Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 19 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analýza kritických míst v silniční dopravě ve vybraném regionu - Vyškovsko
Brtníková, Michaela ; Radimský, Michal (oponent) ; Jůza, Petr (vedoucí práce)
Tato práce analyzuje kritická místa na pozemních komunikacích v oblasti Vyškovska. Cílem je navrhnout organizační a stavebně technická opatření, která povedou ke zvýšení bezpečnosti silničního provozu ve vybraných úsecích pozemích komunikací.
Analýza vybraných vlastností vodorovného dopravního značení
Šašinková, Daniela ; Jůza, Petr (oponent) ; Tokař, Stanislav (vedoucí práce)
Předkládaná diplomová práce se zabývá analýzou vybraných vlastností vodorovného dopravního značení (VDZ). Z hlediska protismykových vlastností jsou provedena měření ke zjištění součinitele podélného tření, součinitele adheze za různých podmínek a drsnosti VDZ. Měření protismykových vlastností jsou doplněna o měření retroreflexe vodorovného dopravního značení. V teoretické části je popsán současný stav dané problematiky, obecná charakteristika vodorovného dopravního značení a veličin měřených v této práci (tření a adheze). Praktická část práce je tvořena popisem použitých měřicích zařízení, vlastním řešením a analýzou výsledků řešení. Vlastní řešení se skládá z popisu měřených vzorků, jejich přípravy, následného měření a podrobného vysvětlení způsobu vyhodnocení naměřených dat. Analýza dat je založena na porovnání výsledků získaných z jednotlivých skupin vzorků a na porovnání měřených veličin mezi sebou. Práce je doplněna o fotodokumentaci a videozáznamy.
Analýza kritických míst v silniční dopravě ve vybraném regionu - Frýdecko-Místecko
Polok, Jiří ; Radimský, Michal (oponent) ; Jůza, Petr (vedoucí práce)
Tato diplomová práce analyzuje kritická místa na silnici I/11 v okrese Frýdek – Místek v úseku Ropice – Bystřice. Cílem práce je navrhnout organizační a stavebně technická opatření, která povedou ke zvýšení bezpečnosti silničního provozu na vybraných nebezpečných místech této silnice. Navrhovaná opatření jsou volena tak, aby mohla být využitá v praxi.
Analýza kritických míst v silniční dopravě ve vybraném regionu - Brno-venkov
Mazánková, Martina ; Jůza, Petr (oponent) ; Andres, Josef (vedoucí práce)
Téma diplomové práce Analýza kritických míst v silniční dopravě ve vybraném regionu – Brno-venkov bylo navrhováno tak, aby byly její výsledky využity v praxi. Toto praktické využití zajišťuje spolupráce s Dopravním inspektorátem Brno-venkov Policie České republiky. Cílem práce je, po důkladné analýze vybraného konkrétního místa, kterým je křižovatka A56 silnic III/42510, III/41619 a III/39528, navrhnout organizační a stavebně technická opatření, která povedou ke zvýšení bezpečnosti silničního provozu. V závěru této práce jsou navržena konkrétní opatření vhodná k realizaci, která mají přispět ke zvýšení bezpečnosti silničního provozu v předmětné křižovatce. Výsledky jsou určeny především pro využití Policií České republiky, příslušným městským úřadem a Správou a údržbou silnic, ale některé dílčí závěry jsou vhodné i k vážnému zamyšlení pro řidiče.
Systémové srovnání měření adheze vozovky
Mikulec, Roman ; Jůza, Petr (oponent) ; Tokař, Stanislav (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá porovnáním různých metod měření protismykových vlastností povrchu vozovky a posouzením, zda mezi výsledky měření těmito metodami existuje funkční závislost. Skládá se z popisu fyzikálních veličin, jež jsou těmito metodami měřeny a zařízení, používaných pro měření těchto veličin. Dále práce obsahuje vlastní měření a porovnání výstupů měření mezi sebou. U jednotlivých metod měření je vidět jejich podobný průběh hodnot a až na dvě výjimky podobný rozdíl výsledků měření mezi jednotlivými měřicími metodami. Při porovnání výsledků se jevil přístroj XL Meter přesnější než přístroj RaceLogic díky jeho vyšší frekvenci záznamu dat. Při početním porovnání Přístrojů XL Meter a multifunkčního zařízení TRT měla konstanta, o kterou se výsledky přístrojů od sebe lišily, hodnotu 0,35, při použití metody proložení výsledných rozdílů hodnot přímkou pak měla konstanta, o kterou se výsledky mezi těmito přístroji lišily, hodnotu 0,33.
Analýza kritických míst v silniční dopravě ve vybraném regionu - Blanensko
Gabriš, Jakub ; Radimský, Michal (oponent) ; Jůza, Petr (vedoucí práce)
Tato práce analyzuje kritická místa na pozemních komunikacích v oblasti Blanenska. Cílem je navrhnout organizační a stavebně technická opatření, která povedou ke zvýšení bezpečnosti silničního provozu ve vybraných úsecích pozemních komunikací.
Stanovení výše škody v případě výskytu vad a poruch krytových vrstev netuhých vozovek pozemních komunikací
Špaček, Petr ; Jůza, Petr (oponent) ; Kledus, Robert (oponent) ; Stehlík, Dušan (vedoucí práce)
Dizertační práce sleduje možnosti finančního hodnocení stavu krytových vrstev netuhých vozovek pozemních komunikací, ve vztahu k celkové životnosti vozovky a jednotlivým možnostem údržby a oprav, v případě výskytu vad a poruch, z pohledu soudního inženýrství. Je provedena analýza problematiky související s posuzováním vad a poruch krytových vrstev netuhých vozovek v rámci znalecké činnosti jak v České republice, tak i v zahraničí. Dále jsou zpracovány cenové modely vybraných stavebních prací souvisejících s opravami a údržbou netuhých vozovek, přičemž jsou v rámci možností autora porovnány tržní ceny některých stavebních prací ve vybraných regionech s cenami dle obecně v praxi užívaných cenových soustav. Cílem této dizertační práce je vytvoření jednotné metodiky finančního vyčíslení výše škody v případě výskytu vad a poruch krytových vrstev netuhých vozovek pozemních komunikací pro soudně znaleckou praxi v České republice.
Analýza kritických míst v silniční dopravě ve vybraném regionu - Jihlavsko
Vondrák, Radek ; Simonová, Eva (oponent) ; Jůza, Petr (vedoucí práce)
V této diplomové práci je analyzováno několik konkrétních nehodových míst v okrese Jihlava. Tato práce si klade za cíl vytvořit návrhy organizačních a stavebně technických opatření ve vybraných místech častých dopravních nehod, kde by mělo dojít k minimalizaci možnosti vzniku dopravní nehody, tudíž by měly vést ke zvýšení bezpečnosti silničního provozu. Veškerá opatření jsou navrhována s ohledem na jejich možné využití v praxi.
Analýza vybraných vlastností vodorovného dopravního značení
Šašinková, Daniela ; Jůza, Petr (oponent) ; Tokař, Stanislav (vedoucí práce)
Předkládaná diplomová práce se zabývá analýzou vybraných vlastností vodorovného dopravního značení (VDZ). Z hlediska protismykových vlastností jsou provedena měření ke zjištění součinitele podélného tření, součinitele adheze za různých podmínek a drsnosti VDZ. Měření protismykových vlastností jsou doplněna o měření retroreflexe vodorovného dopravního značení. V teoretické části je popsán současný stav dané problematiky, obecná charakteristika vodorovného dopravního značení a veličin měřených v této práci (tření a adheze). Praktická část práce je tvořena popisem použitých měřicích zařízení, vlastním řešením a analýzou výsledků řešení. Vlastní řešení se skládá z popisu měřených vzorků, jejich přípravy, následného měření a podrobného vysvětlení způsobu vyhodnocení naměřených dat. Analýza dat je založena na porovnání výsledků získaných z jednotlivých skupin vzorků a na porovnání měřených veličin mezi sebou. Práce je doplněna o fotodokumentaci a videozáznamy.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 19 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.