Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 61 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Analýza mediální strategie Díky, že můžem – Korzo Národní
Hájíček, Jan ; Kubaš, Mario (vedoucí práce) ; Hucková, Barbara (oponent)
Bakalářská práce si klade za cíl popsat a vyhodnotit mediální strategii pouličních oslav státního svátku 17. listopadu Díky, že můžem - Korzo národní a najít vhodná řešení ke zvýšení její efektivity. V teoretické části práce popisuje základní pojmy mediální komunikace, prostředí neziskových organizací a možnosti jejich media relations a mediální prezentace. Praktická část práce je zaměřena na samotnou organizaci Díky, že můžem a analyzuje její mediální strategii při konání kulturní akce Korzo Národní. Rozebírá a hodnotí tiskové zprávy a další nástroje media relations. Pomocí kvantitativní obsahové analýzy popisuje a vyhodnocuje obsahový obraz mediálních výstupů. Na základě výsledků poté určuje kroky k potenciálnímu růstu efektivity strategie.
Kulturní nabídka Městské části Praha 7 - Art District 7
Vlasatá, Anežka ; Malcová, Zuzana (vedoucí práce) ; Hucková, Barbara (oponent)
Práce se zabývá současnou kulturní nabídkou na území MČ Praha 7 a projektem Art District 7. V první části je území MČ Praha 7 popsáno z geografického, historického a demografického hlediska. Stěžejní kapitolou teoretické části je analýza kulturních institucí působících na zkoumaném území, která je doplněna finanční analýzou vybraných kulturních institucí. Teoretická část se také věnuje financování kultury samotnou MČ Praha 7. Předmětem praktické části je pak projekt Art District 7, který sdružuje kulturní aktéry působící na zkoumaném území a oficiálně deklaruje MČ Praha 7 jako kulturní čtvrť. Celý projekt je v praktické části podrobně popsán od přípravné fáze po samotnou realizaci. Obsahem výzkumu je definování výhod plynoucích z projektu Art District 7. Výzkum je založen na osobních rozhovorech s vybranými kulturními aktéry, se zaměstnankyní IPR Praha, která se na přípravě projektu podílela a s radní pro kulturu a sousedské vztahy MČ Praha 7.
Fundraising neziskového kulturního projektu VILY Štvanice
Macháčková, Barbora ; Hucková, Barbara (vedoucí práce) ; Lindner, Milan (oponent)
Práce je zaměřena na proces vzniku divadelní inscenace v podmínkách nezávislého divadelního souboru na konkrétním případu projektu pražské VILY Štvanice. Teoretická část pojednává o neziskovém sektoru se zaměřením nestátní neziskové organizace, vymezuje pojem fundraising a přibližuje formy divadelních institucí. Praktická část je věnována kulturnímu prostoru VILA Štvanice, konkrétně jejímu rezidenčnímu souboru Tygr v tísni a na příkladu inscenace Synáčci je provedena analýza jejího vzniku i s problémy, se kterými se setkala. Závěr poskytuje zhodnocení a možné řešení situace.
Vyhodnocení úspěšnosti komunikačního mixu muzea voskových figurín v Praze
Mendlík, Matěj ; Hucková, Barbara (vedoucí práce) ; Švehlík, Luděk (oponent)
Práce se zaměřuje na marketing služeb a marketing v zábavním průmyslu. Cílem práce je zjistit, který nástroj komunikačního mixu je schopen nejvíce navýšit návštěvnost muzea voskových figurín Musée Grévin. Výstupem práce je doporučení ve formě komunikačního plánu pro nadcházející období, který bude představen managementu Musée Grévin.
Ether – Analýza české designérské značky a její rozvoj na českém a zahraničním trhu
Jamborová, Nikola ; Hucková, Barbara (vedoucí práce) ; SAnická, Lenka (oponent)
Analýza lokální módní značky ether z pohledu konkurence, marketingových nástrojů typických pro módní odvětví ale i mimo něj. Pohled na způsoby propagace na českém trhu a možnosti distribučních kanálů. Je možné, aby lokální značka se mohla dostat do povědomí široké veřejnosti a zaujala i zahraniční trhy?
Internetový marketing kulturní instituce
Pláteníková, Hana ; Hucková, Barbara (vedoucí práce) ; Mathauserová, Hana (oponent)
Diplomová práce se zabývá charakteristikou a porovnáním dvou nástrojů marketingu na internetu: Pay per click reklamou v AdWords a reklamou na sociální síti Facebook. Teoretická část popisuje internetový marketing jako komplexní systém, charakterizuje specifické výhody a omezení jednotlivých vstupních kanálů a aktuální trendy ve vývoji. V praktické části jsou doporučené postupy aplikovány na reklamní kampaň kulturní instituce Divadla D21. Následně jsou výkony jednotlivých nástrojů vyhodnoceny z hlediska zvýšení návštěvnosti a dosažení konverze pomocí Google Analytics. V závěru práce jsou na základě zhodnocení dopadu reklam, SEO optimalizace a webdesignu poskytnuta doporučení pro zvýšení efektivnosti internetového marketingu kulturní instituce.
Designové markety/weeky jako nový fenomén vystavování a prodeje designové tvorby
Janovcová, Zuzana ; Hucková, Barbara (vedoucí práce) ; Prokůpek, Marek (oponent)
Diplomová práce na téma Designové market/weeky jako nový fenomén vystavování a prodeje designové tvorby se zaměřuje na průzkum trhu z důvodu nárůstu daných akcí v posledních letech. Cílem práce tedy je, zda je na území Prahy možnost vstupu dalšího designového veletrhu s ohledem na danou konkurenci, možnosti výstavních prostor, počet vystavujících a návštěvníků. Teoretická část je zaměřena na výklad pojmů design, design week a fenomén, dále pak na podporu designu v České republice, možnosti vystavování a prodeje designové tvorby a podmínky pro vznik design weeku v ČR. V praktické části jsou představeny sledované subjekty a na základě získaných dat od organizátorů a z dalších dostupných zdrojů je provedena analýza trhu za období 2011-2016.
Marketingová analýza kulturního portálu GoOut.cz
Kopecký, Jakub ; Hucková, Barbara (vedoucí práce) ; Prokůpek, Marek (oponent)
Práce Marketingová analýza kulturního portálu GoOut.cz se zabývá analýzou úspěšné marketingové strategie společnosti GoOut, s.r.o., která nabízí vstupenky na různé kulturní akce v Čechách a v Polsku. Práce je rozdělena na dvě části, a to teoretickou, která je věnována výzkumným metodám, a praktickou, kde jsou metody aplikovány. Cílem této bakalářské práce je prozkoumat současnou marketingovou situaci na základě analýz a osobních rozhovorů se zakladateli.
Vizuální styl kulturního projektu se zaměřením na hudební festivaly Rock for People a Pražské jaro.
Kloučková, Karolína ; Hucková, Barbara (vedoucí práce) ; Prokůpek, Marek (oponent)
Bakalářská práce se v teoretické části zabývá pojmem Corporate Identity a částí, které jí tvoří, Corporate Culture, Corporate Communication, Corporate Product a Corporate Design. Zaměřuje se na firemní image a klíčové prvky související sjednotným vizuálním stylem. Popisuje proces tvorby jednotného vizuálního stylu a všechny fáze, které zahrnuje. Definuje pojem kulturní projekt a hudební festival, který je náplní praktické části této práce. Praktická část je věnována kompletní změnou vizuálního stylu u dvou kulturních projektů, hudebních festivalů Rock fot People a Pražské jaro. U obou festivalů je popsán impuls vedoucí k rozhodnutí změnit vizuální styl, proces spolupráce sgrafickým studiem Dynamo design, který je autorem obou nových vizuálních stylů, popis konceptu, důvodů pro jeho zvolení a následnými výsledky a zhodnocením kompletního redesignu.
Vysílání zaměstnanců do zahraničí v kulturním neziskovém sektoru
Vavrošová, Lenka ; Prokůpek, Marek (vedoucí práce) ; Hucková, Barbara (oponent)
Práce se zabývá fenoménem vysílání zaměstnanců do zahraničí z České republiky. Zaměřuje se především na povinnosti zaměstnance a zaměstnavatele, které musí být splněny před, během, nebo po skončení vyslání pracovníka. Na vysílání a jeho povinnosti je zde nahlíženo skrze čtyři stěžejní okruhy a to okruh daní z příjmu, sociálního zabezpečení, zdravotního pojištění a zákonného pojištění odpovědnosti zaměstnavatele. Teoretická část práce by měla poskytnout základní přehled legislativy a možností, které se vyslanému pracovníkovi a jeho zaměstnavateli nabízejí. Praktická část se pak věnuje vyslání pracovníků Českých center a případovým studiím při vyslání běžných neziskových organizací. U pěti vybraných zemí byla aplikovaná místní i mezinárodní legislativa a popsán tak konkrétní proces odvodové problematiky při vyslání zaměstnance.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 61 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.