Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Monitoring výskytu patogenů Paenibacillus larvae, Melissococcus plutonius a Ascosphaera apis ve včelstvech na území ČR
JOSKOVÁ, Markéta
Tato diplomová práce v teoretické části shrnuje informace o biologii včely medonosné, bakterií Paenibacillus larvae a Melissococcus plutonius a. A o parazitické houbě Ascosphaera apis. Tyto mikroorganismy napadají včelí larvy a způsobují významné choroby včel. Hlavním cílem bylo v praktické části vyhodnotit výskyt těchto patogenů, v různých místech České republiky pomocí izolace DNA včel z více než 200 odebraných vzorků z 50 stanovišť v rámci celé České republiky. Detekce přítomnosti původců nemocí byla provedena metodou PCR. Ze vzorků byly 3 pozitivní na bakterii Paenibacillus larvae a 4 pozitivní na bakterii Melissococcus plutonius. Houba Ascospheara apis nebyla v žádném ze vzorků detekována.
PCR detekce geneticky modifikované sóji v potravinách a krmivech
JOSKOVÁ, Markéta
Cílem této bakalářská práce bylo shrnout v teoretické části problematiku genetických modifikací a jejich hlavní využití. Dalším úkolem bylo popsat různé používané metody detekce geneticky modifikovaných rostlinných produktů a jejich vlastnosti. Praktická část je zaměřena na izolaci DNA z různých potravin a krmiv obsahující sóju. Pomocí metody PCR byly vzorky testovány na přítomnost DNA sóji, promotoru CaMV a transgenu pro odolnost k herbicidu Roundup. V rámci této práce bylo testováno celkem 42 vzorků a 5 z nich obsahovalo sóju transgenní.
Postmodernismus a marketing. Komunitní marketing
Josková, Markéta ; Kladný, Tomáš (vedoucí práce) ; Poštulka, Filip (oponent)
Tato diplomová práce je zaměřena na vymezení termínu postmoderní marketing, jako oblasti v marketingové literatuře, jehož cílem je inovativní adaptace marketingových strategií na specifické proměny společnosti a chování spotřebitelů. V tomto kontextu budou představeny pojmy jako tribalita, hyperrealita, fragmentace či zvýšená aktivita spotřebitelů při percepci marketingových sdělení a další, aby mohly být výše zmíněné změny důsledně demonstrovány. Protože je postmoderní marketing úzce spojen se symbolismem a spotřebou významů, bude v této diplomové práci věnován prostor představení aplikace konkrétních sémiotických přístupů a budování značky s důrazem na skutečnost, že značka samotná není tvořena pouhým součtem aspektů, jako například logo či produkty, ale její hodnota je budována významy, se kterými si spotřebitelé značku spojují. Navazující část je věnována komunitnímu marketingu a komunikaci prostřednictvím sociálních sítí, jako progresivnímu přístupu, který je schopen propojit problematiku předchozích kapitol (reakce na změny společnosti i požadavků spotřebitelů a prostor pro budování symbolické hodnoty značky). Celkové shrnutí těchto jednotlivých částí je uvedeno v závěru práce, v případové studii analýzy značky ILP, aby bylo zhodnoceno, zda lze vybudovat úspěšnou marketingovou kampaň v...

Viz též: podobná jména autorů
2 Josková, Marie
4 Josková, Markéta
4 Josková, Michaela
1 Jošková, Marcela
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.