Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingová strategie nového produktu společnosti Malované Mapy, s.r.o.
Imramovská, Blanka ; Hajdíková, Taťána (vedoucí práce) ; Šimůnek, Michal (oponent)
Cílem této diplomové práce je výběr a nastavení vhodné koncepce nově vznikajícího produktu. Výběr vhodné koncepce vychází ze stanovené koncepce a jejího testování. Testování je provedeno na základě výzkumu s cílovými zákazníky, kterými jsou zástupci veřejné a podnikatelské sféry. Výstupem je stanovení konečné koncepce produktu a návrh marketingové strategie pro manažery společnosti Malované Mapy, s.r.o., což umožňuje manažerům pracovat na dalších krocích procesu vývoje nových produktů. Teoretická část vysvětluje na základě informací čerpajících z odborné literatury základní marketingové pojmy související s tématem práce, které jsou dále využity v praktické části pro zpracování informací pro manažery společnosti.
Flexibilní formy zaměstnávání a jejich využití v praxi
Imramovská, Blanka ; Vinšová, Tereza (vedoucí práce) ; Kaczor, Pavel (oponent)
Anotace Tato práce pojednává o flexibilních formách zaměstnávání a jejich využití v praxi. Klade si za cíl popsat různé druhy a formy flexibilních forem zaměstnávání, jejich využívání a vývoj v České republice a jejich úpravu v legislativě. Praktická část je cílena na ženy -- popisuje jejich postavení na trhu práce a zaměřuje se na možnosti a způsoby využívání flexibilních forem zaměstnávání a jiných benefitů za účelem podpory žen na trhu práce. Důležitou součástí je i komparace využívání flexibilních forem zaměstnávání v České republice a v dalších zemích Evropské unie.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.