Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketing zaměřený na zaměstnavatele u agentur podporovaného zaměstnání
Iblová, Veronika ; Matyáš, Ondřej (vedoucí práce) ; Dohnalová, Marie (oponent)
Diplomová práce "Marketing zaměřený na zaměstnavatele u agentur podporovaného zaměstnávání" pojednává o marketingovém prostředí a nástrojích, které agentury využívájí ve snaze umístit zdravotně postižené uživatele na otevřený trh práce. Prvním cílem práce je zmapovat a porovnat marketingové prostředí a nástroje u 5 agentur podporovaného zaměstnávání. Dalším cílem je uvést doporučení do této oblasti. Teoretická část práce se věnuje straně zaměstnavatele, dlouhodobé nezaměstnanosti zdravotně postižených, službě podporovaného zaměstnávání a marketingovým teoriím. Výzkum je kvalitativně orientovaný, jsou v něm použity následující techniky: rozhovory s pracovníky agentur, expertní rozhovor, analýza dokumentů a komparace. Nejdříve je porovnáváno marketingové prostředí a nástroje dvou agentur působících v Rumburku a Liberci, poté třech pražských agentur. V kapitole výsledky a doporučení jsou uvedeny odlišnosti a společné prvky všech agentur, stejně tak doporučení do této oblasti. Na základě dosažených zjištění jsou v poslední části práce formulovány závěry, doporučení a uvedena závěrečná diskuse. Klíčová slova: agentury podporovaného zaměstnání, marketing neziskových organizací, marketingové nástroje, marketingové prostředí, zaměstnavatelé.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.