Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Návrh fundraisingové strategie vybrané soukromé ZŠ v Brně
Hronová, Veronika
Hronová, V. Návrh fundraisingové strategie vybrané soukromé školy v Brně. Ba-kalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2023. Bakalářská práce se zabývá návrhem fundraisingové strategie pro soukro-mou základní školu v Brně. Cílem je navrhnout vhodné fundraisingové strategie, které zkoumaná škola může využít a případně z toho těžit. Literární rešerše vy-chází z odborné literatury, v které jsou objasněny základní teoretické pojmy a po-znatky související s fundraisingem. Ve výsledkové části je proveden kvalitativní výzkum a SWOT analýza, která je v rámci vnějšího prostředí provedena pomocí PEST analýzy k identifikaci možných příležitostí a hrozeb a ve vnitřním prostředí jsou odhaleny silné a slabé stránky pomocí pěti klíčových faktorů. Pomocí SWOT matice jsou navrhnuty fundraisingové strategie, které jsou zhodnoceny z pohledu lidských, časových a finančních zdrojů.
Způsoby zjišťování kognitivních deficitů u dětí předškolního věku
Hronová, Veronika ; Šírová, Eva (vedoucí práce) ; Mertin, Václav (oponent)
Bakalářská práce se zabývá způsoby zjišťování kognitivních deficitů u předškolních dětí. Teoretická část bakalářské práce je nejprve zaměřena poznatky ohledně kognitivní úrovně u dětí v předškolním věku. Následně jsou popsány kognitivní deficity, jež se v tomto věku mohou projevovat. Největší pozornost je věnována diagnostickým nástrojům, které se v České republice využívají k vyšetření předškolních dětí. V práci jsou zmíněny jak klasické standardizované metody, tak metody dynamického vyšetření. Na závěr teoretické části jsou tyto dvě metody srovnány. Empirická část obsahuje návrh výzkumu, jehož cílem je ověřit přínos nově standardizovaného testu dynamického vyšetření ACFS z dlouhodobého hlediska. Klíčová slova: diagnostické metody, kognitivní deficity, předškolní děti, dynamické vyšetření
Energie jako pojem přirozeného i odborného jazyka
Hronová, Veronika ; Bahbouh, Radvan (vedoucí práce) ; Šípek, Jiří (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá pojmem energie v souvislosti s interpersonálním vnímáním v kontextu hovorového jazyka. Hlavní výzkumnou otázkou je, zda vnímáme hladinu energie u ostatních osob stejně. Teoretická část začíná etymologickým výkladem slova energie, na nějž navazuje přehled vědeckých disciplín a jejich výkladů energie. Stěžejní roli hraje v této kapitole energie v psychologii, ve které je pojem nejprve uchopen z hlediska psychometrie a psychologie osobnosti. Poté jsou popsány psychologické teorie, které s pojmem energie pracují v klinické oblasti. Poslední kapitola teoretické části se dotýká neverbální komunikace a sociální kognice. Výzkumná část je rozdělena na dvě části, kvantitativní a kvalitativní. Kvantitativní část pomocí korelační studie ověřuje, na kolik je pojem energie ve vztahu k člověku reliabilní a validní. Respondenti shlédli 8 krátkých videí, na nichž byl zachycen rozhovor moderátora s různými osobami mužského i ženského pohlaví. Následně měli za úkol hodnotit hladinu energie osob na videu na Likertově škále od 1 do 10. Shoda posuzovatelů vypočítaná pomocí Kendallova W se pohybuje okolo 0,3. Tato hodnota nedostačuje na to, abychom mohli říct, že je slovo energie reliabilním a validním konstruktem. Zároveň bylo pomocí Social Relationship Modelu analyzováno, na kolik se do...
Způsoby zjišťování kognitivních deficitů u dětí předškolního věku
Hronová, Veronika ; Šírová, Eva (vedoucí práce) ; Mertin, Václav (oponent)
Bakalářská práce se zabývá způsoby zjišťování kognitivních deficitů u předškolních dětí. Teoretická část bakalářské práce je nejprve zaměřena poznatky ohledně kognitivní úrovně u dětí v předškolním věku. Následně jsou popsány kognitivní deficity, jež se v tomto věku mohou projevovat. Největší pozornost je věnována diagnostickým nástrojům, které se v České republice využívají k vyšetření předškolních dětí. V práci jsou zmíněny jak klasické standardizované metody, tak metody dynamického vyšetření. Na závěr teoretické části jsou tyto dvě metody srovnány. Empirická část obsahuje návrh výzkumu, jehož cílem je ověřit přínos nově standardizovaného testu dynamického vyšetření ACFS z dlouhodobého hlediska. Klíčová slova: diagnostické metody, kognitivní deficity, předškolní děti, dynamické vyšetření
Analýza komunikačních aktivit turistické destinace Litomyšl
Hronová, Veronika ; Dolanská, Nora (vedoucí práce) ; Strielkowski, Wadim (oponent)
Předmětem bakalářské práce Analýza komunikačních aktivit turistické destinace Litomyšl je analýza a deskripce komunikačních aktivit města Litomyšl. Práce se rovněž zabývá komunikačními aktivitami jiných subjektů zapojených do cestovního ruchu v dané oblasti. Cílem této práce je popsat prostředí turistické destinace a kriticky zhodnotit komunikační aktivity s pomocí analýzy SWOT. Na základě těchto informací bude vypracováno doporučení komunikačních aktivit do budoucna.

Viz též: podobná jména autorů
1 Hronová, Vendula
4 Hronová, Vladislava
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.