Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 8 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Object Usage Analyser for TypeScript
Pácal, Michal ; Husák, Robert (vedoucí práce) ; Škoda, Petr (oponent)
Při programování vývojáři často potřebují zjistit, kde a jak se používá určitá proměnná nebo objekt. Pro jazyky TypeScript a JavaScript jsou jedinými dostupnými nástroji pro zodpovězení těchto otázek nástroje pro vyhledávání referencí a zobrazení grafu volání. Tyto nástroje však začínají ztrácet účinnost ve větších pro- jektech, kde mohou vracet stovky nebo dokonce tisíce výsledků setřízených pouze podle názvů zdrojových souborů. V této práci jsme vyvinuli rozšíření pro Visual Studio Code, který dokáže v projektu vyhledat reference na proměnné a roztřídit je do skupin na základě použití. Podobnou analýzu dokáže provést i s argumenty funkcí na základě pozice argumentu. Naše řešení jsme vyhodnotili a předvedli několik reálných příkladů použití.
Ověřování asercí kódu pomocí zpětné symbolické exekuce
Husák, Robert ; Kofroň, Jan (vedoucí práce) ; Parízek, Pavel (oponent)
Pro prevenci, odhalování a opravování chyb v softwaru existuje celá řada nástrojů pro programátory, přičemž některé z nich umožňují pracovat přímo se sémantikou programu. V případě jazyka C# jsou hlavními zástupci Microsoft FxCop, Code Contracts a Pex. Použití těchto nástrojů může velkou měrou přispět k vysoké spolehlivosti programů. Jejich úplné zapojení do procesu vývoje software ve firmách je bohužel značně náročné na prostředky. Z tohoto důvodu jsme vytvořili AskTheCode, zjednodušený nástroj pro verifikaci asercí kódu. Jeho hlavním účelem je pomoci uživateli s jedním konkrétním problémem, který v daném okamžiku řeší. Vzhledem k tomuto přístupu jsme jej implementovali pomocí zpětné symbolické exekuce. Přestože je momentálně schopen pracovat pouze se základními konstrukty a typy jazyka C#, srovnání s existujícími nástroji ukázalo, že při dalším rozvoji má potenciál poskytnout uživateli významnou přidanou hodnotu. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
Interoperability of compiled PHP framework with .NET environment and package management
Horký, Filip ; Husák, Robert (vedoucí práce) ; Kofroň, Jan (oponent)
Již dlouhou dobu dominuje průmyslu vývoje webových aplikací programovací jazyk PHP. Každý významný PHP framework disponuje velkou komunitou pro- gramátorů a kvalitní codebase, které společně poskytují sadu technik a nástrojů, usnadňujících vývoj webových aplikací v PHP ještě více. Spojení tohoto obsáhlé- ho světa PHP s .NET je hlavním cílem Peachpie, překadače PHP do .NET. Tím přináší prostředky pro použití Symfony frameworku v .NET, čímž potěší PHP programátory toužící po vyšší bezpečnosti, ale i .NET programátory postrádající third-party obsah. Přímé použití Peachpie však přináší problémy spojené s prak- tickou použitelností nástrojů poskytnutých Symfony frameworkem. Každý pro- jekt by totiž vyžadoval opětovně kompilovat všechny Symfony komponenty, což přináší negativní časový dopad a potřebu zdlouhavé manuální konfigurace. Tato práce demonstruje možnost zlepšení tohoto procesu a usnadnění použití Symfony frameworku v .NET. Práce představuje sadu nástrojů pro semi-automatickou kompilaci Symfony komponent do NuGet balíčků a migraci jednoduchých Sym- fony aplikací na .NET. Navíc jsou poskytnuty i nástroje umožňující interoperabil- itu mezi šablonovacími jazyky Twig a Razor, a série...
Performance testing suite for Unity DOTS
Borufka, Roman ; Gemrot, Jakub (vedoucí práce) ; Husák, Robert (oponent)
Herní vývojáři hledají nové způsoby psaní vysoce výkonného kódu, tak aby se mohli přizpůsobit trendům ve vývoji hardwaru. Relativně nový systém DOTS od Unity představil nový způsob, jak psát kód tak, aby se daly plně využít všechny aspekty moderních procesorů, např. multithreading nebo SIMD instrukce. Práce se zaměřuje na vytvoření obecně použitelné sady pro testování výkonu za účelem srovnání výkonů různých vlastností systému Unity DOTS. Na základě výsledků benchmarků se sestaví seznam doporučení pro psaní vysoce výkonných řešení v Unity. Doporučení jsou vyhodnocena simulací boidů v reálném čase.
Farm data management
Dolník, Marián ; Kofroň, Jan (vedoucí práce) ; Husák, Robert (oponent)
Názov práce: Správa dát fariem Autor: Marián Dolník Katedra / Ústav: Katedra distribuovaných a spolehlivých systémů Vedúci bakalárskej práce: RNDr. Jan Kofroň, Ph.D., Katedra distribuovaných a spolehlivých systémů Abstrakt: Cieľom práce je navrhnúť a implementovať softvér pre uľahčenie organizácie práce na farme spôsobom zaznamenávania údajov o zberačoch, ich odovzdávkových dátach a následným spracovaním nazbieraných údajov. Softvérový projekt pozostáva z troch častí a to z mobilnej a webovej aplikácie a synchronizačnej jednotky. Úlohou synchronizačnej jednotky je synchronizácia lokálnej mobilnej databázy s hlavnou databázou aplikácie. Mobilná časť má za úlohu zbierať dáta. Zber týchto dát je vykonávaný za pomoci UI rozhrania, kde je možné dáta definovať (výberom hodnôt povinných atribútov). Mimo iné, mobilná časť aplikácie umožňuje aj aktuálne pridané dáta spravovať (filtrovanie pomocou viacerých parametrov, odstraňovanie, zoskupovanie za účelom štatistiky, synchronizácia dát s hlavnou databázou). Webová časť zobrazuje a spravuje nazbierané dáta. Vytvára štatistické záznamy o výkonnosti jednotlivých pracovníkov a o úrodnosti jednotlivých polí. Definuje rôzne prístupové práva, podľa ktorých majú užívatelia právo na editáciu jednotlivých zložiek aplikácie, poprípade môžu do aplikácie nahliadať iba v...
Quadrotor 3D Intuitive Flying
Husák, Robert ; Plch, Tomáš (vedoucí práce) ; Obdržálek, David (oponent)
R-UAV (angl. Rotor-based Unmanned Aerial Vehicle - rotorové bezpilotní letouny) je robotická platforma schopná vertikálního vzletu a přistání. Obvyklý způsob jejich ovládání je pomocí systému "dvou páček", který je častý o modelů lodí a letadel řízených přes rádiové spojení. Ukazuje se však, že v oblasti R- UAV je tato metoda ovládání pro uživatele obtížná na pochopení a osvojení. Proto jsme vyzkoušeli jiná ovládací zařízení: smartphone, gamepad, joystick, 3DConnexion SpaceNavigator a Novint Falcon. 19 dobrovolníků je používalo k plnění dvou jednoduchých navigačních úkolů pomocí AR.Drone, malého R- UAV od firmy Parrot. Na základě zkušeností pilotů s řízením R-UAV jsme je rozdělili do dvou skupin. U každého zařízení jsme měřili čas potřebný k plnění jednotlivých úkolů, počet nechtěných kolizí s překážkami a také míru spokojenosti pilotů s tímto zařízením. Na základě výsledků tohoto experimentu se ukázalo, že joystick a smartphone byly nejméně intuitivní a efektivní pro všechny piloty, zejména pro nezkušené. Gamepad se zdá být použitelný zejména pro zkušené piloty, nezkušení měli problém s rozdělením ovládání mezi dvě ruce, jak jsme očekávali. Jako nejlepší zařízení pro...
Ověřování asercí kódu pomocí zpětné symbolické exekuce
Husák, Robert ; Kofroň, Jan (vedoucí práce) ; Parízek, Pavel (oponent)
Pro prevenci, odhalování a opravování chyb v softwaru existuje celá řada nástrojů pro programátory, přičemž některé z nich umožňují pracovat přímo se sémantikou programu. V případě jazyka C# jsou hlavními zástupci Microsoft FxCop, Code Contracts a Pex. Použití těchto nástrojů může velkou měrou přispět k vysoké spolehlivosti programů. Jejich úplné zapojení do procesu vývoje software ve firmách je bohužel značně náročné na prostředky. Z tohoto důvodu jsme vytvořili AskTheCode, zjednodušený nástroj pro verifikaci asercí kódu. Jeho hlavním účelem je pomoci uživateli s jedním konkrétním problémem, který v daném okamžiku řeší. Vzhledem k tomuto přístupu jsme jej implementovali pomocí zpětné symbolické exekuce. Přestože je momentálně schopen pracovat pouze se základními konstrukty a typy jazyka C#, srovnání s existujícími nástroji ukázalo, že při dalším rozvoji má potenciál poskytnout uživateli významnou přidanou hodnotu. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)

Viz též: podobná jména autorů
3 Husák, Roman
1 Husák, Rudolf
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.