Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Syndrom karpálního tunelu u studentů VŠ a osob ve věku 40 - 60 let
Husák, Lukáš ; Hošková, Blanka (vedoucí práce) ; Malá, Michaela (oponent)
Název: Syndrom karpálního tunelu u studentů VŠ a osob ve věku 40 - 60 let Cíle: Hlavním cílem této práce je zjištění populačního výskytu syndromu karpálního tunelu u skupiny studentů vysokých škol ve věku 25 - 30 let a skupiny dospělých ve věku 40 - 60 let. Metody: Výzkum se skládá z kvantitativní metody. K získání dat byl využit dotazník, který obsahoval tři provokační manévry. Jednalo se o Phanel's Test, Compression Test a Wrist Flexion Test. Výzkum byl doplněn měřením síly stisku pomocí dynamometru, který měl potvrdit výskyt syndromu karpálního tunelu. Testovány byly dvě skupiny probandů. První skupinou byli studenti VŠ ve věku 25 - 30 let a druhou skupinou byli dospělí ve věku 40 - 60 let. Po interpretaci získaných dat byla provedena statistická analýza. Výsledky: Výsledek výzkumu předpokládá jeden výskyt u skupiny studentů VŠ a dva výskyty u skupiny dospělých ve věku 40 - 60 let. U těchto probandů vychází tři pozitivní vyšetření a potvrzené dynamometrem. Jedná se pouze o pravděpodobný výskyt, který by byl potřeba potvrdit vyšetřením na elektromyografii. Klíčová slova: karpální tunel, syndrom karpálního tunelu, dynamometr, provokační manévr, výzkum
Marketingový výzkum motivace k návštěvnosti fanoušků FK Dukla Praha na zápasech
Husák, Lukáš ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Janák, Vladimír (oponent)
Název: Marketingový výzkum motivace k návštěvnosti fanoušků FK Dukla Praha na zápasech Cíle: Hlavním cílem této práce je zjistit na základě marketingového výzkumu příčiny nízké návštěvnosti na domácích zápasech FK Dukla Praha. Metody: Marketingový výzkum se skládá z kvalitativních metod. K získání potřebných dat byla použita metoda elektronického dotazníku, osobního dotazování a interview. Dotazování fanoušků FK Dukla Praha probíhalo pomocí elektronického dotazníku zveřejněného na serveru Vyplňto.cz. Při měření motivačních faktoru u fanoušků FK Dukla Praha byla využita část dotazníku od Al-Thibiti (2004). Dotazování veřejnosti proběhlo formou osobního dotazování. Interview bylo realizováno hloubkovým individuálním rozhovorem a bylo provedeno s marketingovým manažerem Ing. Vladimírem Šmírem. Pro interpretaci získaných dat byla provedena statistická analýza. Výsledky: Výsledky výzkumu ukázaly mnoho příčin, které odrazují fotbalové diváky navštívit fotbalová utkání FK Dukla Praha. Největšími příčinami jsou nevyhovující termíny a čas utkání, odliv jedné generace fanoušků FK Dukla Praha, nevyhovující stadion, herní kvalita a špatný přístup na stadion. Klub má o příčinách dostatečné informace a v současné době se snaží nepříznivou situaci napravit. Klíčová slova: motivace, fanoušek, divák, fotbal,...
Marketingová koncepce FC Viktoria Plzeň
Husák, Lukáš ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Název: Marketingová koncepce FC Viktoria Plzeň Cíle: Hlavním cílem této práce je vytvoření nové marketingové koncepce, pomocí analýzy interních a externích faktorů a SWOT analýzy. Daná koncepce povede ke zlepšení marketingové koncepce fotbalového klubu FC Viktoria Plzeň. Metody: Pro zjištění nedostatků v marketingové koncepci byla použita metoda analýzy interních a externích faktorů. Při analýze interních faktorů byla využita analýza zdrojů. Při analýze externích faktorů byla použita metoda analýza konkurence. Následně vše bylo shrnuto ve SWOT analýze. Dané analýzy pomohou vytvořit novou marketingovou koncepci Výsledky: Výsledky analýz poukázaly na nedostatky v interních a v externích analýzách fotbalové klubu FC Viktoria Plzeň. Následně byla vytvořena nová marketingová koncepce, kde byla navržena výměna sedaček za pohodlnější. Tím by se zvýšil komfort při sledování zápasu na stadionu. Dále byla navržena regulace ceny. Byla stanovena cena pro důchodce, rodiny a věrné fanoušky. Následně byl podán návrh jak investovat do výchovy mládeže. Bylo také navrženo větší využití sociálních sítí. Klíčová slova: marketing, fotbal, marketingový mix, zdroje, konkurence, sportovní klub
Podnikatelský plán
Husák, Lukáš ; Srpová, Jitka (vedoucí práce) ; Mísař, Jan (oponent)
Cílem práce je sestavení podnikatelského plánu společnosti, která se zaměřuje na zprostředkování krátkodobých brigád za využití mobilní aplikace a webových stránek. Podnikatelský plán poslouží k posouzení realizovatelnosti záměru a vyhodnocení návratnosti investice, což je zároveň i cíl práce. Teoretická část je zaměřena na charakteristiky podnikání samotného a dále na metodický postup sestavení podnikatelského plánu. V praktické části jsou tyto poznatky aplikovány do konkrétní podoby podnikatelského záměru. Stručné představení společnosti je následováno popisem podnikatelské příležitosti, cíli společnosti, potenciálním trhem, analýzou konkurence, marketingovou strategií, realizačním plánem, sestavením finančního plánu a vypočtením návratnosti investice včetně stanovení předpokladů k úspěchu. Závěr práce je věnován celkovému zhodnocení podnikatelského plánu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.