Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 38 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Rekonstrukce žs. Bystřice pod Hostýnem
Švanda, Tomáš ; Hoza, Miroslav (oponent) ; Hruzíková, Miroslava (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je navrhnout rekonstrukci železniční stanice Bystřice pod Hostýnem tak, aby vyhovovala současnému a výhledovému provozu. Hlavním úkolem rekonstrukce je vložení nástupišť splňujících požadavky pro osoby s omezenou schopností pohybu a orientace.
Studie rekonstrukce žst. Adamov
Toman, Radim ; Kubrt, Petr (oponent) ; Hruzíková, Miroslava (vedoucí práce)
Úkolem diplomové práce je rekonstrukce železniční stanice Adamov. Jejím cílem je vybudování nástupišť vyhovujících pro přístup osob s omezneou schopností pohybu a orientace. Práce obsahuje úpravu geometrických parametrů koleje, rekonstrukci železničního svršku a spodku. Ve stanici jsou nově navržena dvě mimoúrovňová nástupiště.
Studie rekonstrukce žst. Letovice
Dorko, Patrik ; Sobotka, Lukáš (oponent) ; Hruzíková, Miroslava (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je navrhnout rekonstrukci železniční stanice Letovice pro přístup osob s omezenou schopností pohybu a orientace. Práce se dále zabývá úpravou železničního svršku a spodku včetně systému odvodnění stanice. Součástí práce je také prověření možnosti vložení nove zastávky.
Návrh rekonstrukce úseku železniční tratě mezi žst. Uničov a žst. Šumperk, km 32,2 - 35,2
Svrček, David ; Mazel, Lukáš (oponent) ; Hruzíková, Miroslava (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá návrhem rekonstrukce železniční trati mezi železničními stanicemi Uničov a Šumperk. Konkrétně se jedná o úsek ve staničení km 32,2 – 35,2. Cílem práce je úprava směrových a sklonových poměrů, rekonstrukce železničního svršku i spodku. Dále potom návrh odvodnění trati a rekonstrukce nástupiště železniční zastávky Hrabišín, která se zde nachází. Součástí je také návrh technologie práce.
Návrh rekonstrukce úseku železniční tratě mezi žst. Uničov a žst. Šumperk, km 29,3 - 32,2
Hybner, Michal ; Vacek, Josef (oponent) ; Hruzíková, Miroslava (vedoucí práce)
Cílem bakalářské práce je rekonstrukce jednokolejné železniční trati Uničov - Šumperk v km 29,3 - 32,2. Úkolem je navrhnout úpravu geometrických parametrů koleje a vhodnou skladbu železničního svršku. Při rekonstrukci je nutné řešit železniční přejezdy podle platných právních předpisů. V rámci rekonstrukce je potřeba navrhnout obnovu odvodnění tratě a technologii práce.
Návrh rekonstrukce tratě Krnov (Hanušovice) - Olomouc v úseku km 36,6 až 39,6
Šíp, Radek ; Louma, Jaroslav (oponent) ; Hruzíková, Miroslava (vedoucí práce)
Cílem bakalářské práce je navrhnout úpravu geometrických parametrů koleje a kompletní rekonstrukci železničního svršku i spodku na trati Krnov (Hanušovice) – Olomouc v úseku od km 36,6 do km 39,6 se snahou o minimalizaci posunů kolejového roštu oproti stávajícímu stavu. V úseku se nachází nákladiště a zastávka Nový Malín, kde je potřeba v rámci rekonstrukce nalézt novou polohu pro nástupiště, které musí splňovat požadavky pro přístup osob s omezenou schopností pohybu a orientace, dle vyhlášky č.398/2009 Sb. Rekonstrukcí bude dotčena také manipulační kolej a výhybky v nákladišti Nový Malín. Výsledkem bude zpracování projektové dokumentace směrového a výškového řešení, odvodnění a nástupiště.
Optimalizace tratě Mikulovice st. hr. - Hanušovice v úseku km 20,6 až 23,3
Válek, Jiří ; Wrana, Radim (oponent) ; Hruzíková, Miroslava (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá návrhem rekonstrukce železniční tratě Mikulovice st. hr. - Hanušovice v úseku od km 20,6 do km 23,3, který se nachází mezi stanicemi Ostružná - Horní Lipová. Cílem této práce je úprava geometrických parametrů koleje, rekonstrukce železničního svršku a spodku, obnova odvodnění a vypracování výkazu výměr.
Rekonstrukce žst. Letohrad
Dušek, Erik ; Wrana, Radim (oponent) ; Hruzíková, Miroslava (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá rekonstrukcí železniční stanice Letohrad. Jejím cílem je návrh nových nástupišť vyhovující pro přístup osob se sníženou schopností pohybu a orientace. Práce déle řeší nutné úpravy kolejiště vyvolané vložením nových nástupišť. Nedílnou součástí práce jsou úpravy železničního svršku, spodku a systému odvodnění stanice.
Porovnání rekonstrukce žst. Březová nad Svitavou s výstavbou nové zastávky
Jelínková, Markéta ; Hoza, Miroslav (oponent) ; Hruzíková, Miroslava (vedoucí práce)
Úkolem diplomové práce je navrhnout úpravy žst. Březová nad Svitavou s ohledem na zavedení dálkového ovládání zabezpečovacího zařízení a prověřit možnost vybudování nové zastávky, která by byla situována blíže k centru města. Cílem práce je vzájemné porovnání vypracovaných variant. Práce obsahuje návrh nových nástupišť splňující podmínky bezpečného přístupu osob s omezenou schopností pohybu a orientace, dále úpravu geometrických parametrů koleje, železničního svršku a spodku včetně systému odvodnění stanice.
Vyhodnocení vlivu podpražcových podložek ve zkušebním úsekuv žst. Planá nad Lužnicí
Švanda, Tomáš ; Langer, Vojtěch (oponent) ; Hruzíková, Miroslava (vedoucí práce)
Podpražcové podložky jsou pružné desky umístěné na spodní ploše pražce. Cílem těchto prvků je mimo jiné zpomalit rozpad geometrických parametrů koleje a snížit tak potřebu zásahu do koleje, tedy náklady na údržbu. V současné době jsou podpražcové podložky osazeny ve třech zkušebních úsecích v síti SŽDC. Vliv podpražcových podložek je průběžně sledován. Ve zkušebních úsecích je přesnou nivelací sledována výšková poloha kolejnic. Bakalářská práce je věnována zkušebnímu úseku v žst. Planá nad Lužnicí. V rámci práce bylo provedeno měření nivelace v roce 2015, naměřená data byla vyhodnocena a porovnána s předchozími měřeními. Do vyhodnocení vlivu podpražcových podložek byly dle dispozice zapracována také data z měření měřícím vozem.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 38 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.