Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Návrh a realizace marketingového plánu pro vybrané ubytovací zařízení v digitálním prostředí
Jančík, Vojtěch
Bakalářská práce popisuje způsob, jakým si může ubytovací zařízení vytvořit marketingový plán pro digitální prostředí včetně analýzy současného stavu. První část tvoří literární rešerše, za účelem vymezení základních pojmů. Následně je analyzován současný stav ubytovacího zařízení, na který navazuje dotazníkové šetření. Poté je proveden návrh kanálů v online prostředí, včetně nové webu, rezervačních a informačních portálů, sociální sítě Facebook a analytických nástrojů společně s~placenou reklamou. Všechna navržená řešení byla následně zhodnocena v diskusi.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.