Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Udržitelný rozvoj v mezinárodních firmách.
Genttnerová, Kateřina ; Plášková, Alena (vedoucí práce) ; Hubková, Veronika (oponent)
Cílem této diplomové práce je zhodnocení začlenění aktivit v mezinárodních firmách vedoucích k udržitelnému rozvoji, dále analýza těchto aktivit, která má zjistit, zdali aktivity firem přispívají k 17 Cílům udržitelného rozvoje (SDGs) sestavených a schválených členskými státy Organizace spojených národů v roce 2015. Teoretická část představuje historii od průmyslové revoluce a aktuální situaci v globalizovaném světě, vysvětluje specifikace oděvního průmyslu a sportovního oděvního průmyslu. Dále představuje SDGs, jejich význam a důležitost zapojení všech subjektů, včetně soukromých společností. Práce zkoumá, jak se k problematice udržitelného rozvoje staví tři největší mezinárodní oděvní společnosti specializující se na sportovní oděvy, obuv a vybavení. Jsou jimi konkrétně firmy adidas AG, NIKE, Inc. a Puma SE. V praktické části hodnotí jejich aktuální i plánované praktiky přispívající k udržitelnému rozvoji, porovnává je s tématy cílů SDGs a navrhuje opatření, které by pomohlo k úspěšnému naplnění těchto cílů. Z analýzy vyplývá, že firmy se v udržitelnosti již nějakou dobu angažují, SDGs obecně berou v potaz, nicméně zatím jejich plnou implementaci spíše neplánují. Nejlépe ze tří analyzovaných firem vychází firma adidas. Nejvíce aktivit firmy konají ve spojení s cíli zabývajícími se otázkou odpovědné výroby a spotřeby, nakládání s pitnou vodou a kanalizací a otázkou partnerství pro naplnění cílů SDGs. Ve sportovním oděvním průmyslu existuje několik specifických oblastí, které by mohly být značně vylepšeny. Ty jsou v práci na závěr uvedeny.
Světové trendy v módním průmyslu
Hubková, Veronika ; Jiránková, Martina (vedoucí práce) ; Vošta, Milan (oponent)
Diplomová práce ve zkratce popisuje historický vývoj módního průmyslu a zmiňuje významné skutečnosti, které vedly k jeho aktuální podobě. Podrobně se pak dále věnuje současnému trendu fast fashion, který je synonymem pro levnou a dostupnou módu. Prostřednictvím důkladného rozboru dodavatelského řetězce informuje o negativních environmentálních a sociálních dopadech, které fungování dnešního módního světa přináší. V souvislosti s těmito problémy pak z hlediska trvale udržitelného rozvoje nastiňuje cestu pro jeho další budoucí vývoj.
Působení rozhlasové reklamy obchodu Dobrý koš firmy Allegria
Hubková, Veronika ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Průša, Přemysl (oponent)
Cílem mé bakalářské práce je na základě vlastního terénního šetření stanovit, jaký vliv má na obyvatele Plzeňského kraje rozhlasová reklama internetového obchodu Dobrý koš. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část shrnuje výhody a nevýhody rozhlasu jako reklamního média a zmiňuje jeho stále rostoucí význam v mediamixu zadavatelů reklamních kampaní. Praktická část obsahuje vlastní výzkum provedený pomocí dotazníkového šetření. Získaná data jsou podrobena analýze, z jejíchž výsledků v závěru vyplývají návrhy a doporučení na zlepšení.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.