Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Sebevědomí v perspektivě dětí - pojetí a projevy
Křížová, Ivana ; Smetáčková, Irena (vedoucí práce) ; Jablečníková, Olga (oponent)
česky Tato práce si klade za cíl popsat dětské chápání pojmu sebevědomí a jeho projevů a porovnat je s tím, jak pojímá sebevědomí odborná psychologie. Tyto představy jsem zkoumala u dvou tříd žáků 6. ročníku druhého stupně základní školy za pomoci dotazníku. Cílem je nalézt překryvy a odlišnosti v pojetí sebevědomí dětmi a odbornými teoriemi. Pro pochopení teoretických souvislostí tématu jsem se seznámila s teoriemi sebepojetí Pavlíny Janošové, Viery Bačové, Daniely Sedláčkové, Zdeňka Heluse a Petra Weisse, jejichž pojetí poté porovnávám s pojetím dětí.
Substituční léčba v hl. m. Praze - postoje poskytovatelů, pracovníků HR programů a pacientů
Sýkorová, Milada ; Jablečníková, Olga (vedoucí práce) ; Klvačová, Petra (oponent)
Tato diplomová práce pojednává o substituční léčbě buprenorfinem jakožto jedné z komponent léčebného přístupu závislostí na návykových látkách. Zaměřuje se na substituční preparát Subutex, přípravek s nejdelší historií na českém trhu s léčivy. Teoretická část na-stíní problematiku medicinizace, včetně modelů závislosti a léčebných přístupů. Seznámí se základním pojmoslovím substituční léčby (SL) Subutexem. Představí postavení substituční léčby v rámci protidrogové politiky České republiky, zastřešující dokument, substituční preparáty používané v České republice i pravidla, na jejichž základě může být substituční léčba Subutexem vykonávána. Stranou nezůstane ani vývoj substituce od vstupu Subutexu na český trh s léčivy, včetně přidružené problematiky a přijatých opatření. Výzkumná část pomocí expertního šetření oslovuje odborníky a zjišťuje jejich názory a postoje spojené s výkonem SL Subutexem. Ty posléze porovnává se zkušenostmi pacientů substituční léčby v hlavním městě Praze. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
Sebevědomí v perspektivě dětí - pojetí a projevy
Křížová, Ivana ; Smetáčková, Irena (vedoucí práce) ; Jablečníková, Olga (oponent)
česky Tato práce si klade za cíl popsat dětské chápání pojmu sebevědomí a jeho projevů a porovnat je s tím, jak pojímá sebevědomí odborná psychologie. Tyto představy jsem zkoumala u dvou tříd žáků 6. ročníku druhého stupně základní školy za pomoci dotazníku. Cílem je nalézt překryvy a odlišnosti v pojetí sebevědomí dětmi a odbornými teoriemi. Pro pochopení teoretických souvislostí tématu jsem se seznámila s teoriemi sebepojetí Pavlíny Janošové, Viery Bačové, Daniely Sedláčkové, Zdeňka Heluse a Petra Weisse, jejichž pojetí poté porovnávám s pojetím dětí.
Kresba dětí v předškolním věku - téma pán
Jablečníková, Olga ; Slavík, Jan (oponent) ; Klusák, Miroslav (vedoucí práce)
Hlavním tématem výzkumu bylo srovnání výrazově - významového systému jazyka a kresby inspirované terminologií lingvistického strukturalismu. Metodicky bylo využíváno kvalitativní analýzy kresebné interpretace textu a jazykové interpretace kresby. Popis interakce fenoménu výtvarna a jazyka u dětí v 1.třídě ZŠ s akcentem na významové koreláty se soustředí na vztah výraz-význam a vzniká na základě 31 dětských kreseb. Výzkumná práce aspiruje na zodpovězení otázky: jak pracuje s významem text (jazyk) a jak kresba.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.