Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingová strategie Musical production
Humlová, Jana ; Černá, Jitka (vedoucí práce) ; Jílková, Petra (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá marketingem umění se zaměřením na muzikálová divadla. V teoretické části práce jsou vymezeny pojmy marketingového procesu, přičemž hlavní důraz je kladen na marketingový mix a jeho specifika v oblasti muzikálové produkce. Teoreticky také vymezuje proces marketingových výzkumů. Pro plynulý přechod k praktické části, která se soustřeďuje na konkrétní muzikálovou produkci -- Musical Production, s. r. o., je na závěr teoretické části zmapována současná situace na české muzikálové scéně. Praktická část se tedy věnuje společnosti působící v pražském divadle Hybernia, jejím marketingovým a komunikačním aktivitám. Na základě teoretických východisek je také aplikován marketingový výzkum mezi diváky zmíněné společnosti, který společně s analýzou marketingového mixu a konkurence v závěru slouží jako podklad pro navržení inovací v rámci marketingového mixu.
Výzkum diváka Strašnického divadla
Humlová, Jana ; Černá, Jitka (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá marketingem v oblasti divadla. Nejprve teoreticky vymezuje základní pojem marketingu a jeho specifika v kulturních organizacích, respektive v divadle. Specifikuje také jednotlivé typy divadel. Dále přechází ke konkrétnímu příkladu -- Strašnickému divadlu, kde především definuje jeho současný marketingový mix. Další část práce je věnována marketingovému výzkumu, který je zaměřen na zjištění charakteristik typického diváka Strašnického divadla. Na základě marketingového mixu a údajů získaných z dotazníkového šetření je v závěru práce provedena SWOT analýza divadla a následně jsou navržena doporučení na vylepšení jeho marketingového mixu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.