Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 8 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Mostový dvojnosníkový jeřáb
Jašíček, Petr ; Jírů, Miroslav (oponent) ; Špička, Jiří (vedoucí práce)
V diplomové práci je dle zadání (návrh a posouzení základních nosných prvků jeřábu, návrh a výpočet pohonů pojezdu mostu a kočky včetně příslušných výkresů) vypracovány úplně. Posouzení základních nosných prvků jeřábu je provedeno dle normem ČSN 27 0103 Navrhování ocelových konstrukcí jeřábů a ČSN 73 1401 Navrhování ocelových konstrukcí. Jsou v ní navrhnuty a vypočteny pohony jak mostu jeřábu tak i pohon kočky. Diplomová práce je zpracována do jednotlivých celků dle zadání.
Softwarový kontrolér Wi-Fi přístupových bodů se systémem OpenWrt
Jašíček, Petr ; Krajsa, Ondřej (oponent) ; Ilgner, Petr (vedoucí práce)
Cílem práce bylo vytvoření webové aplikace určené pro centralizovanou správu a konfiguraci bezdrátových sítí na přístupových bodech běžících na distribuci OpenWrt. Čtenář je v úvodu seznámen s obecnou problematikou bezdrátových sítí, včetně seznámení s existujícími řešeními jejich centralizované správy. Následuje seznámení s distribucí OpenWrt a způsobu konfigurace pomocí modelu UCI. Dále jsou popsány hlavní technologie použité v této práci. Následuje popis návrhu architektury, uživatelského rozhraní a způsobu implementace výsledné webové aplikace. Výstupem práce je platformě nezávislá webová aplikace, která umožňuje jednoduchou správu a konfiguraci přístupových bodů se systémem OpenWrt.
Marketingový mix společnosti LAZAM CZ s.r.o
Vágner, David ; Jašíček, Petr (oponent) ; Veselá, Jitka (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá problematikou marketingového mixu společnosti LAZAM CZ, s. r. o. První, teoretická, část obsahuje vysvětlení pojmů a problematiky marketingu, marketingového mixu samotného a následně použitých analýz. V části druhé byla provedena analýza marketingového mixu společnosti LAZAM CZ, s. r. o., který je momentálně využíván a také analýza vnitřního i vnějšího prostředí, v němž se společnost pohybuje. Na základě výsledků analýz byly následně vytvořeny návrhy na úpravu marketingového mixu společnosti, jejichž úkolem je zlepšení její pozice mezi konkurenty.
Aplikace pro vyhledávání a porovnávání produktů na iPad
Jašíček, Petr ; Zachariáš, Michal (oponent) ; Beran, Vítězslav (vedoucí práce)
Cílem bakalářské práce je navrhnout grafické uživatelské rozhraní mobilní aplikace na zařízení iPad, která bude sloužit obchodníkům firmy GÜDEL a.s. pro zlepšení efektivity prodeje planetových převodovek. Návrh aplikace postupoval podle metodologie User-centered design. Řešení bylo vytvořeno na základě prototypu otestovaného obchodníky firmy GÜDEL a.s.
Softwarový kontrolér Wi-Fi přístupových bodů se systémem OpenWrt
Jašíček, Petr ; Krajsa, Ondřej (oponent) ; Ilgner, Petr (vedoucí práce)
Cílem práce bylo vytvoření webové aplikace určené pro centralizovanou správu a konfiguraci bezdrátových sítí na přístupových bodech běžících na distribuci OpenWrt. Čtenář je v úvodu seznámen s obecnou problematikou bezdrátových sítí, včetně seznámení s existujícími řešeními jejich centralizované správy. Následuje seznámení s distribucí OpenWrt a způsobu konfigurace pomocí modelu UCI. Dále jsou popsány hlavní technologie použité v této práci. Následuje popis návrhu architektury, uživatelského rozhraní a způsobu implementace výsledné webové aplikace. Výstupem práce je platformě nezávislá webová aplikace, která umožňuje jednoduchou správu a konfiguraci přístupových bodů se systémem OpenWrt.
Aplikace pro vyhledávání a porovnávání produktů na iPad
Jašíček, Petr ; Zachariáš, Michal (oponent) ; Beran, Vítězslav (vedoucí práce)
Cílem bakalářské práce je navrhnout grafické uživatelské rozhraní mobilní aplikace na zařízení iPad, která bude sloužit obchodníkům firmy GÜDEL a.s. pro zlepšení efektivity prodeje planetových převodovek. Návrh aplikace postupoval podle metodologie User-centered design. Řešení bylo vytvořeno na základě prototypu otestovaného obchodníky firmy GÜDEL a.s.
Marketingový mix společnosti LAZAM CZ s.r.o
Vágner, David ; Jašíček, Petr (oponent) ; Veselá, Jitka (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá problematikou marketingového mixu společnosti LAZAM CZ, s. r. o. První, teoretická, část obsahuje vysvětlení pojmů a problematiky marketingu, marketingového mixu samotného a následně použitých analýz. V části druhé byla provedena analýza marketingového mixu společnosti LAZAM CZ, s. r. o., který je momentálně využíván a také analýza vnitřního i vnějšího prostředí, v němž se společnost pohybuje. Na základě výsledků analýz byly následně vytvořeny návrhy na úpravu marketingového mixu společnosti, jejichž úkolem je zlepšení její pozice mezi konkurenty.
Mostový dvojnosníkový jeřáb
Jašíček, Petr ; Jírů, Miroslav (oponent) ; Špička, Jiří (vedoucí práce)
V diplomové práci je dle zadání (návrh a posouzení základních nosných prvků jeřábu, návrh a výpočet pohonů pojezdu mostu a kočky včetně příslušných výkresů) vypracovány úplně. Posouzení základních nosných prvků jeřábu je provedeno dle normem ČSN 27 0103 Navrhování ocelových konstrukcí jeřábů a ČSN 73 1401 Navrhování ocelových konstrukcí. Jsou v ní navrhnuty a vypočteny pohony jak mostu jeřábu tak i pohon kočky. Diplomová práce je zpracována do jednotlivých celků dle zadání.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.