Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
What makes children feel good about their work: experimental investigation.
Janšta, Lubomír ; Matoušek, Jindřich (vedoucí práce) ; Zeynalova, Olesia (oponent)
Tato bakalářská práce analyzuje jak vnímaný význam ovlivňuje výkon dítěte, jeho náladu a potěšení při plnění pracovních úkolů. V laboratorním prostředí byla manipulována úroveň vnímaného významu, která byla dána po dokončení snadného opakovaného úkolu třemi různými ošetřeními. Ve skupině "Uznáno" byl každý dokončený úkol oceněn slovní pochvalou. Experimentátor se pro skupinu "Ignorováno" o dokončenou práci nezajímal. Ve skupině "Skartováno" zůstal dokončený úkol nejen nezkontrolován, ale byl zničen ihned po odevzdání. Z dat je možné vyčíst, že mezi tím jak pozitivně experimentátor zareagoval a kolik úkolů děti dokončily byla výrazně kladná závislost. Totéž platilo o tom, jak dobře se děti cítily. Na malém uznání záleželo více než na demotivačním prvku, ale vyskytly se určité genderově specifické rozdíly. Konkrétně pochvala hrála důležitou roli pro chlapce. Naopak zničení dokončených úkolů mělo zásadní negativní dopad na dívky. Tyto aspekty výrazně ovlivnily jak výkon, tak náladu. Klíčové slova Vnímaný význam, Smysluplná práce, Zbytečná práce, Experimentální výzkum, Děti

Viz též: podobná jména autorů
2 Janšta, Lukáš
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.