Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingový mix společnosti
Indra, Jan ; Milichovský, František (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zaměřuje na marketingový mix společnosti MEDDI hub a.s. pro slovenský trh. V teoretické části jsou popsány důležité marketingové pojmy a analýzy, důležité kpochopení problematiky, o niž práce pojednává. V analytické části je představena společnost MEDDI hub a.s. a provedena analýza vnějšího a vnitřního prostřední společnosti. Návrhová část obsahuje sestavení marketingového mixu společnosti pro vybraný trh, který vychází z přechozích analýz.
Podnikatelský záměr - vývoj docházkového systému
Indra, Jan ; Brauner, Roman (oponent) ; Heralecký, Tomáš (vedoucí práce)
Moje bakalářská práce bude obsahovat odborný popis tvorby webové aplikace, určené plánování rozpisů docházky pracovníků do zaměstnání. Zpracuji teoretická východiska, popis tvorby aplikace, marketingovou strategii prodeje a předpoklad finanční bilance, spojený s vývojem a zisky.
Marketingový mix společnosti
Indra, Jan ; Milichovský, František (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zaměřuje na marketingový mix společnosti MEDDI hub a.s. pro slovenský trh. V teoretické části jsou popsány důležité marketingové pojmy a analýzy, důležité kpochopení problematiky, o niž práce pojednává. V analytické části je představena společnost MEDDI hub a.s. a provedena analýza vnějšího a vnitřního prostřední společnosti. Návrhová část obsahuje sestavení marketingového mixu společnosti pro vybraný trh, který vychází z přechozích analýz.
Podnikatelský záměr - vývoj docházkového systému
Indra, Jan ; Brauner, Roman (oponent) ; Heralecký, Tomáš (vedoucí práce)
Moje bakalářská práce bude obsahovat odborný popis tvorby webové aplikace, určené plánování rozpisů docházky pracovníků do zaměstnání. Zpracuji teoretická východiska, popis tvorby aplikace, marketingovou strategii prodeje a předpoklad finanční bilance, spojený s vývojem a zisky.
Investigativní žurnalistika v podání neziskových mediálních organizací
Indra, Jan ; Křeček, Jan (vedoucí práce) ; Miessler, Jan (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá produkcí investigativní žurnalistiky ze strany neziskových organizací. Fenomén přesunu části investigativní produkce do neziskového sektoru nabývá v posledních letech rychle na významu. Důvodem jsou jak zhoršující se ekonomické podmínky tradičních médií, která v jejich důsledku snižují počty svých redaktorů a množství zdrojů věnovaných tomuto novinářskému odvětví, tak proměna společenského a politického klimatu, které zásadním způsobem určuje, do jaké míry může být nezávislá investigativní žurnalistika vůbec realizovatelná. Tato práce si poté klade za cíl současný stav neziskové investigativní žurnalistiky zmapovat a nabídnout ucelený pohled na to, jak tento alternativní mediální model může fungovat. Po vymezení teoretických předpokladů pro existenci investigativních organizací v neziskovém sektoru práce identifikuje hlavní výzvy, kterým tyto organizace musí čelit, a zároveň představuje postupy, pomocí kterých mohou neziskové investigativní organizace tyto výzvy překonávat, Závěrečná část je poté věnována dosavadní, téměř pětileté existenci neziskové organizace České centrum pro investigativní žurnalistiku. Autor práce, který pro tuto organizaci již téměř čtyři roky pracuje, na základě vlastních zkušeností s tímto odvětvím hodnotí, do jaké míry se teoretické a profesní...
Datová žurnalistika a její současné využití
Indra, Jan ; Čermák, Miloš (vedoucí práce) ; Jirků, Jan (oponent)
Prudký vývoj technologií v posledních desetiletích zapříčinil extrémní vzrůst dostupného množství informací. Žijeme v éře, kdy kolem nás informace proudí takřka neustále, a je tak stále obtížnější se ve světě orientovat a udržovat si přehled o světovém i domácím dění. Média si tento vývoj uvědomují a jsou nuceny na něj reagovat. Jednou z takových reakcí je i vznik nového trendu v žurnalistice, kterým je datová žurnalistika. "Žurnalistika poháněná daty" je založená především na důsledné a kritické analýze různého množství a typů dat, za svůj cíl si klade odhalovat nové souvislosti. Souvislosti mezi daty, které při běžném pohledu člověku mohou snadno uniknout, jejichž znalost však může být klíčová pro komplexní chápání společenských jevů v jednadvacátém století. Tato práce datovou žurnalistiku představuje jako svébytné novinářské odvětví, definuje ji a popisuje některé z procesů, které k jejímu vytváření vedou. V praktické části práce prezentuje vlastní projekt datové žurnalistiky, který se pokouší o originální analýzu a vizualizaci otevřených dat České obchodní inspekce. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)

Viz též: podobná jména autorů
4 Indra, Jaroslav
2 Indra, Jiří
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.