů, které jsou ovlivnitelné ze strany pracovníků samotných i jejich přímých a nepřímých nadřízených. Závěr práce představuje přehled faktorů, sestavených podle míry ovlivnitelnosti, a jsou prezentována doporučení pro podpoření motivace pracovníků setrvávat v nízkoprahových službách oslabením negativních faktorů a posílením pozitivních faktorů.
Syndrom vyhoření u učitelek mateřských škol
Jandová, Martina ; Smetáčková, Irena (vedoucí práce) ; Sotáková, Hana (oponent)
RÉSUMÉ Diplomová práce se věnuje stresu a syndromu vyhoření. Cílem diplomové práce je zjistit, jaká je míra psychické zátěže s ohledem na syndrom vyhoření a zmapovat výskyt syndromu vyhoření u učitelek mateřských škol. Zajímalo nás, jaký vliv na výskyt syndromu vyhoření má délka praxe, počet dětí ve třídě, místo působení, spokojenost v kolektivu a stupeň osobního uspokojení vzhledem k věku učitele. Pozornost je věnována učitelské profesi a v ní specifickým stresorům. Pro zpracování výzkumu jsem použila dotazník Maslach Burnout Inventory, který je standardizován pro měření syndromu vyhoření a dotazník zjišťující citlivost vůči stresu. Pro zjištění demografických údajů jsem použila vlastní dotazník. Ve výsledcích se ukazuje, že větší počet učitelek je proti stresu odolných. Syndrom vyhoření napříč všemi třemi oblastmi se ukázal pouze u jednoho respondenta z celkového počtu 100 dotázaných. U osmi dotázaných byl syndrom vyhoření potvrzen ve dvou oblastech.
Reporting vybrané firmy
Jandová, Martina ; Procházka, Libor (oponent) ; Hanušová, Helena (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá oblastí reportingu ve společnosti PBS Turbo s.r.o. V první části práce je vysvětlen pojem reportingu, jako jedné ze základních funkcí controllingu, a také jsou zde uvedeny teoretické poznatky týkající se reportingu. Druhá část práce se zabývá analýzou současného stavu reportingu ve vybrané společnosti. Na závěr jsou zformulována doporučení umožňující zefektivnění procesu reportování ve společnosti.
Problematika syndromu CAN z pohledu učitelů základních škol
JANDOVÁ, Martina
V současné době je v naší společnosti syndrom CAN, syndrom týraného, zneužívaného a zanedbávaného dítěte stále častým fenoménem. I přes to, že se tímto jevem zabývá čím dál více odborníků a je publikováno stále více odborné literatury, čísla, která udávají počet týraných a zneužívaných dětí, stále stoupají. Traumata a patologické chování, které děti prožívají v rodině si ve většině případech přenášejí do dospělosti do svých vzorců chování, do svých rodin. Učitelé základních škol, kteří tráví s dětmi v rámci školní výuky podstatnou část dne, mají důležitou roli v prevenci, ale i při odhalování případů syndromu CAN. Cílem diplomové práce bylo zjistit jak jsou učitelé základních škol informováni o problematice syndromu CAN a zda vědí jak při případném podezření na syndrom CAN postupovat a také zjistit, zda na informovanost má vliv mikroregion a věk respondentů. Stanovené hypotézy byly zaměřeny na to, zda učitelé základních škol v Jindřichově Hradci mají vyšší informovanost o problematice syndromu CAN než učitelé základních škol v Třeboni, učitelé základních škol v Jindřichově Hradci mají vyšší informovanost o problematice syndromu CAN než učitelé základních škol v Dačicích. Dále pak zda učitelé základních škol ve věkové kategorii do 40 let prokazují vyšší znalost problematiky syndromu CAN než učitelé ve věkové kategorii nad 40 let. K ověření hypotéz byl zvolen kvantitativní výzkum, metoda dotazování, technika dotazníku. Výzkumný soubor dotazníkového šetření tvořili učitelé základních škol v mikroregionu Dačice, J.Hradec a Třeboň. Konečný soubor tvořili 193 respondenti. Učitelé základních škol v mikroregionu J. Hradec neprokázali vyšší informovanost problematiky syndromu CAN než učitelé základních škol v mikroregionu Třeboň a Dačice. Také učitelé ve věkové kategorii do 40 let neprokázali vyšší znalost dané problematiky než učitelé ve věkové kategorii nad 40 let. Ze zpracování výsledků provedeného výzkumu vyplynulo, že hypotézy H1, H2 i H3 se nepotvrdily. Z uvedených výsledků vyplývá, že znalosti učitelů základních škol o problematice syndromu CAN ve zkoumaném souboru s daným mikroregionem výkonu praxe ani věkem respondentů nesouvisí. Obecně lze říci, že respondenti prokázali malé znalosti o syndromu CAN. Měli bychom si uvědomit, že syndrom CAN je velmi závažný sociální problém a daná společnost by mu měla věnoval velkou pozornost.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 11 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
4 JANDOVÁ, Marie
10 JANDOVÁ, Markéta
12 JANDOVÁ, Martina
14 JANDOVÁ, Michaela
4 JANDOVÁ, Miroslava
1 Jandová, Marcela
4 Jandová, Marie
3 Jandová, Marika
10 Jandová, Markéta
1 Jandová, Martina Ania
14 Jandová, Michaela
4 Jandová, Miroslava
5 Jandová, Monika
1 Jandová, Mônica
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.